Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 11 wraz z niezbędną infrastrukturą, adaptacją budynków do nowych funkcji i wyburzeniami- APTEKA

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 11 wraz z niezbędną infrastrukturą, adaptacją budynków do nowych funkcji i wyburzeniami- APTEKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Rozbudowa Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 11 wraz z niezbędną infrastrukturą, adaptacją budynków do nowych funkcji i wyburzeniami – APTEKA”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót wyburzeniowych, rozbiórkowych, demontażowych, bruzdowania, kucia, przebicia dla szachtów instalacyjnych z uwzględnieniem wzmocnienia stropów po przejściach instalacji, wentylacji i poszerzeniu otworów klap oddymiających, roboty ziemne. 2) Zerwanie posadzek i wylewek cementowych, zerwanie, skucie okładzin, tynków. 3) Demontaż stolarki budowlanej. 4) Demontaż instalacji i jej wyposażenia, urządzeń i armatury. 5) Wykonanie zabezpieczenia p.poż. przejść przez stropy i ściany poszczególnych instalacji i elementów. 6) Zamurowanie i montaż nadproży otworów drzwiowych i okiennych po adaptacji na pomieszczenia apteki zgodnie z dokumentacją projektową. 7) Wykonanie ścianek działowych i obudowy szachtów instalacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych wypełnionych wełną oraz ścian z bloczków, a także z pozostałych płyt G/K zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie pozostałych ścian, wydzieleń i obudowań. 8) Wykonanie robót murarskich. 9) Wykonanie tynków i gładzi gipsowych pod malowanie i okładziny. 10) Malowanie. 11) Wykonanie okładzin ściennych. 12) Wykonanie podkładów i posadzek, wykonanie warstw wyrównujących, samopoziomujących. 13) Montaż parapetów podokiennych z konglomeratu. 14) Wykonanie jastrychów cementowych na podłożu wygłuszającym. 15) Wykonanie posadzek z płytek gresowych (w magazynie materiałów łatwopalnych i żrących, kwasoodporna) i z PCV, oraz w pozostałych pomieszczeniach, zgodnie z dokumentacją projektową. 16) Montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej drzwiowej i okiennej (okna podawcze) oraz 1 okno zewnętrzne EI60, zgodnie z dokumentacją projektową. 17) Wykonanie sufitów podwieszonych. 18) Wykonanie kanalizacji sanitarnej (etapowo): przyłącze zewnętrzne ze studzienką i włączeniem do odbiornika, poziomy wewnętrzne w piwnicy, piony i podłączenia urządzeń aż do kondygnacji i pomieszczeń apteki na II piętrze wraz z przyborami sanitarnymi i armaturą. 19) Wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją od przyłącza w piwnicy w rejonie wind, aż do kondygnacji i pomieszczeń apteki na II piętrze, wraz z przyborami sanitarnymi i armaturą. 20) Wykonanie instalacji c.o. od źródła do kondygnacji i pomieszczeń apteki na II piętrze, wraz z jej przełączeniem, rozprowadzeniem i wymianą grzejników (higieniczne), zaworami i armatura w pomieszczeniach apteki. 21) Wykonanie wentylacji i klimatyzacji, dostawa i montaż dwóch central N7W7 i N8W8, centrale higieniczne z nagrzewnicami elektrycznymi wraz z konstrukcją ich zamocowania i montażu oraz wzmocnieniem podłoża pod montowanymi centralami, dostawa i montaż dwóch agregatów chłodniczych obok central wraz z konstrukcją ich zamocowania i montażu oraz wzmocnieniem podłoża pod montowanymi agregatami, kanały wentylacyjne wraz z izolacją, przyborami i armaturą. (Centrale i agregaty chłodnicze należy zasilić elektrycznie z uwzględnieniem mocy wraz ze sterowaniem). 22) Wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej i ewakuacyjnej, zasilanie (pion) od tablicy/rozdzielni głównej (włączenie/przełączenie do tablicy/rozdzielni głównej wraz z zabezpieczeniami) do rozdzielni kondygnacyjnej na II piętrze - apteki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami (montaż tablicy/rozdzielni kondygnacyjnej/piętrowej), następnie w pomieszczeniach apteki rozprowadzenie nad sufitem podwieszonym okablowania, montaż urządzeń i wyposażenia instalacji (lokalizacja urządzeń i osprzętu elektrycznego wraz z lampami w/g rzutu 2 piętra stan projektowany z uwzględnieniem podłączenia central wentylacyjnych i agregatów chłodniczych oraz wentylatorów dachowych), wykonanie instalacji oświetlenia, montaż gniazd, łączników, wyłączników, przełączników, opraw oraz pozostałego wyposażenia i urządzeń. 23) Wykonanie instalacji p.poż. hydrantowej i oddymiania wraz z klapami i automatyką oraz wyposażeniem i urządzeniami, włączenie instalacji hydrantowej do źródła zasilania, podłączenie klap i automatyki. 24) Wykonanie instalacji komputerowej i telefonicznej, wykonanie zasilania (pion) od tablicy głównej (włączenie do tablicy/rozdzielni głównej wraz z zabezpieczeniami) do tablicy/rozdzielni kondygnacyjnej na II piętrze - apteki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami (montaż tablicy/rozdzielni kondygnacyjnej/piętrowej), rozprowadzenie okablowania, montaż gniazd, urządzeń i wyposażenia instalacji, integracja z systemem Szpitala, 25) Wykonanie instalacji kontroli dostępu wraz z urządzeniami i wyposażeniem, wykonanie zasilania od centrali głównej (włączenie do centrali głównej wraz z zabezpieczeniami) do apteki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami, rozprowadzenie okablowania, montaż urządzeń i wyposażenia instalacji, integracja z systemem Szpitala, 26) Wykonanie instalacji SSWiN wraz z urządzeniami i wyposażeniem, wykonanie zasilania od centrali głównej (włączenie do centrali głównej wraz z zabezpieczeniami) do apteki wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami, rozprowadzenie okablowania, montaż urządzeń i wyposażenia instalacji, integracja z systemem Szpitala. 27) Wszystkie instalacje i systemy należy włączyć/przełączyć do źródeł zasilania oraz zintegrować z instalacjami/systemami występującymi na obiekcie. 28) Dostawa i montaż pozostałych urządzeń, wyposażenia i sprzętów (drobne, meble i IT). oraz pozostałe zgodnie z SIWZ, Umową, ST i Dokumentacją projektową, niezbędne dla prawidłowego wykonania, ukończenia oraz funkcjonowania apteki. 2. Szczegółowy zakres robót wskazano w dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiORB i Umowie. Przedmiot zamówienia dotyczy II kondygnacji budynku Szpitala i obejmuje adaptację pomieszczeń na potrzebę apteki szpitalnej w nowej lokalizacji na II piętrze budynku. Jednak roboty budowlane i instalacyjne wraz z montażem urządzeń i wyposażenia dotyczą obszaru wykraczającego poza II kondygnację i obejmują elementy robót, instalacji i urządzeń, ale tylko niezbędnych dla funkcjonowania apteki (włączenia i przełączenia instalacji, doprowadzenie instalacji od źródeł i zasilania na potrzeby apteki zlokalizowanej na II piętrze, urządzenia na dachu, wykonanie podejść, integracja z systemami istniejącymi Szpitala, itp.) – zgodnie z opisem w ww. dokumentach, sztuką budowlaną oraz normami i przepisami prawa. 3. Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest kolejny etap Rozbudowy Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 11 wraz z niezbędną infrastrukturą, adaptacją budynków do nowych funkcji i wyburzeniami – Apteka – w zakresie wykonania przebudowy II piętra mającego pomieścić pomieszczenia apteki szpitalnej wraz z niezbędna infrastrukturą oraz dostosowaniem instalacji do nowej lokalizacji apteki na II piętrze. Apteka znajdować się będzie w budynku B2, na II piętrze, w którym należy wykonać wydzielenie pomieszczeń apteki szpitalnej z podziałem na pomieszczenia podstawowe i pomocnicze. W aptece nie będą przygotowywane cytostatyki. Dostęp zaopatrzenia wejściem od korytarza głównego (dostawa windą towarową o udźwigu około 1900 kg) do komory przyjęć. Wejście personelu odbywa się wewnętrzną klatka schodową budynku B2. Od strony korytarza głównego przewidziano pomieszczenie izby ekspedycyjnej, przez które następuje ekspedycja leków i produktów leczniczych do oddziałów szpitalnych. Przy komorze przyjęć znajdują się magazyny w tym magazyn materiałów żrących i łatwopalnych (w wydzielonym pożarowo pomieszczeniu) oraz archiwum. Ze strefy przyjęć materiał przekazywany jest do izby ekspedycyjnej lub do strefy przygotowania leków (izby recepturowej) i pomieszczeń przygotowania jałowego leków z lożą laminarna w klasie czystości „A”. Do pomieszczenia tego dostęp poprzez system śluz z kolejnymi klasami czystości (D, C, B) przy zachowaniu 15 Pa nadciśnienia w kolejnych pomieszczeniach. Pomiędzy pomieszczeniem izby recepturowej a przygotowania jałowego leków wydzielono pomieszczenie zmywalni oraz magazyn o parametrach jak dla pomieszczenia sterylizacji. Pomieszczenia te połączone są oknami podawczymi. W związku z niewielka ilością leków przygotowywanych w izbie recepturowej, sterylizowanie odbywać się będzie w centralnej sterylizatorni szpitala. Przy wewnętrznym korytarzu apteki wydzielono: • szatnię dla personelu apteki (w sąsiedztwie wejścia personelu), • pokój kierownika apteki, • pomieszczenie administracyjno szkoleniowe, • pomieszczenie socjalne z łazienką, • pomieszczenie porządkowe. 4. Pomieszczenie socjalne, łazienka zlokalizowane są bezpośrednio przy pomieszczeniach apteki. W tej samej strefie znajduje się również pomieszczenie administracyjno – szkoleniowe. Izba ekspedycyjna wyposażona jest w stół ekspedycyjny oraz szafy ekspedycyjne zamykane do wysokości co najmniej 60 cm od podłogi. Wszystkie magazyny wyposażone są w szafy lub kasety do przechowywania środków odurzających i substancji psychotropowych), szafy magazynowe zamykane lub regały oraz łatwo zmywalne podesty, lodówka lub szafa chłodnicza z urządzeniem do pomiaru temperatury, przeznaczona wyłącznie do przechowywania leków. Izba recepturowa, zmywalnia są dostępne bezpośrednio z korytarza głównego apteki (izba recepturowa przez śluzę). Izba recepturowa wyposażona w loże do sporządzania leków w warunkach aseptycznych, 3 wagi wielozakresowe, stół kryty tworzywem łatwo zmywalnym gotowywania leków recepturowych, naczynia i utensylia recepturowe (szkło, naczynia itp.). Zmywalnia wyposażona w zlewozmywak, umywalkę, blaty robocze, suszarkę. Wszystkie pomieszczenie, w których przechowuje się lub sporządza produkty lecznicze oraz przechowuje się wyroby medyczne muszą być wyposażone w termometry i higrometry. Wszystkie wyżej wymienione pomieszczenia jak i pomieszczenia, w których wydawane są produkty lecznicze i wyroby medyczne będą wyposażone w urządzenia eliminujące nadmierne nasłonecznienie. Pomieszczenie porządkowe wyposażone w zlew umieszczony na wysokości 50 cm, zawór czerpalny ze złączką do węża oraz kratkę ściekową. W celu realizacji zadania, istniejący projekt elektryczny oraz niskoprądowy zasilania apteki oraz wszelkich znajdujących się w niej zaprojektowanych urządzeń, należy przenieść na nową lokalizację czyli na II piętro. Powyższe nie stanowi przyczyny zwiększenia wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy. W związku z nową lokalizacją apteki na II piętrze, zmienia się numeracja pomieszczeń. 5. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 6. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Wykonywanie robót: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne, kucia, przebicia, przejścia, połączenia, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, roboty konstrukcyjne, roboty montażowe, roboty, instalacje i urządzenia sanitarne, kanalizacyjne, wodociągowe wody zimnej lub ciepłej lub cyrkulacji, roboty, instalacje i urządzenia wentylacyjne, roboty, instalacje i urządzenia klimatyzacyjne, chłodnicze, roboty, instalacje i urządzenia centralnego ogrzewania, roboty, instalacje i urządzenia elektryczne, roboty, instalacje i urządzenia oświetleniowe, ewakuacyjne, roboty, instalacje i urządzenia niskoprądowe, roboty, instalacje i urządzenia przeciwpożarowe, oddymiania, roboty, instalacje i urządzenia komputerowe, sieciowe, telefoniczne, komunikacyjne, telekomunikacyjne, roboty, instalacje i urządzenia kontroli dostępu, roboty, instalacje i urządzenia SSWiN, roboty, instalacje i urządzenia powiązane z robotami, instalacjami i urządzeniami wyżej wymienionymi, roboty tynkarskie, malarskie, okładzinowe, płytkarskie, roboty związane z okablowaniem, orurowaniem, posadzkowe, stropowe, dekarskie, ścienne, odgromowe, uziemienia, sufitów podwieszanych, roboty związane ze stolarką budowlaną, roboty izolacyjne, roboty murarskie, montaż wyposażenia, dostawa i montaż mebli, sprzętów, urządzeń i wyposażenia ogólnego, informatycznego, elektrycznego, oświetleniowego, niskoprądowego, kontroli dostępu, zabezpieczającego, telekomunikacyjnego, SSWiN, zabezpieczenia p.poż., meblarskiego, drobnego, aptekarskiego lub specjalistycznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 6 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umowy – stanowiącej załącznik numer 8 do SIWZ. 8. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej, a zakres zadania i robót nie ingeruje bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w ST. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia, w szczególności w zakresie komunikacji i dostępności oraz innych rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej i pozostałych ST. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższymi wymogami zawarte są w ryczałtowej cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej lub dodatkowej zapłacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1, 2) Formularze cenowe wypełnione zgodnie ze wzorami załączonymi przez Zamawiającego stanowiącymi załączniki nr 2A,2B i 2C, 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach