Przetargi.pl
„Budowa amfiteatru i muszli koncertowej w ramach II etapu rewitalizacji parku Donnersmarcków w Kozłowej Górze.”

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa amfiteatru i muszli koncertowej w ramach II etapu rewitalizacji parku Donnersmarcków w Kozłowej Górze.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1 Budowa hydrantu Dla zabezpieczenia wody do celów pożarowych przewiduje się budowę hydrantu nadziemnego o średnicy DN80 w wydajności 10dm3/s. Włączenie do istniejącego wodociągu stalowego należy wykonać za pomocą trójnika redukcyjnego DN150/80/150 za którym należy zamontować zasuwę żeliwną miękkouszczelniającą DN80 i wyposażyć w obudowę teleskopową i żeliwną skrzynkę uliczną. Armatura z żeliwa sferoidalnego. We wskazanym miejscu należy zamontować hydrant przeciwpożarowy nadziemny DN80 mm z automatycznym odwodnieniem. Skrzynkę zasuwową zabezpieczyć przed przemieszczaniem się poprzez obetonowanie. Lokalizację zasuwy należy trwale oznakować tabliczkami umocowanymi na budynkach, ogrodzeniu lub betonowych słupkach. Zakres robót : • roboty pomiarowe i przygotowawcze, • zabezpieczenie terenu budowy, • roboty ziemne, • montaż hydrantu, • roboty odtworzeniowe nawierzchni, • roboty porządkowe. CZĘŚĆ 2: Budowa muszli koncertowej Przewiduje się budowę muszli koncertowej oraz amfiteatru w parku Donnersmarców w Kozłowej Górze. Muszla koncertowa będzie pełniła funkcję obiektu działań związanych z lokalną społeczną działalnością kulturalno – rozrywkową. Zamierzenie budowlane przewiduje budowę muszli koncertowej w postaci podestu wykonanego z elementów prefabrykowanych tj. kostki betonowej, palisady, obrzeży z zadaszeniem w postaci wiaty drewnianej z dachem dwuspadowym. Posadowienie konstrukcji zadaszenia na żelbetowych, monolitycznych stopach fundamentowych. Konstrukcję zadaszenia sceny przewidziano jako drewnianą z zasadniczymi elementami nośnymi w postaci słupów o przekroju 25x25 cm, połączonych z belką o przekroju 25x25 cm usztywnionych mieczami 18x18 cm. Dach w konstrukcji krokwiowej z krokwiami o przekroju 9x18 cm spiętymi kleszczami 2x8x25 cm. Ponadto planuje się budowę amfiteatru na nasypie budowlanym z drobnych elementów prefabrykowanych palisad, obrzeży oraz kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego. W związku z występowaniem w obszarze lokalizacji amfiteatru gruntów wysadzinowych przewiduje się ich wymianę na nasyp budowlany z pospółki żwirowej. Stopnice i schody widowni wykonane będą z kostki betonowej gr. 8 cm oporowanej palisadami betonowymi i obrzeżami. Siedziska przewiduje się jako ławki o konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem. Przewiduje się wykonanie drenażu z rur drenarskich PVC o średnicy 113 mm z filtrem z włókna szklanego. Zbiorczy kanał grawitacyjny wykonany będzie z rur kanalizacyjnych PVC-U typu SN4. Zakres robót : • roboty pomiarowe i przygotowawcze, • zabezpieczenie terenu budowy, • budowa muszli koncertowej, • budowa drenażu, • budowa amfiteatru, • wykonanie odwodnienia terenu, • wykonanie utwardzenia terenu, • budowa oświetlenia parkowego, • montaż elementów małej architektury, • założenie terenów zielonych i nasadzenia. • roboty porządkowe. CZĘŚĆ 3: Wycinka drzew Przewiduje się usunięcie 5 sztuk drzew z terenu działki nr 98/37 położonej przy ul. Powstańców Śląskich w Piekarach Śląskich. Zestawienie drzew przeznaczonych do wycinki : • Klon pospolity – obwód pnia 219 cm • Jesion wyniosły – obwód pnia 140 cm • Klon pospolity – obwód pnia 192 cm • Jesion wyniosły – obwód pnia 259 cm • Jesion wyniosły – obwód pnia 162 cm 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 9a, 9b, 9c do SIWZ 3. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Na podstawie art. 29.3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Dla części 1: Wykonywanie robót związanych z zewnętrznymi sieciami wodociągowymi. Dla części 2: Wykonywanie: montażowych, konstrukcyjnych, tynkarskich, murarskich, wykończeniowych, wykuć, robót instalacyjnych sanitarnych, robót instalacyjnych elektrycznych. Dla części 3: Wykonywanie robót związanych z wycinką drzew. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określony został w § 2 projektu umów – stanowiących załączniki numer 7a, 7b, 7c do SIWZ. 5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych Na podstawie art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących bezpośrednio w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawia takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne i te opisane w dokumentacji projektowej. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek wcześniej w niniejszej. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w dokumentacji projektowej – w zakresie wymaganym przepisami prawa – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia. W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w przepisach, normach, dokumentacji projektowej i STWiORB. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z powyższym zawarte są w cenie umownej i nie będą podlegać odrębnej zapłacie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 : Budowa hydrantu: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Dla części 2: Budowa muszli koncertowej: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100) Dla części 3: Wycinka drzew: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (oddzielnie dla każdej części zamówienia) 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy wszystkich części zamówienia) 3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (dotyczy części 1 i 2 zamówienia) 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Dowód wniesienia wadium (dotyczy części 2 zamówienia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach