Przetargi.pl
Rozbudowa szkoły we wsi Kruszyn

Gmina Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesławiec
    Teatralna 1 a
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 32 21, , fax. 75 735 17 83
    REGON: 23082145700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa szkoły we wsi Kruszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego budynku świetlicy oraz rozbudowa szkoły we wsi Kruszyn wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej, wodno – kanalizacyjnej, ogrzewania, instalacji wentylacji, klimatyzacji wraz z zagospodarowaniem terenów zewnętrznych oraz w zakresie umożliwiającym uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót: 1.1. Budowa budynku szkoły • Powierzchnia użytkowa 370,6 m2 • Powierzchnia całkowita 573,5 m2 • Powierzchnia zabudowy 329,7 m2 • Kubatura 2 200,70 m3 • Wysokość do kalenicy 11,51 m Liczba pomieszczeń parter 11, I piętro 11 1.1.1. Rozbiórka istniejącego budynku przy szkole wraz z instalacjami. 1.1.2. Modernizacja kotłowni dla szkoły (wymiana kotła gazowego na nowy kocioł). 1.1.3. Przygotowanie terenu pod budowę nowego budynku. 1.1.4. Wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku. 1.1.5. Wykonanie ław i ścian fundamentowych budynku. 1.1.6. Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych. 1.1.7. Wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku 1.1.8. Montaż więźby dachowej. 1.1.9. Wykonanie ocieplenia oraz pokrycia dachowego. 1.1.10. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w budynku. 1.1.11. Wykonanie robót wykończeniowych wewnątrz budynku (tynkowanie, malowanie, tynk żywiczny, podłogi z płytek, licowanie ścian płytkami, wykonanie wykładzin PVC itp.) 1.1.12.Montaż elementów wyposażenia instalacyjnego klimatyzacji i wentylacji w budynku. 1.1.13. Wykonanie i montaż pozostałych elementów instalacyjnych w budynku (instalacje sanitarne i elektryczne, instalacja ogrzewania). 1.1.14. Wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku. 1.1.15. Wykonanie tynków zewnętrznych oraz wykończenie elewacji budynku płytkami. 1.1.16. Wykonanie instalacji branży teletechnicznej. 1.1.17. Zagospodarowanie terenów zewnętrznych (wykonanie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wykonanie terenów zielonych). 1.1.18. Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego w delegaturze WUOZ w Jeleniej Górze zgodnie z postanowieniem nr 51/2019 z dnia 04.03.2019r. 1.1.19. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy PLN 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej: 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” – Zał. nr 1 - i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto i netto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia. 2) Termin wykonania (nie później niż 14.08.2020r.) 3) Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdziału VI pkt. 1 SIWZ jako Zał. nr 2 i 3 oraz w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Zał. nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach