Gmina Giżycko ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Mickiewicza 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 429 99 60 , fax. 87 429 99 76
- Data zamieszczenia: 2014-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Giżycko
ul. Mickiewicza 33 33
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 429 99 60, fax. 87 429 99 76
REGON: 79067122500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Wilkasach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową Szkoły Podstawowej w Wilkasach ul. Szkolna 8, 11-500 Giżycko Zakres prac do wykonania obejmuje: - wykonanie budynku oddziału przedszkolnego analogicznego do dwóch istniejących na podstawie załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacji robót i przedmiarów robot ( przedmiary robót stanowią element pomocniczy dla wykonawcy), - wykonanie wszystkich niezbędnych przeróbek dostosowujących istniejący obiekt szkolny do funkcjonowania (ścianki działowe, drzwi, podłogi, przebicia, instalacje p.poż., instalacje sanitarne itp.), przekładek, przeniesień i podłączeń instalacji, - wykonanie wszelkich niezbędnych przyłączy: zasilania energetycznego, wod-kan oraz c.o. wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień. - odbiór techniczny, wraz z uzyskaniem odbioru przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Giżycku, - uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji na użytkowanie obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca budowy w sposób nie kolidujący z bieżącą pracą placówki szkolnej Zamawiającego oraz zapewnić całkowite bezpieczeństwo korzystającym z budynku Szkoły, jak też przechodniom. Z uwagi na charakter zamówienia Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z istniejącymi warunkami, poprzez dokonanie wizji lokalnej lub przeprowadzenia badań na własny koszt. Wszystkie koszty wynikające z zastosowanej przez Wykonawcę technologii dla kompletnego zrealizowania zadania, Wykonawca przewidzi w złożonej ofercie i nie będzie żądał od Zamawiającego dodatkowej zapłaty. Powyższe obejmuje również wszystkie niezbędne roboty przystosowujące istniejący obiekt. Dokumentację techniczną, specyfikacje wykonania robót i przedmiary zawiera załącznik Nr 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji na zainstalowane urządzenia oraz wykonane prace na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu podpisania przez Strony bez uwag protokołu z odbioru końcowego Realizacja przeglądów w okresie gwarancyjnym (5 lat) odbywać się będzie na koszt Wykonawcy i ma on obowiązek skalkulować to w koszcie oferty. Obiekt należy oddać do użytkowania w stanie kompletnie wykończonym (pomalowany, z wykładzinami, okładzinami itp.). Jeśli w dokumentacji przetargowej zostały wprowadzone nazwy własne materiałów lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Wykorzystane w niniejszej dokumentacji przetargowej opisy, nazwy oraz rysunki, które mogłyby wskazywać na ewentualnego producenta, są jedynie rysunkami poglądowymi, mającymi na celu zwizualizowanie wyglądu oczekiwanego przez Zamawiającego elementu, materiału itp. Podane w dokumentacji wymiary i parametry urządzeń są minimalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/gizycko_gmina_wiejska/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie utwardzeń z kostki brukowej betonowej oraz chodników na terenie Gminy Ełk w ramach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Ełk oraz Funduszu Sołeckiego.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy ul. Jeżynowej od nr 8 do 24 w Olsztynie - ETAP 1
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej nr 198006N o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię żwirową w miejscowościach Jeruty - Jerutki (Etap I)
Dodano: 2016-07-27 - Remont ciągu pieszego wzdłuż ulicy Poprzecznej w Olsztynie - ETAP Ia
Dodano: 2016-07-27 - Budowa ulicy Gruszowe Sady w Olsztynie - etap V
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej, posadzek, stolarki drzwiowej, malowanie ścian i sufitów w budynku nr 1 JW 3411 w Lidzbarku Warmińskim, ul. Kalinowskiego 1
Dodano: 2016-07-25 - Roboty budowlane polegające na demontażu boazerii, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wykładziny podłogowej, cyklinowaniu i lakierowaniu posadzek parkietowych, malowaniu ścian, remoncie instalacji elektrycznej w sali konferencyjnej, biurach i jadalni budynku nr 9/251 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie oraz wymianie eternitowego pokrycia dachu na blachę trapezową, wymianie krokwi drewnianych dachowych, malowaniu konstrukcji stalowej, naprawie nawierzchni betonowej placu, naprawie i malowaniu ogrodzenia budynku nr 17/259 w kompleksie wojskowym przy ul. Dąbrowskiego 5 w Olsztynie
Dodano: 2016-07-20 - ZDP.7.252.28.2016 - Poprawa warunków komunikacyjnych w ciągu drogi powiatowej Nr 1387N w miejscowości Szyleny- Przetarg II
Dodano: 2016-07-15 - Budowa miejsc postojowych przed budynkiem Pstrowskiego 38 wraz z remontem nawierzchni chodnika wzdłuż ulicy Gdyńskiej w Olsztynie - ETAP 1 i 2
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 08/2 w leśnictwie Łabędziowo
Dodano: 2016-07-14