Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Prawiednikach – etap III

GMINA GŁUSK ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Dominów, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81-75-18-760 , fax. 81-75-18-650
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁUSK
    ul. Rynek 1
    20-388 Dominów, woj. lubelskie
    tel. 81-75-18-760, fax. 81-75-18-650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Prawiednikach – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie realizowane jest w ramach Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznychustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. . Inwestycja polega na rozbudowie istniejącego budynku szkoły o nową część dydaktyczną przeznaczoną dla oddziałów przedszkolnych i klas IV-VIII. Planowany jest budynek o dwóch kondygnacjach naziemnych, częściowo podpiwniczony, w technologii budownictwa pasywnego (w standardzie NF15), energooszczędny, zeroemisyjny z wykorzystaniem m.in. gruntowych pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych), o powierzchni użytkowej ok. 2 100 m2, z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem, dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami, przeznaczony dla 220 dzieci. W planowanym obiekcie przewidziano część dydaktyczną szkolną obejmującą 5 sal lekcyjnych, świetlicę szkolną, sale terapeutyczne i do zajęć indywidualnych z zapleczem sanitarnym, salę wielofunkcyjną do zajęć dodatkowych oraz 4 sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniowym, strefę kuchenną ze stołówką oraz zespół pomieszczeń technicznych i magazynowych. Zaplanowano również budowę boiska do piłki nożnej. 2. Przedmiotem zamówienia jest III etap inwestycji pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Prawiednikach. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach etapu III obejmuje następujące roboty:1) instalacja pomp ciepła z rozdzielnią, dolnym źródłem ciepła i odwiertami,2) wewnętrzne instalacje elektryczne, teletechniczne, rozdzielnice (wszystkie nie wykonane w II etapie),3) instalacje fotowoltaiczne,4) tynki w miejscach bruzdowań, okładziny ścienne i malowanie z lakierem ochronnym,5) parapety wewnętrzne,6) posadzki z płytek gresowych i wykładziny PCV,7) balustrady wewnętrzne i zewnętrzne,8) daszki zewnętrzne i napis na elewacji,9) zabudowy systemowe wc HPL,10) sufity podwieszane kasetonowe,11) armatura sanitarna,12) obudowy grzejników,13) okno podawcze, lustra,14) stolarka drzwiowa wewnętrzna,15) rolety okienne i siatki przeciw owadom,16) boisko do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej,17) oświetlenie terenu,18) utwardzenie terenu z kostki betonowej,19) wiata śmietnikowa,20) nawierzchnia trawiasta i nasadzenia,21) ogrodzenie terenu, piłkochwyty,22) mała architektura (ławki, kosze na śmieci).4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do SWZ tj.: dokumentacja projektowa (projekt budowlanyi techniczny), projekt robót geologicznych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, pomocniczo przedmiar robót budowlanych.Uwaga: dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SWZ obejmuje etap I, etap II i etap III inwestycji: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Prawiednikach.9. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik do SWZ i jest integralną częścią niniejszej dokumentacji, a zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:1) być wystawione na Zamawiającego,2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, z dopiskiem nazwy zamówienia i/lub przynajmniej znakiem sprawy: ZP.271.14.2022.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymiz umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszoneo koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.13. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej doświadczenia wykonawcy:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonałco najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 4.000.000,00 zł brutto (cztery miliony złotych) polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w technologii pasywnej zgodnie ze standardem NF15 oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawcaz przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Jedna robota budowlana oznacza jedna umowę, w ramach której wykonana została inwestycja. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót budowlanych z różnych umów w celu wykazania w/w kwoty 4.000.000,00 zł brutto.Okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.2) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotowego zamówienia dysponuje co najmniej jedną:a) osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,b) osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowisku kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,c) osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych na stanowiskukierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.Ilekroć w SWZ mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodniez Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).Zamawiający, w celu przeliczenia na PLN wszystkich wartości i danych finansowych podanych w innych walutach, zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) aktualny na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu, ogłaszany w sposób przewidziany w §8 uchwały Zarządu NBP nr 51/2002 z dnia 23 września 2002r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (tekst jedn.: Dz. Urz. NBP z 2017 r., poz. 15 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach