Gmina Sieraków ogłasza przetarg
- Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
ul. 8 Stycznia 38
64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
REGON: 63125892200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W LUTOMIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projektowana rozbudowa szkoły jest poszerzeniem funkcji oświatowej, którą spełnia istniejący budynek. W obiekcie organizowane będą zajęcia lekcyjne. Na założenie składają się 2 sale lekcyjne i pomieszczenia personelu pedagogicznego, wszystkie jednostki uzupełnione o zaplecze sanitarne i komunikację. Inwestycja polega na rozbudowie istniejącej szkoły podstawowej w miejscowości Lutom, gm. Sieraków. Projektowany obiekt jest budynkiem 1 kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z dachem płaskim o kącie nachylenia połaci dachowej 30 oraz dachem stromym o kącie nachylenia 400 (dach nad pokojem nauczycielskim). Dodatkowo między istniejącym a projektowanym budynkiem przewidziano zadaszony plac apelowy. Ponadto w zakres opracowania wpisuje się projekt zagospodarowania terenu wokół budowanego obiektu (mała architektura, utwardzenia). Zestawienie powierzchni : Powierzchnia zabudowy 403,9 m2; Powierzchnia całkowita 403,9 m2; Powierzchnia wewnętrzna 362,8 m2; Powierzchnia użytkowa 243,0 m2; Powierzchnia ruchu 103,4 m2; Powierzchnia budynku netto 346,4 m2; Kubatura budynku netto 1 142,3 m3; Wysokość budynku 7,91 m; Gabaryty budynku 34,88 m x 17,90 m; Uwaga: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami )). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Gminy Sieraków na konto wskazane przez Zamawiającego. Bank Spółdzielczy „Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego” nr konta 47 9082 0005 0000 2860 2000 0010 z tytułem: Wadium – Hala Sieraków (dokończenie zadania). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Gmina Sieraków , ul. 8 Stycznia 38 - pok. 7 (kasa), lub dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca dołącza: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2; Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary (kosztorys ofertowy) Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną lub szczegółową. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ Modernizacja CUWJO (Poznań)”
Dodano: 2024-04-12 - Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-15 - Budowa kancelarii w Leśnictwie Zawory
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Wykonanie robót budowlanych podczas realizacji zadania pn. : Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Brzozowiec nr 3
Dodano: 2024-02-05 - Renowacja budynku “Starej Gazowni” Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Margoninie.
Dodano: 2024-01-11 - „„Modernizacja budynku Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych” – zamówieni podobne”
Dodano: 2023-10-13 - „„Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie piekarstwa” w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-10-13 - „Przebudowa hotelu – dostosowanie do potrzeb p.poż”
Dodano: 2023-09-28 - Dostosowanie/modernizacja budynku przy ul. Rydygiera 23 w Pile na potrzeby projektu pn. „Powiatowe Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży w Pile”
Dodano: 2023-09-11