Przetargi.pl
Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj

Miasto i Gmina Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89-320 Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka
    Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
    89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    REGON: 570791276
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej - Etap I Inwestycja jest wykonywana w Formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wysokiej – Etap I. Inwestycja jest wykonywana w formule zaprojektuj i wybuduj” Etap I obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie Centrum Zarządzania Kryzysowego Wysokiej w zakres którego wchodzą: - Budynek Administracyjno-Socjalny z garażami Ochotniczej Straży Pożarnej w Wysokiej. - Budynek Administracyjny Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wysokiej. Zakres przedsięwzięcia obejmuje :1. Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego budowy obiektów budowlanych będących przedmiotem opracowania wraz z instalacjami wewnętrznymi sanitarnymi (wody ciepłej i zimnej, c.w.u. z zasobnikami na ciepłą wodę, centralnego ogrzewania (ogrzewanie częściowo podłogowe, częściowo za pomocą nagrzewnic, wentylacji grawitacyjnej, wentylacji mechanicznej, nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła i kanalizacji sanitarnej, instalacjami wewnętrznymi elektrycznymi, teletechnicznymi, przeciwpożarową ( oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne, instalacja hydrantów wewnętrznych p.poż., instalacją oddymiania klatek schodowych ), oświetlenie zewnętrzne terenu, ogrzewanie za pomocą gruntowej pompy ciepła oraz montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 35kW.2. Opracowanie projektów technicznych ( architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne – monitoringu, włamu, komputerowa, internetowa, nagłośnienia, masztu radiowego ).3. Opracowanie projektów wykonawczych, jeżeli zajdzie taka potrzeba.4. Opracowanie projektu drogowego powierzchni utwardzonych i komunikacji.5. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu działki Nr 491.6. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich wszystkich branż,7. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,8. Opracowanie wytycznych dotyczących BIOZ oraz planu BIOZ na etapie budowy,9. W razie potrzeby opracowanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd. 10. Zakres przedsięwzięcia obejmuje również uzyskanie niezbędnych uzgodnieńsposobu wy- konania i zakresu prac budowlano-montażowych oraz dokonania odbioru wykonanych robót. Dokumentacja projektowa wymaga uzgodnienia i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokumentację i inne opracowania należy sporządzić w wymaganej ilości egzemplarzy. Należy przekazać 5 egzemplarzy projektu architektoniczno-budowlanego, 5 egzemplarzy projektu zagospodarowania terenu i po 5 egzemplarze projektu technicznego ( oraz wykonawczego jeżeli zajdzie taka potrzeba. Po opracowaniu i uzgodnieniu projektu architektoniczno-budowlanego i PZT, należy uzyskać niezbędne decyzje i zgody administracyjne, na podstawie których należy zrealizować przedsięwzięcie. W trakcie realizacji przedsięwzięcia należy również uzyskać wszelkie wymagane prawem dokumenty, opinie, wyniki badań i prób, oraz niezbędne do uzyskania zgody właściwych organów w przypadku, gdy zaistnieje taki obowiązek oraz/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów. Podstawą do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej jest załączona przez Zamawiającego koncepcja architektoniczna oraz Program Funkcjonalno-UżytkowyEtap budowy obejmuje: A) W budynku administracyjno-socjalnym z garażami dla OSP :pomieszczenia administracyjne, szatnie z węzłami sanitarnymi, w.c., ogólnodostępne w tym dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie dyspozytorni, pomieszczenie techniczne pompy ciepła, pomieszczenia tzw brudnika i pralni, komunikacja z klatką schodową, sala szkoleniowa - narad z pomieszczeniami socjalnymi, aneksu kuchennego z zapleczem sali narad. Budynek w całości przystosowany na wszystkich kondygnacjach dla osób niepełnosprawnych i o ograniczonej zdolności poruszania się.B) W budynku administracyjno-socjalnym Zakładu Gospodarki Komunalnej :pomieszczenia administracyjno-socjalne, w.c., dla personelu i petentów w tym jedna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie techniczne pompy ciepła, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie obsługi interesanta, pomieszczenie kancelarii tajnej i serwerowni, komunikacja ogólna, winda osobowa dla 6 osób w tym przystosowana dla osób niepełnosprawnych, budynek w całości przystosowany jest na wszystkich kondygnacjach dla osób niepełnosprawnych i o ograniczonej zdolności poruszania się.Ponadto: - Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego stałego, wolnostojącego oraz agregatu prądotwórczego mobilnego o mocy maksymalnej 53kW oddzielnie dla każdego na paliwo typu Diesel EN590. - Zakup i dostawa dwóch beczkowozów na nadwoziu samochodu ciężarowegoo pojemności beczki 5000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 90.000 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Wysokiej nr rachunku: 70 8940 0007 0000 0169 2000 0441, z dopiskiem „Wadium – ZP.271.3.2024”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Miasto i Gmina Wysoka7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, które polegały na: budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji, remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 złotych brutto - każda robota budowlana,b) dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie odpowiednie do funkcji jakie zostaną im powierzone tj.:- na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej):Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia:- uprawnienia do celów projektowych w branży architektonicznej,- uprawnienia do celów projektowych w branży konstrukcyjno-budowlanej,- uprawnienia do celów projektowych w branży elektrycznej,- uprawnienia do celów projektowych w branży sanitarnej,- uprawnienia do celów projektowych w branży drogowej,- na etapie realizacji robót budowlanych:Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:- osobę, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy i posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,- osobę, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót elektrycznych i posiadauprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,- osobę, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót drogowych i posiadauprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,- osobę, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót sanitarnych i posiadauprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww., zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach