Przetargi.pl
Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o sale lekcyjne

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38-460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o sale lekcyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności rozbudowę istniejącej Szkoły Podstawowej w miejscowości Dobieszyn o cztery sale lekcyjne wraz z niezbędną komunikacją, przebudowa sali lekcyjnej zlokalizowanej przy wejściu do szkoły, w obrębie której powstanie korytarz do sali gimnastycznej - planowanej do budowy w kolejnym etapie rozbudowy szkoły, szatnie odzieży wierzchniej, toalety w tym dla osób niepełnosprawnych. Przebudowie podlegać będą także istniejące sanitariaty w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów. Sale lekcyjne wraz z niezbędną komunikacją lokalizuje się od strony zaplecza działki zajmując plac zabaw dla dzieci, który w ramach zadania zostanie przeniesiony w południowo-wschodnią część terenu inwestycji. Rozbudowę obejmującą sale lekcyjne kwalifikuje się jako jednokondygnacyjną z nieużytkowym poddaszem bez podpiwniczenia. Dach nad salami lekcyjnymi i korytarzem zaprojektowano o tym samym kącie nachylenia, wysokości kalenicy i okapu jak w części istniejącej budynku szkoły. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1. KONSTRUKCJA 1.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1.1. Roboty ziemne 1.1.2. Zasypanie skarp 1.2. SALE LEKCYJNE [0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20] 1.2.1. Fundamenty 1.2.2. Nadziemie 1.2.3. Dach 1.3. BUDYNEK ISTNIEJĄCY 1.3.1. Nadziemie 2. ARCHITEKTURA 2.1. SALE LEKCYJNE [0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20] 2.1.1. Izolacje 2.1.2. Ściany 2.1.3. Podłoża 2.1.4. Okładziny 2.1.5. Dach 2.1.6. Elewacja 2.2. BUDYNEK ISTNIEJĄCY 2.2.1. Pom. 0.15 2.2.2. Pom. 0.8, 0.11 2.2.3. Pom. 0.31 2.2.4. Pom. 0.9, 0.10, 0.12, 0.13 2.2.5. Pom. 0.30 i korytarz 2.2.6. Pom. 0.21, 0.22, 0.23, 0.24, 0.25 2.2.7. Dach 2.2.8. Elewacja 2.3. STOLARKA 2.3.1. Stolarka okienna 2.3.2. Stolarka drzwiowa 2.4. ELEKTRYKA 2.4.1. Wewnętrzne linie zasilające 2.4.2. Rozdzielenie elektryczne 2.4.3. Okablowanie wypustów oświetleniowych i łączników 2.4.4. Okablowanie gniazd 230V 2.4.5. Osprzęt (łączniki, gniazda) 2.4.6. Oprawy oświetleniowe 2.4.7. Uziemienie, odgromówka, połączenia wyrównawcze 2.4.7.1. Uziemienie 2.4.7.2. Odgromówka 2.4.7.3. Połączenia wyrównawcze 2.4.8. Instalacja internetowa 2.4.9. System telewizji przemysłowej CCTV 2.4.10. Instalacja SWN (alarmowa) 2.4.11. Prace ogólnobudowlane uzupełniające 2.4.12. Pomiary 2.5. SANITARKA 2.5.1. Instalacja wewnętrzna wodociągowa 2.5.2. Instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej 2.5.3. Instalacja c.o. 2.5.4. Wewnętrzna instalacja hydrantowa 2.5.5. Wentylacja mechaniczna 2.6. ZAGOSPODAROWANIE 2.6.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2.6.1.1. Plac zabaw 2.6.2. NAWIERZCHNIE 2.6.2.1. Pomiary 2.6.2.2. Korytowanie 2.6.2.3. Podbudowy 2.6.2.4. Obrzeża 2.6.2.5. Nawierzchnie 2.7.3. ZIELEŃ ZEWNĘTRZNA 2.7.3.1. Roboty przygotowawcze 2.7.3.2. Zakładanie trawników 2.8. ODPADY 2.8.1. Wywóz odpadów 2.9. WYPOSAŻENIE 2.9.1. Wyposażenie toalet Uwaga: 1. Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt zapewni sobie dostęp do wody i energii elektrycznej na cele budowlane na czas realizacji Inwestycji. Koszt zużycia wody i energii elektrycznej w czasie realizacji inwestycji pokrywa Wykonawca. 2. W zakresie Wykonawcy jest dokonanie wszelkich uzgodnień z PSG sp. z o.o., PGE Dystrybucja S.A. oraz JPGKiM sp. z o.o. koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 3. W ofercie należy uwzględnić wykonanie: 1) zadaszenie przy wejściu głównym do istniejącego budynku szkoły, szczegóły na rysunkach ( rys. K-8: Istniejąca część – nadproża, rys. A-10: Zadaszenie nad wejściem głównym). 2) przeniesienie placu zabaw: Lp. Wyszczególnienie robót Jedn. miary Ilość jedn. 1. Demontaż starych płyt poliuretanowych o wymiarach (500x500x50) m2 212,00 2. Demontaż wszystkich istniejących urządzeń zabawowych kpl 1,0 3. Transport oraz utylizacja zdemontowanych płyt z placów zabaw m2 212,00 4. Usunięcie warstwy gruntu rodzimego o gr. do 35 cm z przewozem z ziemi na odległość do 5,0 km m2 212,00 5. Elastyczny krawężnik z wewnętrznym usztywnieniem o wym. 100 x 25 x 5 cm – naokoło placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną mb 70,00 6. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III. m2 212,00 7. Warstwa izolacyjna - geowłóknina o właściwościach separacyjnych i odsączających 150g/02, układana sposobem ręcznym m2 212,00 8. Warstwa odsączająca z piasku o gr 10cm m2 212,00 9. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o gran. 4-8mm po zagęszczeniu 15 cm m2 212,00 10. Wykonanie fundamentów wraz z kotwami stalowymi dla zamontowania urządzeń zabawowych, wg zał. nr.2 kpl 1,0 11. Warstwa spadkowa z betonu C16/20 ze zbrojeniem z włókna polipropylenowego w ilości 0,8 kg/m3 ze spadkiem 0,5% do zewnątrz o gr 10 cm m2 212,00 12. Nawierzchnia bezpieczna – wylewana pu PZ 45 HIC 1,50m, zgodnie z PN-EN1177+AC:2019-04 a) Warstwa podkładowa dolna z granulatu (SBR + pu) gr 35mm b) Warstwa użytkowa górna z granulatu (EPDM + pu ) gr 10mm, elastyczna w dwóch kolorach; ceglasto-czerwonym/zielonym. Uwaga: nie dopuszcza się stosowania barwionych granulatów z recyklingu. m2 212,00 13. Montaż zdemontowanych urządzeń zabawowych wg zał. nr.1 kpl 1,0 14. Wykonanie niwelacji ternu po zakończeniu prac Rozmieszczenie urządzeń zabawowych i szczegóły ich zamocowania wg rys. zał. nr 1 i 2. W harmonogramie rzeczowo-finansowym Wykonawca założy wykonanie w roku 2020 zakresu rzeczowego robót zgodnie z przedmiarem podanym w pozycjach ( stan surowy otwarty) : 1. KONSTRUKCJA 1.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.1.1. Roboty ziemne 1.1.2. Zasypanie skarp 1.2. SALE LEKCYJNE [0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20] 1.2.1. Fundamenty 1.2.2. Nadziemie 1.2.3. Dach 1.3. BUDYNEK ISTNIEJĄCY 1.3.1. Nadziemie 2. ARCHITEKTURA 2.1. SALE LEKCYJNE [0.16, 0.17, 0.18, 0.19, 0.20] 2.1.1. Izolacje 2.1.2. Ściany 2.1.3. Podłoża ( 560, 561) 2.1.4. Dach (576, 577,578,579,580 ) 2.2. ZAGOSPODAROWANIE 2.2.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 2.2.1.1. Plac zabaw ( zakres demontażu i zabezpieczenia urządzeń istniejącego placu zabaw, demontaż i utylizacja podbudowy i wykładziny istniejącego placu zabaw). Pozostały zakres zamówienia Wykonawca przedstawi w harmonogramie rzeczowo-finansowym na rok 2021. Zgodnie z art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane tj. następujących pozycji z przedmiaru: 2.1.Konstrukcja (2.1.2.1., 2.1.2.2., 2.1.2.3., 2.1.3.1.). 2.2.Architektura ( 2.2.1.1., 2.2.1.2., 2.2.1.5., 2.2.2.1., 2.2.2.2., 2.2.2.3., 2.2.2.4., 2.2.2.5., 2.2.2.6., 2.2.2.7.) . Powyższe zastrzeżenie wynika z faktu, że zadanie inwestycyjne realizowane będzie w bezpośrednim sąsiedztwie Szkoły Podstawowej w Dobieszynie a częściowo roboty budowlane będą realizowane w samym obiekcie istniejącej szkoły. Wyspecyfikowane zakresy robót Zamawiający przyjął jako prace najbardziej skomplikowane o znaczeniu strategicznym dla powodzenia całej inwestycji. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 tys. złotych ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); .4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5 Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o sale lekcyjne ". 6 Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium – Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dobieszynie o sale lekcyjne ". 8 W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10 Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. 7 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1) b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2) c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). f) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach