Przetargi.pl
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNĄ I SOCJALNĄ W KRÓLIKOWIE NA TERENIE DZIAŁKI nr 515

Urząd Miejski w Szubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910700, 3910701
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szubinie
    ul. Kcyńska 12 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910700, 3910701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ O SALĘ GIMNASTYCZNĄ Z CZĘŚCIĄ DYDAKTYCZNĄ I SOCJALNĄ W KRÓLIKOWIE NA TERENIE DZIAŁKI nr 515
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z częścią dydaktyczną i socjalną w Królikowie na terenie działki nr 515. Zakres prac obejmuje: 1. Rozbudowę Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z częścią dydaktyczną i socjalną w Królikowie na terenie działki nr 515, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zatwierdzoną przez Starostę Nakielskiego decyzją nr 368, znak: EWA/7351-242/4/2008 z dnia 23.06.2008 r. 2. Wykonanie wejścia tymczasowego dla uczniów na czas budowy do budynku szkoły od strony północnej. 3. Demontaż wejścia tymczasowego po zakończeniu budowy wraz z doprowadzeniem do stanu pierwotnego terenu oraz pomieszczeń szkoły. 4. Budowę oczyszczalni ścieków. 5. Dostawę i montaż sprzętu sportowego zgodnie w z wykazem umieszczonym w przedmiarze robót. 6. Budowę przyłącza wodociągowego oraz wewnętrznej linii zasilającej WLZ. 7. Zapewnienie obsługi geodezyjnej, tj. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. 8. Opracowanie certyfikatu energetycznego budynku. 9. Wyposażenie sanitariatów w podstawowy sprzęt, tj. uchwyty do papieru toaletowego, pojemniki do papierowych ręczników, dozowniki mydła w płynie, komplet czyszczący do wc., zamykane kosze na śmieci. 10. Wykonanie placu apelowego oraz parkingu, oznaczonych na planie zagospodarowania odpowiednio nr 4 i 9 (rysunek nr 1M w branży Architektura i Konstrukcja) z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie betonowej gr. 12 z betonu B20. 11. Rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych oznaczonych na planie zagospodarowania numerem 5 (rysunek nr 1M w branży Architektura i Konstrukcja). 12. Rozbiórkę istniejącego zbiornika na ścieki. 13. Wykonanie wszystkich robót ujętych w dokumentacji projektowej. 14. Wykonanie badań termowizyjnych dachu sali gimnastycznej oraz części dydaktycznej i socjalnej kamerą termowizyjną (badania muszą być wykonane w okresie zimowym 2010 - 2011)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 62.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027; kserokopia wpłaty/przelewu dołączona do oferty. - w formie poręczeń lub gwarancji: oryginał dołączony do oferty
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy, których oferta będzie zawierała wszystkie dokumenty określone w pkt VI niniejszej SIWZ. 6) Oferenci, którzy prawidłowo wnieśli wadium na okres związania ofertą. 7) Wykonawcy, którzy zaakceptują warunki zawarte we wzorze umowy i złożą zaparafowany wzór umowy. 8) Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600 m2 i kubaturze 4200 m3 o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 złotych brutto. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 (Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania przynajmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie budynków użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 600 m2 i kubaturze 4200 m3 o wartości nie mniejszej niż 3.000.000. złotych brutto - na potwierdzenie złoży referencje wraz z protokołami odbioru robót), 2) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien przedstawić kserokopię uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego. 4) Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000. złotych. 2) Opinia banku w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca jego sytuację finansową oraz zdolność kredytową w wysokości min. 1.500.000. złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach