Przetargi.pl
ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 62 PRZY UL. DRUSKIENICKIEJ 32 W POZNANIU

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010, , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, , fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 62 PRZY UL. DRUSKIENICKIEJ 32 W POZNANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na: • rozbudowie istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 62 – Etap I: w projektowanej rozbudowie mieścić się będzie przedszkole zajmujące parter budynku, z odrębnym wejściem od strony wschodniej oraz pomieszczenia szkolne na kondygnacjach wyższych. Wejście do szkoły od strony zachodniej. Przedszkole wydzielone jako odrębna instytucja; planowane jest połączenie z holem wejściowym szkoły wyłącznie na zasadzie wyjścia ewakuacyjnego. Projektowana rozbudowa budynku szkoły będzie budynkiem niepodpiwniczonym, trzykondygnacyjnym. Dach płaski, odprowadzenie wody z dachów na stronę wschodnią i zachodnią. Przewidziano wykonanie wewnętrznych instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznych. Wentylacja grawitacyjna. Ogrzewanie budynku - projektowana rozbudowa istniejącego ogrzewania z sieci miejskiej. • budowie wolnostojącego budynku auli szkolnej z pomieszczeniami przeznaczanymi na potrzeby biblioteki Raczyńskich – Etap II (w ramach przewidzianego PRAWA OPCJI): w projektowanym pawilonie mieścić się będzie biblioteka, sale konferencyjne, sala wielofunkcyjna na około 260 widzów oraz węzeł sanitarny. Wejście główne do pawilonu od strony północno-wschodniej. Dodatkowe wyjścia od strony południowej. Projektowany pawilon będzie budynkiem niepodpiwniczonym parterowym, w części centralnej dwukondygnacyjnym (1 piętro magazynowe). Dach płaski. Przewidziano wykonanie wewnętrznych instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznych. Wentylacja grawitacyjna. W pomieszczeniu biblioteki oraz sali wielofunkcyjnej wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna. Planowane jest zastosowanie central wentylacyjnych z możliwością rozbudowy o moduł klimatyzacji. Ogrzewanie budynku podłogowe. Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje również realizację usług / dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Załącznikach nr 2-3-4 do SIWZ, przy czym Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót, zostają udostępnione pomocniczo / orientacyjnie, celem dookreślenia zakresu przedmiotowego zamówienia, w szczególności rozdzielenia zakresu, który zostanie zrealizowany w ramach Etapu I (rozbudowa wraz z zagospodarowaniem terenu) od prac, których realizacja zależeć będzie od skorzystania przez Zamawiającego z przewidzianego w zapisach umowy w sprawie zamówienia PRAWA OPCJI (Etap II – budowa wolnostojącego budynku auli szkolnej z pomieszczeniami przeznaczanymi na potrzeby biblioteki Raczyńskich; szczegóły dotyczące przewidzianego PRAWA OPCJI zawarto w zapisach wzoru umowy w sprawie zamówienia – Załączniku nr 1 do SIWZ). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV): • 45200000-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej • 45100000-8 przygotowanie terenu pod budowę • 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne • 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków • 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach • 45320000-6 roboty izolacyjne • 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne • 45340000-2 instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego • 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Zakres robót budowlanych został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej – projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2-3-4 do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa została przygotowana przez: VITARO sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 30 lok. 63, 00-116 Warszawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 50 000,00 pln (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach