Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
    REGON: 00051587900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2011 roku, urządzeń CCTV w ramach rozbudowy funkcjonującego systemu monitoringu wizyjnego miasta Siemianowice Śląskie, z wykorzystaniem stacji bazowej systemu radiowego WiMAX umieszczonej na dachu budynku przy ul. Świerczewskiego 46 oraz istniejącej infrastruktury technicznej. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) utworzenie kompletnych punktów kamerowych w następujących lokalizacjach (plany rozmieszczenia kamer określa Dodatek nr 8 do SIWZ): (1) Rondo Maciej - 3 kamery: - sieciowa obrotowa - obserwacja ronda i okolicy, - sieciowa stacjonarna - obserwacja ulicy Świerczewskiego, - stałopozycyjna kopułkowa - obserwacja podwórza przy ul. Świerczewskiego 2 sugerowana lokalizacja w/w kamer: budynek przy ul. Świerczewskiego 2; (2) Rondo Siemion - 2 kamery: - sieciowa obrotowa - obserwacja ronda i okolicy, - sieciowa stacjonarna - obserwacja ul. Sobieskiego, sugerowana lokalizacja w/w kamer: budynek przy ul. Sobieskiego 1; (3) Park Tradycji Górnictwa i Hutnictwa - 2 kamery: - sieciowa obrotowa umieszczona na wieży wyciągowej - radiowy przekaz obrazu do CMM z wykorzystaniem stacji bazowej systemu radiowego WiMAX umieszczonej na dachu budynku przy ul. Świerczewskiego 46, - sieciowa stacjonarna umieszczona na budynku wieży wyciągowej; (4) Rejon ulic: Świerczewskiego-Śniadeckiego - 2 kamery: - 1 kamera sieciowa obrotowa - obserwacja skrzyżowania ulic: Świerczewskiego, Krasińskiego i Śniadeckiego, sugerowana lokalizacja kamery: budynek Poczty przy ul. Świerczewskiego 26, - 1 kamera sieciowa obrotowa - obserwacja ulicy Śniadeckiego oraz otoczenia Pływalni Miejskiej i boiska Sporcik, sugerowana lokalizacja kamery: budynek przy ul. Śniadeckiego 2; (5) Rejon ulic: Barbary-Jana Pawła II - 1 kamera - 1 kamera sieciowa obrotowa - obserwacja skrzyżowania ul. Jana Pawła II z ulicą Barbary oraz otoczenia przychodni i Centrum Leczenia Oparzeń, sugerowana lokalizacja kamery: budynek przy ul. Krótka 10- Barbary 24A; (6) Skrzyżowanie ulic: Bohaterów Westerplatte-Bytkowska - 1 kamera - 1 kamera sieciowa obrotowa umieszczona na maszcie, na którym usytuowane są kamery sterujące przepływem samochodów przez skrzyżowanie; (7) Targowisko przy ul. Dąbrowskiego - 1 kamera - 1 kamera sieciowa obrotowa zainstalowana na budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 - w budynku tym znajduje się Centrum Monitoringu Miasta. Przez utworzenie kompletnego punktu kamerowego Zamawiający rozumie dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie kamery we wskazanej lokalizacji wraz z niezbędnym osprzętem (szafa sprzętowa), w tym z podłączeniem urządzeń do zasilania w poszczególnych punktach z lokalnej wewnętrznej instalacji zasilającej wraz z podlicznikami energii elektrycznej i zasilaczami awaryjnymi. b) sprowadzenie obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miasta (CMM) mieszczącego się w budynku przy ul. Dąbrowskiego 13, łączami światłowodowymi (istniejącymi - zewnętrznych operatorów) lub drogą radiową z wykorzystaniem stacji bazowej systemu radiowego WiMAX, usytuowanej na dachu budynku przy ul. Świerczewskiego 46; c) instalacja dodatkowego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania rozbudowanego systemu CCTV (dotychczas zamontowane kamery pracują w oparciu o licencje kamerowe Xprotect Enterprise i PMA Xprotect Enterprise); d) utworzenie jednego dodatkowego stanowiska operatorskiego w CMM (meble, monitor CCTV 24 cale i inne niezbędne urządzenia i oprogramowanie dla 1 stacji operatorskiej); e) sprowadzenie obrazu z CMM do Komendy Policji przy ul. Jana Pawła II nr 16 - umożliwienie podglądu (bez możliwości zmiany widoku i monitorowanych stref), w tym zakup i montaż monitora CCTV 24 cale; f) uzyskanie wszystkich uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym przygotowanie w imieniu Zamawiającego założeń do porozumień Gminy z operatorami łączy światłowodowych; g) Rozruch zainstalowanych urządzeń, obejmujący: - sprawdzenie zasilania i uziemienia elementów systemu po instalacji, - przeprowadzenie prób indywidualnych i kompleksowych zainstalowanych urządzeń oraz instalacji w zakresie sterowań i funkcji w ramach funkcjonującego systemu. Wszystkie prace rozruchowe i regulacyjne powinny być poprzedzone uzgodnieniami z Zamawiającym. Uruchomienie i regulacja urządzeń powinny być wykonywane w obecności lub przy udziale Zamawiającego. Po wykonaniu przedmiotu umowy Wykonawca zgłosi na piśmie Zamawiającemu gotowość do odbioru technicznego. W ramach odbioru technicznego Zamawiający będzie przez kolejne 7 dni testował pracę nowych kamer w ramach istniejącego systemu, w czasie jego nieprzerwanej pracy. O ile w czasie 7 dni pracy kamer nie wystąpią jakiekolwiek niepoprawne zadziałania, a generowane sygnały będą wyłącznie właściwe, Zamawiający protokolarnie odbierze zakres prac objętych Umową, w celu przyjęcia do eksploatacji. Jeśli w czasie tego próbnego okresu wystąpią niepoprawne zadziałania, Wykonawca będzie zobowiązany je usunąć i okres próbny będzie powtórzony przez kolejne 7 dni. h) opracowanie i przekazanie trzech egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, zawierającej m.in.: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzeń, karty katalogowe urządzeń, itp. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w kolumnie 2 Wykazu oferowanych urządzeń, stanowiącego Dodatek nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych do urządzeń zainstalowanych w ramach funkcjonującego systemu monitoringu Miasta i opisanych w SIWZ, wyłącznie w odniesieniu do urządzeń opisanych przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Urządzenia równoważne (montowane kamery i inne urządzenia teleinformatyczne) powinny posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż opisane przez Zamawiającego w kolumnie 2 Wykazu oferowanych urządzeń, stanowiącego Dodatek nr 9 do SIWZ. Wszystkie instalowane urządzenia i oprogramowania winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami funkcjonującego systemu monitoringu wizyjnego Miasta. System ten został wykonany w roku 2010 i jest objęty gwarancją. Niezależnie od faktu, czy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia określony przez Zamawiającego w SIWZ czy przedmiot zamówienia równoważny - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załączyć w ofercie: - wypełniony odpowiednio Wykaz oferowanych urządzeń (Dodatek 9 do SIWZ), który będzie stanowił Załącznik nr 9 do składanej oferty. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności: karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem wyrobów równoważnych. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na dostarczone urządzenia i oprogramowanie oraz wykonane prace, na okres 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi jednoznacznie wskazać sposób i miejsce zgłaszania usterek w trybie 24godz./dobę, 7dni w tygodniu. Wykonawca musi również zapewnić wsparcie techniczne (doradztwo) w zakresie obsługi urządzeń i programów przez cały okres trwania okresu gwarancji i rękojmi. Czas podjęcia reakcji serwisowej musi być nie dłuższy niż 4 godziny od momentu zgłoszenia usterki. Czas przywrócenia sprawności systemu nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia. Warunki gwarancji i rękojmi określone zostały w projekcie umowy, załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 7. 6. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia, w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy Harmonogramu realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach