Przetargi.pl
Rozbudowa systemu infrastruktury rekreacyjno- turystycznej gminy Stoczek poprzez zagospodarowanie terenów publicznych przy ulicy Wiejskiej

Ochotnicza Straż Pożarna w Stoczku ogłasza przetarg

  • Adres: 07104 Stoczek, ul. Kosowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 691 90 20 , fax. 25 691 90 25
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Stoczku
    ul. Kosowska 5
    07104 Stoczek, woj. mazowieckie
    tel. 25 691 90 20, fax. 25 691 90 25
    REGON: 71167235000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stoczek.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu infrastruktury rekreacyjno- turystycznej gminy Stoczek poprzez zagospodarowanie terenów publicznych przy ulicy Wiejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie zbiornika wodnego oraz pomostu zlokalizowanych na dz. o nr ew. 1161 i 1274 w m. Stoczek (ul. Wiejska). 3.3. Zakres prac do wykonania obejmuje m.in. : 1) przebudowa zbiornika wodnego – oczyszczenie dna stawu wraz z wykonaniem umocnień skarp i plaż z piasku; 2) przebudowa pomostu – wykonanie pomostu drewnianego w kształcie złamanej litery L; 3) dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci; 4) wykonanie chodników z tłucznia; 5) montaż oświetlenia zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą n/w załączniki do SIWZ: - załącznik nr 1 – dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, W związku z zastosowaniem rozliczenia ryczałtowego zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 t.j.) opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót (załącznik nr 3), który zamawiający załącza wyłącznie w celach poglądowych i stanowi jedynie podstawę informacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegółowe informacje dot. wniesienia wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zobowiązania podmiotu trzeciego służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (wg. wzoru z załącznika nr 8); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach