Przetargi.pl
Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)"

Szpital Powiatowy Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 372 710 , fax. 183 372 710
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Limanowa
    ul. Piłsudskiego 61
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 183 372 710, fax. 183 372 710
    REGON: 30437800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ - Szpital Powiatowy w Limanowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa systemu informatycznego funkcjonującego w Szpitalu Powiatowym Imienia Miłosierdzia Bożego w Limanowej w obszarze Zespołu Poradni Specjalistycznych w ramach projektu pn. "Małopolski System Informacji Medycznej (MSIM)". Szczegółowy opis zawiera załącznik pn. Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: - Kierownika projektu, który posiada wykształcenie wyższe oraz posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-D (IPMA Level D: Certified Project Management Associate) lub równoważny (zgodnie z tabelą) lub ukończenie studiów z Zarządzania Projektami oraz zarządzał co najmniej 3 (trzema) projektami wdrożeniowymi w obszarze IT w okresie ostatnich 2 lat odebranymi przez zamawiającego a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie. Wystawca IPMA PMI APMG Skrócona nazwa IPMA-D PMI Prince2 Practitioner Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level D: Certified Project Manager Project Management Professional Prince2 Practitioner Tytuł Project Manager Project Manager Prince2 Practitioner - minimum 2 ekspertów/wdrożeniowców, którzy wykażą udział w co najmniej 3 projektach informatycznych każdy, których przedmiotem było wdrożenie systemu informatycznego w zakresie co najmniej: Gabinet Lekarski, Rejestracja/Recepcja, rozliczenia z NFZ, Statystyka w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 1 wdrożeniowca, który uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, w których realizowano wdrożenie w obszarze Medycyny Pracy w ciągu ostatnich 3 lat, - minimum 1 eksperta/wdrożeniowca, który posiada wykształcenie wyższe, a także uczestniczył we wdrożeniu co najmniej 3 projektów informatycznych, których przedmiotem było wdrożenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej wraz z odkładaniem dokumentów do lokalnego Repozytorium w ciągu ostatnich 3 lat Wykaz Usług a) warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże co najmniej dwie dostawy wraz z wdrożeniem polegające na uruchomieniu przychodni przyszpitalnej (aplikacji) przynajmniej w zakresie Rejestracji/Recepcji, Gabinetu Lekarskiego, Statystyki, Rozliczeń i Dokumentacji wraz z integracją z systemem HIS, LIS i RIS funkcjonującym już w jednostce o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Wymienione dostawy muszą być wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. b) co najmniej 2 dostawy i wdrożenie polegające na uruchomieniu Repozytorium Elektronicznej Dokumentacji Medycznej po stronie podmiotu leczniczego w zakresie co najmniej: - generowanie dokumentu w postaci elektronicznej oraz budowa dokumentu w XML w wymaganym formacie - Podpisywanie dokumentu medycznego podpisem cyfrowym - Indeksowanie i zapisanie dokumentu w repozytorium - Import elektronicznych dokumentów medycznych - Wyszukiwanie dokumentów - Udostępnienie dokumentów w postaci: XML, forma prezentacyjna, obiekt z danymi indeksowymi wraz z odkładaniem do Repozytorium dokumentów Karta Odmowy Przyjęcia do Szpitala, Karta Informacyjna, Informacja dla Lekarza Kierującego POZ o wartości minimum 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda dostawa oraz załączyć dowody (min. 2 dowody) określające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach