Przetargi.pl
„Dostawa i wdrożenie nowych e-usług Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego” w ramach projektu pn.: „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego"

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 634 42 70 , fax. 126 335 294
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 634 42 70, fax. 126 335 294
    REGON: 35155486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa i wdrożenie nowych e-usług Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego” w ramach projektu pn.: „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Krakowskiego"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania e-usług: 1.1 obsługa interesantów (sklep geodezyjny on – line), 1.2 obsługa inwestorów i projektantów, 1.3 zdalna aktualizacja bazy danych EGiB, oraz: 1.4 integracja e-usług z Profilem Zaufanym, 1.5 przeprowadzenie szkoleń pracowników Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zawarte są w załącznikach do SIWZ: 1) zał. nr 5 do SIWZ: Wzór umowy 2) zał. nr 6 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72268000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł . Szczegółowe zasady wnoszenia wadium zostały określone w rozdz. IX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: • kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; • sytuacji ekonomicznej lub finansowej; • zdolności technicznej lub zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, w którym należy podać: a) cenę ryczałtową brutto wykonania zamówienia wraz z podaniem cen w tabeli b) stawkę/stawki podatku VAT, c) termin usunięcia awarii (S1) d) termin usunięcia błędu krytycznego (S2) 2. Do Formularza oferty należy załączyć: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ, b) raporty, o których mowa w rozdz. VII ust. 3 SIWZ c) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - o którym mowa w rozdz. VI ust. 5.1 – jeżeli dotyczy, d) pełnomocnictwo do reprezentowania - o którym mowa w rozdz. VII ust. 25 – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach