Przetargi.pl
„Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie obszaru w rurociągi ciepła systemowego AEC Sp. z o.o. Rozbudowa Magistrali Batorego od CMC do ul. Biała Droga, Galerii i ul. Strefowej”.

AEC Spółka z ogranoczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 34-120 ANDRYCHÓW, Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48798846101
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: AEC Spółka z ogranoczoną odpowiedzialnością
    Batorego 24
    34-120 ANDRYCHÓW, woj. małopolskie
    tel. +48798846101
    REGON: 384207730
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://aec.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie obszaru w rurociągi ciepła systemowego AEC Sp. z o.o. Rozbudowa Magistrali Batorego od CMC do ul. Biała Droga, Galerii i ul. Strefowej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest wykonanie rurociągów ciepła systemowego wraz z robotami towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie obszaru w rurociągi ciepła systemowego AEC Sp. z o.o. Rozbudowa Magistrali Batorego od CMC do ul. Biała Droga, Galerii i ul. Strefowej”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac projektowych, dostaw, robót budowlano -montażowych, uruchomienie instalacji jej rozruch oraz dopuszczenie do użytkowania kompletnych systemów przesyłu ciepła. Układy przeznaczone będą do pracy ciągłej dla pokrycia zapotrzebowania na ciepło odbiorców przemysłowo – handlowych, zlokalizowanych w sąsiedztwie Strefy Aktywności Gospodarczej na terenie miasta Andrychowa w rejonie ul. Biała Droga, ul. Przemysłowa i ul. Strefowa. 3. Dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien uzyskać wszelkie niezbędne dopuszczenia (w tym dla wszystkich zainstalowanych urządzeń, które wymagają takiego dopuszczenia), opracować kompletną dokumentację powykonawczą, uzyskać pozwolenie na użytkowanie sieci, dokonać przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie nadzoru i eksploatacji systemu. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.1 Etap I - wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego, wielobranżowej dokumentacji projektowej (budowlano - wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, opiniami, decyzjami i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: a) Opracowania przedprojektowe (OP), b) Projekt koncepcyjny (PK), c) Projekt budowlany (PB), d) Projekt wykonawczy (PW), e) wykonanie następującego zakresu prac: - analizy dostarczonego przez Zamawiającego Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) w zakresie oceny lokalizacji planowanej inwestycji, oceny uwarunkowań technicznych i środowiskowych, oceny dostępności infrastruktury technicznej i zaopatrzenia mediów; - określenie charakterystycznych parametrów inwestycji, ich wielkości; - uzyskanie i aktualizacja mapy do celów projektowych; - ustalenie zakresu badań geologiczno - hydrogeologicznych odpowiednio do potrzeb i założeń planowanej inwestycji (gdy wymagane); - uzyskanie zapewnień i warunków przyłączenia mediów; - uzyskanie innych niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji poza wymienionymi powyżej; - opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz z opisem odpowiednio do potrzeb i założeń planowanej inwestycji, - opracowanie Projektu wykonawczego (PW) w zakresie niezbędnym do uzupełnienia Projektu Budowlanego (PB) dla poszczególnych branż, - opracowanie dokumentacji powykonawczej rozruchowej (sprawozdanie z rozruchu i prób gwarancyjnych potwierdzające osiągnięcie deklarowanych parametrów technicznych), - opracowanie instrukcji obsługi całego systemu zawierającą zakres projektowany i stan istniejący, - opracowanie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania w imieniu Zamawiającego „Decyzji pozwolenia na użytkowanie” (gdy wymagane), - opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla poszczególnych branż, - opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów zadania inwestycyjnego (ZZK) oraz wycen elementów robót podlegających odbiorom częściowym, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) odpowiednio do potrzeb i założeń planowanej inwestycji, - opracowanie projektów organizacji ruchu docelowy i na czas prowadzenia robót odpowiednio do potrzeb i założeń planowanej inwestycji. 4.2 Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 4 pkt 4.1 zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę i harmonogramem rzeczowo - finansowo - terminowym, o którym mowa w § 6 umowy oraz skompletowanie wymaganych przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego (PINB) dokumentów, na podstawie których możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy wymagane). Roboty budowlane obejmują w szczególności następujący zakres: a) budowa sieci ciepłowniczej w technologii rur stalowych preizolowanych o średnicy DN150/250 od istniejącego przyłącza CMC na działce 121801.4.0001.6907/6 do trójnika T1 150/150/150 - odejście dla obiektów Strefy Aktywności Gospodarczej na działce 121801.4.0001.6905/13. Długość odcinka około 275mb, średnica DN150/250; b) budowa przyłącza ciepłowniczego od trójnika T1 150/150/150 - odejście dla obiektów Strefy Aktywności Gospodarczej na działce 121801.4.0001.6905/13 do studzienki ST2 z zaworami odcinającymi i spustem/odpowietrzeniem od strony Galerii i CMC wraz z przejściem pod ul. Przemysłową w technologii bezwykopowej. Długość odcinka około 270mb, w tym około 160mb rurociągami DN150/250 i około 110mb DN 125/225, c) budowa przyłącza ciepłowniczego od trójnika T1 150/150/150 - odejście dla obiektów Strefy Aktywności Gospodarczej na działce 121801.4.0001.6905/13 w kierunku ul. Strefowej. Za trójnikiem zabudować redukcję średnicy wraz ze studzienką ST1 z zaworami odcinającymi i spustem/odpowietrzeniem od strony ul. Strefowej. Długość odcinka około 225mb, w tym około 65mb rurociągami DN100/200, ~110mb DN80/160 i około 50mb DN65/140. 4.3 Etap III - wykonanie innych prac niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy, a w szczególności: a) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, b) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe), c) wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta, d) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót, e) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane, f) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń), g) przeprowadzenie wszystkich wymaganych badań, pomiarów, prób pomontażowych, płukań, testów i sprawdzeń w tym: pomiary miejscowe parametrów, h) odbiór urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego (gdy wymagane), i) wykonanie dokumentacji techniczno - rozruchowej zainstalowanych maszyn i urządzeń w języku polskim, j) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji maszyn i urządzeń oraz eksploatacji w języku polskim, k) zestawienie kart gwarancyjnych maszyn i urządzeń wraz z protokołami z przeprowadzenia prób gwarancyjnych w języku polskim, l) zestawienie protokołów z rozruchu technologicznego, ł) protokół gotowości do prowadzenia eksploatacji przedmiotu umowy, m) oświadczenie Wykonawcy wraz ze stosownym protokołem, że przeszkolił personel Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji maszyn i urządzeń, n) zestawienie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego, o) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie 6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie nr rachunku: 94 8110 0000 2001 0048 5748 0005 z dopiskiem wadium: „Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Andrychowie poprzez uzbrojenie obszaru w rurociągi ciepła systemowego AEC Sp. z o.o. Rozbudowa Magistrali Batorego od CMC do ul. Biała Droga, Galerii i ul. Strefowej”. tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.) – składane w oryginale w AEC Sp. z o.o. za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty. 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na AEC spółka z o.o., Batorego 24, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 8 do SIWZ; - zbiorcze zestawienie kosztów - według wzoru – załącznik nr 9 do SIWZ; Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym (według wzoru) w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu Wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach