Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno

Gmina Dębno ogłasza przetarg

  • Adres: 32-852 Dębno, Wola Dębińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 658 714 , fax. 146 658 722
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębno
    Wola Dębińska 240
    32-852 Dębno, woj. małopolskie
    tel. 146 658 714, fax. 146 658 722
    REGON: 54035700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) ETAP I: a) obejmujący opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie prawomocnych wymaganych prawem decyzji oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę b) Wykonanie robót budowlanych przewidzianych w etapie I 2) ETAP II: a) obejmujący wykonanie robót budowlanych przewidzianych w etapie II wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. W skład Etapu I pkt. 1 lit. a wchodzi następujący zakres zadań: 1) Opracowanie kompletnej Dokumentacji Projektowej dla wszystkich elementów wchodzących w zakres Przedmiotu Zamówienia obejmującej, co najmniej: a) Projekt Budowlany opracowany w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 ze zmianami. b) Inne opracowania wymagane prawem dla potrzeb uzyskania Pozwolenia na Budowę (w tym m.in. pozwolenia wodnoprawne na przekroczenia rzek). c) Dokumentacja wykonawcza dla celów realizacji inwestycji - projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. d) Projekt Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, Inwentaryzację Zieleni w pasie prowadzonych robót, e) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów, Instrukcje rozruchu przepompowni ścieków, f) Dokumentację Techniczno Ruchową pompowni ścieków i innych zamontowanych urządzeń Instrukcje BHP zatwierdzone przez Rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP. Instrukcję eksploatacji pompowni ścieków i innych zamontowanych urządzeń. 2) Uzyskanie, przed rozpoczęciem opracowywania dokumentacji projektowej, formalnego uzgodnienia przez Zamawiającego materiałów przedprojektowych w zakresie rozwiązań technologicznych, 3) Konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji projektowej dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty elementów, tj. rozwiązań technologicznych, materiałowych, przy jednoczesnym założeniu, że zaprojektowane rozwiązania i materiały zapewnią minimalizację kosztów, wykonawca może zastosować, po uzgodnieniu z Zamawiającym, rozwiązania o lepszych parametrach technicznych od przewidzianych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. W przypadku wniesienia uwag do projektu przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ma obowiązek naniesienia stosownych korekt w złożonym projekcie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania uwag i przedłożenie Zamawiającemu poprawionego projektu. 4) Uzyskanie od Zamawiającego zatwierdzenia wszystkich elementów dokumentacji projektowej oraz w razie potrzeby – zatwierdzenia jej również przez właściwy organ administracji publicznej. 5) Opracowanie, skompletowanie i złożenie do właściwego organu kompletnego Wniosku o Pozwolenie na Budowę (wraz z wszystkimi niezbędnymi załącznikami), a następnie pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia na Budowę. Wykonawca opracuje, skompletuje i złoży do właściwych organów również wszystkie inne niezbędne wnioski o pozwolenia i decyzje wymagane do skompletowania Wniosku o Pozwolenie na Budowę, jak też pozyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego takie pozwolenia i decyzje. Wykonawca wystąpi i pozyska przy tym w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE opinie, ekspertyzy i uzgodnienia niezbędne do uzyskania Pozwoleń na Budowę oraz niezbędne do uzyskania decyzji i pozwoleń poprzedzających Pozwolenie na Budowę. 6) Złożenie w imieniu Zamawiającego niezbędnych zgłoszeń i załączników do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Brzesku wymaganych do rozpoczęcia robót budowlanych. 7) Pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim i UE uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji Obiektu (kanalizacji sanitarnej), w tym w szczególności pozwolenie na użytkowanie, (jeżeli będzie wymagane). W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie przy tym opracowanie i skompletowanie wniosków o wszelkie uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do uruchomienia i eksploatacji kanalizacji sanitarnej wraz z wyposażeniem. 8) Wykonanie dodatkowej dokumentacji uzupełniającą na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych zaistnieje taka okoliczność. 9) Wykonawca przygotuje dokumentację projektową w formie określonej w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno–Użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1129), 10) Wykonawca dostarczy Dokumentację Projektową kanalizacji sanitarnej do siedziby Zamawiającego w następującej ilości: a) dwóch opieczętowanych kompletów Projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub rozbiórkę oraz dwa egzemplarze w wersji elektronicznej (ponadto Wykonawca winien Wykonać minimum 4 egzemplarze projektu budowlanego w celu złożenia z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę oraz jeden egzemplarz dla Inspektora), b) czterech kompletów Dokumentacji Wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety w wersji elektronicznej, c) czterech kompletów Dokumentacji Powykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz cztery komplety wersji elektronicznej. 11) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych: a) rysunki, schematy, diagramy, itp. – format dwg. b) opisy, zestawienia, specyfikacje, itp. – format doc, xls. c) harmonogramy, itp. – format mpp. d) uzgodnienia, decyzje, itp. – format pdf. Ponadto w wersji elektronicznej, w formacie pdf, winny zostać zapisane skany oryginału Projektu Budowlanego oraz innych dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu uzyskania decyzji administracyjnych. Skany winny być tożsame z oryginałami, tj. zawierać winny niezbędne podpisy i pieczęcie. Wszystkie przekazywane dokumenty w formie elektronicznej, wytworzone przez Wykonawcę muszą posiadać możliwość edytowania, drukowania i zapisywania. Wymóg ten nie dotyczy uzgodnień, decyzji itp. uzyskanych przez Wykonawcę od odpowiednich władz, organów. Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej zostanie przekazana w formie zapisu na płytach CD/DVD lub innym nośniku akceptowanym przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 4. W skład Etapu I ust. 2 pkt. 1 lit. b i Etapu II ust. 2 pkt 2 lit. a wchodzi następujący zakres robót budowlano-montażowych: 1) Prace rozbiórkowe: a) Rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu układania sieci, b) Usunięcie istniejących drzew, krzewów i pozostałej zieleni kolidujących z trasą sieci, c) Usunięcie warstwy humusu, wywóz humusu na tymczasowe składowisko wykonawcy, d) Rozbiórka innych kolidujących obiektów z siecią kanalizacyjną. 2) Usuniecie kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą. 3) Roboty ziemne i odwodnieniowe 4) Roboty technologiczne Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej: a) Wykonanie kanałów grawitacyjnych, b) Wykonanie rurociągów ciśnieniowych, c) Wykonanie odgałęzień sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przełączeniem do nowej sieci istniejących wyjść z budynków. 5) Sieciowe obiekty technologiczne: a) Montaż przepompowni ścieków, b) Montaż komór armatury, c) Montaż studni rewizyjnych, połączeniowych, kaskadowych, d) Połączenia z istniejącą infrastrukturą, e) Wpięcie wykonanych odcinków do istniejącej sieci kanalizacyjnej pod nadzorem służb Zamawiającego. 6) Instalacje elektryczne i AKPiA przepompowni ścieków: a) Wykonanie złącza kablowo-pomiarowego ZK-P z doprowadzeniem do niego energii elektrycznej, b) Wykonanie szafy rozdzielczej z jej zasileniem, c) Montaż i zasilenie szafki sterowniczej przepompowni, d) Wykonanie instalacji siłowej, oświetleniowej i sterowniczej przepompowni, e) Wykonanie oświetlenia terenu, f) Instalacja AKPiA przepompowni. 7) Roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu: a) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych (odtworzenie dróg, chodników, skarp, rowów, humusowanie i realizacja zieleni), b) Wywóz materiałów powstałych po robotach budowlanych i modernizacyjnych z terenu budowy na składowisko. 8) Wszystkie inne niezbędne elementy Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zaleca/dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę 40 000,00 złotych (czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu ( należy wnieść przelewem na konto nr 40945300090030030000260006 Bank Spółdzielczy Brzesko O/Dębno z adnotacją „wadium na zadanie pn „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dębno – Dębczak, Jastew – Lesisko, Porąbka Uszewska – Rogal na terenie Gminy Dębno”. b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty. 5. Za datę wniesienia Wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. W zakresie wadium zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp. 7. Wykonawca, wpłacając wadium w formie pieniądza, podaje w formularzu ofertowym numer rachunku, na jaki Zamawiający winien zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kompletna oferta musi zawierać. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony w każdej pozycji i podpisany załącznik cenowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik a upoważnienie nie wynika z dokumentacji rejestrowej, 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ, 7) Potwierdzenie wpłaty wadium, (jeżeli zostało wniesione w sposób inny niż w pieniądzu), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt. 2 SIWZ Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, 3) Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia wskazane, w rozdz. VII ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 pkt.1, SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Ponadto każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa dokumenty, o których mowa w rozdz. VII ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3. SIWZPozostałe dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie składający ofertę składają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach