Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg
- Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1
32-310 Klucze, woj. małopolskie
tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
REGON: 53776300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozbudowa strażnicy OSP w Bogucinie Dużym - kontynuacja.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa strażnicy OSP w Bogucinie Dużym - kontynuacja.” Zakres robót obejmuje: 1. Posadzki, okładziny ścian i schodów: - Wykonanie izolacji cieplnych z płyt styropianowych, - Wykonanie posadzek z płytek i licowanie ścian, - Wykonanie okładziny schodów z płytek, - Wykonanie balustrady z prętów stalowych, - Wykonanie tynków, - Wykonanie okładzin stropów płytami gipsowo – kartonowymi, - Gruntowanie i malowanie ścian i sufitów. 2. Stolarka: - Montaż ościeżnic metalowych, - Montaż drzwi wewnętrznych pełnych, - Montaż parapetów, - Uzupełnienie podbitki. 3. Instalacje: - Wykonanie instalacji wodno – kanalizacyjnej, - Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - Wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji gazowej. 4.Roboty zewnętrzne: - Roboty ziemne, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, - Zabudowa krawężników i obrzeży betonowych. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załącznik nr 5. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja, w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SIWZ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo. - pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy, uwzględniające szczegółowy zakres umocowania i okres obowiązywania, wskazujące że osoba posiada uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - (jeżeli zostało udzielone). Pełnomocnictwo legitymuje pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy, zatem jego zakres i okres obowiązywania powinny być wyraźnie i precyzyjnie określone w dokumencie pełnomocnictwa, -pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę –pełnomocnika (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, b) Zobowiązanie innego podmiotu, na którym polega Wykonawca (jeżeli zaistniał taka sytuacja). c) Kosztorys ofertowy jednostkowy z zestawieniem robocizny, sprzętu i materiałów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap II
Dodano: 2024-06-14 - Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
Dodano: 2024-06-13 - Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
Dodano: 2024-06-12 - Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych – malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
Dodano: 2024-06-06 - Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU.
Dodano: 2024-04-04 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I”
Dodano: 2024-02-16 - Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej – etap I
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa balkonów i tarasu na VII piętrze budynku 20.WSzU-R SPZOZ w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie remont części pomieszczeń Urzędu Miasta w Nowym Targu przy ul. Krzywej 1.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie ogrzewalni w Wadowicach
Dodano: 2023-10-05