Przetargi.pl
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46090 Popielów, ul. Opolska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13
    46090 Popielów, woj. opolskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Starych Siołkowicach”. Zadanie współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach: Osi priorytetowej V- Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego Działanie: 5.4. Gospodarka wodno-ściekowa. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej: a) obsługa geodezyjna, b) decyzja środowiskowa i pozwolenie wodno-prawne, c) inne niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę d) projekty budowlane (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, e) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.) f) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), h) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (2 szt.) 2. Pełnienie nadzoru autorskiego 3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową 4. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji 5. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez zamawiającego parametrów wody pitnej 6. Obsługa geodezyjna 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem) 8. Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW 9. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW 10. Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.) 12. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych 13. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji 14. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji 15. Bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji. 16. Wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych. 3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno – Użytkowego (nazywanego dalej PFU) stanowiącego załącznik do SIWZ. PFU obejmuje opis zadania budowlanego, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, materiałowe, funkcjonalne. UWAGA: Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnym obiekcie. Zastosowane rozwiązania projektowe i organizacja robót powinny zabezpieczyć ciągłość pracy istniejącej stacji uzdatniania wody w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że eksploatatorem SUW w Starych Siołkowicach jest firma PROWOD Sp. z o.o. z siedzibą 46-082 Kup ul. Rynek 4, biuro 45-920 Opole ul. Janiny Kłopockiej 3. Zamawiający informuje, że posiada Decyzję środowiskową dla przedsięwzięcia pn. „Podłączenie studni nr 1a na ujęciu Stacji Uzdatniania Wody Stare Siołkowice (Załącznik nr 12 do SIWZ). 3.3. Wymagania dodatkowe: 1. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi Dyrektywy Rady 85/337/EWG z dnia 27 czerwca 1985 r. w sprawie oceny skutków wywieranych przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko naturalne (z późn. zm.) 2. Wykonawca przystąpi do robót budowlanych po uzyskaniu przez Zamawiającego pozytywnej opinii jednostki współfinansującej zadanie o zgodności dokumentacji projektowej z ww. dyrektywą. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej – zaleca się aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy; koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca 4. Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą). 5. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projekcie budowlanym. 6. Wszystkie elementy z demontażu i rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu (zapisy PFU w tym zakresie nie są wiążące); 7. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kosztorysu ofertowego, zgodnie z przedmiarem stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do aprobaty Inspektora Nadzoru Programu Zapewnienia Jakości, 3.4. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.5. Jeżeli SIWZ lub PFU wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w PFU. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ lub PFU, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w SIWZ lub PFU mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w PFU. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. W przypadku składania ofert równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających posiadane parametry proponowanych materiałów lub urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunki na jakich wadium ma zostać wniesione, zawarte są w rozdziale 15 SIWZ (Wymagania dotyczące wadium)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach