Przetargi.pl
„ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W RAKSZAWIE” w formule zaprojektuj i wybuduj

Zakład Usług Komunalnych Energokom sp. z o.o. w Rakszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 37-111 Rakszawa, Rakszawa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 249 327 , fax. 172 249 327
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Energokom sp. z o.o. w Rakszawie
    Rakszawa 334
    37-111 Rakszawa, woj. podkarpackie
    tel. 172 249 327, fax. 172 249 327
    REGON: 69154551400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.energokom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W RAKSZAWIE” w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres objęty przedmiotem zamówienia obejmuje 2 etapy: etap I - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na „Rozbudowę stacji Uzdatniania Wody w Rakszawie”, w tym: 1) opracowanie dokumentacji projektowej w wymaganych branżach, w tym: a) koncepcji wraz z wizualizacją i określeniem materiałów wymagających akceptacji Zamawiającego: • projektu budowlanego, • projektu wykonawczego z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną elektryczną i zagospodarowanie terenu, • przedmiaru robót z podziałem na branże: budowlaną, sanitarną elektryczną i zagospodarowanie terenu, • informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • dostosowanie projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych, • wykonanie niezbędnych ekspertyz technicznych, badań, odkrywek itd., • uzyskanie wszelkich uzgodnień projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych oraz innych projektów, pozwoleń, badań i opinii wymaganych obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), c) opracowanie kosztorysu robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego oraz sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK), d) uzyskanie koniecznych dla realizacji zadania uzgodnień, uzyskanie warunków technicznych oraz zgód właścicieli urządzeń technicznych i sieci, a także innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, jakie wymagane są przez obowiązujące przepisy prawa tj.: pozwoleń, decyzji, odstąpień, porozumień, warunków technicznych, warunków realizacyjnych, uzgodnień sanitarno-higienicznych, p.poż e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę na zakres robót objętych opracowaniem, f) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych i gwarancji; etap II - wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Rakszawie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 50 000 PLN ( pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS ŻOŁYNIA NUMER KONTA 39 9175 0000 2001 0002 7560 0005 z dopiskiem: "Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „ROZBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W RAKSZAWIE”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy, na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu. Oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna ma obowiązywać od dnia składania ofert przez cały okres związania ofertą. 8. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy : 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazania ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/ poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w Regulaminie Rozdział IX pkt. 9.15. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokumenty wymagane do złożenia, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia; - dowody określające czy roboty budowlane zawarte w wykazie robót zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia wymaganego przez Zamawiającego i niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności przy realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SIWZ; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000 zł; - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (stanowiącą Załącznik Nr 7 do SIWZ) – w terminie do 3 dni od ogłoszenia zestawienia ofert. Dokumenty wymagane do złożenia, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji, o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach