Przetargi.pl
Rozbudowa siedziby EKOREGION/2011

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa siedziby EKOREGION/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku biurowego siedziby spółki EKO-REGION wraz ze zmianą dachu na części istniejącej o pow. zabudowy 162,00 m2, pow. użytkowej 248,24 m2, kubaturze 1 176,00 m3 wraz z instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, ogrzewczą, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przy ul. Bawełnianej 18 w Bełchatowie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, uwag Zamawiającego w zakresie sieci teleinformatycznej i monitoringu, przedmiarów robót oraz kosztorysów ślepych, stanowiących załączniki do SIWZ. A. Realizacja inwestycji obejmuje wykonanie: 1) rozbudowę i przebudowę budynku biurowego siedziby spółki EKO-REGION wraz ze zmianą dachu na części istniejącej o pow. zabudowy 162,00 m2, pow. użytkowej 248,24 m2, kubaturze 1 176,00 m3 wraz z instalacjami: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, ogrzewczą, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, 2) wewnętrznej linii zasilającej elektroenergetycznej i rozbiórki odcinka tej linii, 3) rozbiórkę słupa oświetleniowego, 4) instalacji wodociągowej, 5) instalacji kanalizacji sanitarnej, 6) instalacji kanalizacji deszczowej, 7) instalacji ogrzewczej, 8) instalacji mechanicznej i klimatyzacji, 9) branży elektrycznej, 10) przyłącza i sieci zewn. wod-kan, 11) przyłącza sieci ciepłowniczej, 12) przyłącza sieci elektrycznej, 13) opaski odwadniającej wraz z izolacją fundamentów w części istniejącej budynku 14) tablicy reklamowej przed budynkiem. B. Wykonawca j zobowiązany jest do: 1) przebudowy daszku wiatrołapu i wykonanie dachu nad schodami wejściowymi z elementów plastikowych bezbarwnych, 2) wymiany gresu na schodach wejściowych, 3) malowania zewnętrznej części istniejącej budynku, 4) wykonania remontu wieży (część istniejąca budynku), w tym do pomalowania wieży wewnątrz, wykonania wentylacji (mechanicznej z czujnikiem wilgoci oraz grawitacyjnej), wykonania ocieplenia i ogrzewania, 5) położenia papy na wieży (część istniejąca budynku), demontaż starego włazu dachowego, wykonanie i montaż nowego włazu dachowego, 6) wykonania tablicy reklamowej na wieży (neony z 4 stron) oraz demontażu 2 istniejących tablic reklamowych, 7) urządzenia zieleni wokół istniejącej i nowej części budynku oraz wykonania automatycznego nawadniania, 8) zakupu na własny koszt i umieszczenia tablicy informacyjnej o budowie. C. W przypadku nie ujęcia w kosztorysach prac wymienionych w pkt II ppkt 1 litera B SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dodania kosztów wykonania tych prac do całkowitego wynagrodzenia realizacji przedmiotu umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawioną dokumentacją oraz wskazaniami Zamawiającego. 3. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia rozpoczęcia prac na placu budowy. 4. Wszelkie prace wymagające czasowego odłączenia wody lub energii elektrycznej nie mogą odbywać się w godzinach pracy zakładu pracy. Prace musza być wykonane w sposób nieutrudniający działalność Zamawiającego. 5. Wykończenie wnętrz nastąpi w oparciu o opracowany projekt oraz według wytycznych Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia wszystkich wykonywanych robót. 7. Wykonawca musi przewidzieć i uwzględnić koszty zabezpieczenia fundamentów istniejącego budynku podczas wykonywania fundamentów nowego budynku. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji robót w pasie drogowym i poniesienia związanych z tym kosztów. 9. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zezwoleń, na podstawie zawartych umów i uzyskanych decyzji umożliwiających rozpoczęcie prac w działkach sąsiadujących z terenem, na którym zostanie wykonana rozbudowa i przebudowa budynku biurowego siedziby spółki EKO-REGION oraz uwzględnić koszty z tym związane w cenie ofertowej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zdatnego do użytku zaplecza budowlanego wyposażonego w urządzenia sanitarne, a także obiekty magazynowe we własnym zakresie i na własny koszt. 11. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt wykonać badanie gruntu pod budynek wraz z pełną obsługą geologiczną. 12. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na swój koszt wykonać pełną obsługą geodezyjną. 13. Na etapie wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający może zlecić wykonanie dodatkowych robót na podstawie odrębnie przygotowanych kosztorysów i przedmiarów robót. Dodatkowo, Wykonawca jest zobowiązany do ujęcia w kosztach prac wymienionych w SIWZ, a nie ujętych w kosztorysach. 14. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania odbioru inwestycji z udziałem odpowiednich służb zgodnie z prawem budowlanym i energetycznym oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu wykonania prac objętych umową w ramach uzyskanego pozwolenia na budowę oraz uzyskanych decyzji. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie projektu sieci teleinformatycznej i monitoringu według uwag Zamawiającego stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wglądu do dokumentacji, kosztorysów, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wyłącznie w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wypożyczania dokumentacji ani wykonania kserokopii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 22.06.2011 r. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna za ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na bankowe konto - czego potwierdzenie będą stanowić wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie ksero dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego z zgodność z oryginałem . Dokumenty, o których mowa w ppkt.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach