Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z przyłączami na terenie Gminy Karsin

Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg

  • Adres: 83440 Karsin, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 873 322 , fax. 586 873 120
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
    ul. Długa 222
    83440 Karsin, woj. pomorskie
    tel. 586 873 322, fax. 586 873 120
    REGON: 53966700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych z przyłączami na terenie Gminy Karsin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Karsin z materiałów posiadanych przez Zamawiającego w następujących miejscowościach: TEMAT 1: Karsin: dz. nr 143; 409/1; 408/1; 408/2; 410/1; 410/2; 410/3; 410/4 Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami: Sieć wodociągowa dn90PE - L=215,4m Sieć kanalizacji sanitarnej dn200PVC - L=198,0m Przyłącza wodociągowe dn40PE szt. 3 - L=66,4m Przyłącza kanalizacji sanitarnej dn160PVC szt. 3 - L=65,0m TEMAT 2: Osowo: dz. nr 272; 15/3; 15/6; 310/4; 310/5; 310/6; 310/8; 310/10; 310/11; 310/13; 310/14; 310/15; 310/16; 310/18 Rozbudowa sieci wodociągowej z przyłączami: Sieć wodociągowa dn90PE - L=369,0m Przyłącza wodociągowe dn32PE szt. 12 - L=140,0m TEMAT 3: Osówko: dz. nr 136; 146; 147/9; 147/10; 147/12; 756. Rozbudowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami: Sieć wodociągowa dn90PE - L=50,0m Sieć kanalizacji sanitarnej dn200PVC - L=273,0m Przyłącza wodociągowe dn32PE szt. 2 - L=35,0m Przyłącza kanalizacji sanitarnej dn160PVC szt. 3 - L=39,0m 2. Zmiany do załączonej dokumentacji: a) W miejscowości Osówko do rozbudowy sieci kanalizacyjnej należy wykonać dodatkowe dwa przyłącza wodociągowo – kanalizacyjne do działek nr 147/9 i 147/10 (mapa nr 1). Na powyższych działkach należy wykonać studnie kanalizacyjne PVC Ø315 ok. 2 mb od granicy. Na działce nr 147/12 należy zainstalować studnie zbiorczą PCV Ø400. Wcinkę do głównej sieci wodociągowej PCV Ø160 należy wykonać na działce nr 146 i zamontować wzdłuż działki nr 147/12 rurę PCV Ø90 zakończoną hydrantem nadziemnym Ø90. Odejście wody do działek nr 147/9 i 147/10 należy wykonać przy użyciu węża PE Ø 32 przechodzącego wzdłuż powyższych działek. Na działkach nr 147/9 i 147/10 należy zamontować studnie wodomierzowe ok. 2 mb od granicy.Wykaz dodatkowych materiałów przedstawia tabela nr 1. b) W miejscowości Osowo (ul. Bruska) należy wykonać dodatkowo 12 przyłączy wodociągowych (mapa nr 2). Pięć przyłączy wodociągowych należy wprowadzić do budynków mieszkalnych, pozostałe siedem przyłączy wprowadzić na teren działek budowlanych ok. 2 mb od granicy i zakończyć studnią wodomierzową. Wykaz dodatkowych materiałów zawiera tabela nr 2 3. Szczegółowy zakres robót wraz z wprowadzonymi zmianami w ms. Osowo i Osówko (Mapy – dodatkowe materiały wyszczególnione załącznikach do map są w posiadaniu Zamawiającego) określają dokumentacja projektowa i przedmiary robót (3 egz.) stanowiące załączniki SIWZ. 4. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 45 23 11 00-6, 45 23 24 40-8, 45 23 13 00-8, 45 11 12 00-0, 45 23 31 20-6. 5. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie. 6. Do wykonania sieci kanalizacyjnej Wykonawcy zobowiązani są użyć rur PVC twardych (litych) z rdzeniem niespienionym, użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące, 7. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskiej PN-EN (normy zharmonizowane) oraz innym określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 8. Tam, gdzie na rysunkach, przedmiarach robót, projektach budowlano - wykonawczych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 9. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, moc, wydajność nie będą gorsze od urządzeń, jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych projektu. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. II. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 2. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej. 4. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych. 5. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 6. Zapewnienie stałej obsługi geologicznej ze sporządzeniem dokumentacji w tym zakresie. 7. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 8. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 9. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 10. Naprawę uszkodzonych, a zinwentaryzowanych urządzeń uzbrojenia podziemnego. 11. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz wypłatę odszkodowań (rekompensat) na rzecz osób trzecich. 12. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 13. Oznakowanie tabliczkami informacyjnymi zasuw, przyłączy i hydrantów. 14. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 15. Odtworzenie i naprawa stanu dróg i chodników, w tym w szczególności: a) drogi nieutwardzone: wszystkie drogi gruntowe na których realizowane były roboty budowlane (tj. przekopane) należy dodatkowo utwardzić tłuczniem drogowym 0-31,5 mm; b) drogi utwardzone tłuczniem drogowym: należy zdjąć tłuczeń drogowy na odpowiednią szerokość i zhałdować poza pasem drogi (nie dopuszcza się składowania urobku na drodze) dokładnie odtworzyć stan nawierzchni wraz z zagęszczeniem oraz wykonaniem odpowiedniego profilu drogi; c) drogi utwardzone bazaltem: należy zdjąć czysty bazalt na odpowiednią szerokość i zhałdować poza pasem drogi, (nie dopuszcza się składowania urobku na drodze) dokładnie odtworzyć stan nawierzchni wraz z zagęszczeniem oraz wykonaniem odpowiedniego profilu drogi; d) drogi asfaltowe i chodniki: odtworzenie stanu nawierzchni (wymagany ten sam standard i grubość nawierzchni); e) na wszystkie naprawiane drogi Wykonawca udzieli 3 letniej pisemnej gwarancji oraz zobowiązany będzie dokonywać wraz z Zamawiającym przeglądów pogwarancyjnych 2 razy w roku (wiosną i jesienią). 16. Skompletowanie dokumentów odbiorowych. Inwentaryzacja powykonawcza winna zostać przedstawiona w formie tabeli z wyszczególnieniem elementów sieci (tj. długości, ilości, itp.) potwierdzonej przez geodetę. Roboty nie ujęte w przedmiarach i dodatkowych tabelach, a niezbędne do wykonania należy wkalkulować w cenę oferty. W celu sporządzenia prawidłowej oferty zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. III. Pozostałe informacje: 1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zobowiązuje Wykonawcę do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 ze zm.) wykonujących czynności w zakresie: robót ziemnych. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie, a w razie nie spełnienia ww. warunku nałoży na Wykonawcę karę, o której mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach