Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w Siennicy Nadolnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krasnystaw - przydomowe oczyszczalnie ścieków

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2010-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w Siennicy Nadolnej oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krasnystaw - przydomowe oczyszczalnie ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 15 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków do budynków mieszkalnych na terenie Gminy Krasnystaw. Zamówienie dotyczy wykonania przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków z wykorzystaniem półnaturalnej technologii utylizacji ścieków, opartej na zastosowaniu osadnika gnilnego i drenażu rozsączającego zgodnie z systemem określonym w dokumentacji projektowej. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. wykonanie robót budowlano - montażowych tj.: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - budowę rurociągów z rur PVC, - montaż drenażu rozsączającego, - montaż osadników gnilnych, - montaż studzienek rewizyjnych, rozdzielczych i zamykających, - montaż przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem oraz przyłączem kablowym zasilającym, - wykonanie wentylacji wysokiej. 2.2. Wykonanie rozruchu przydomowej oczyszczalni wraz ze szkoleniem przyszłych użytkowników. 2.3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych przydomowych oczyszczalni ścieków. 3. Dodatkowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia: 3.1. Proponowane urządzenia muszą: - gwarantować możliwość tworzenia wielu konfiguracji sieci drenów oraz ich kontroli, - odprowadzać ścieki wstępnie oczyszczone do gruntu, - być objęte min. 10 - letnią gwarancją, z wyjątkiem ewentualnych przepompowni ścieków, gdzie gwarancja winna wynosić 12 miesięcy, zaś gwarancja na roboty winna wynosić 36 miesięcy, - nie wymagać stałej fachowej obsługi oraz badań laboratoryjnych. 3.2. Ponadto osadniki gnilne muszą: - spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 12566-1 przenoszącej normę europejską, - zapewniać całkowitą szczelność - wykonane jako zbiorniki monolityczne, - zapewniać odporność na korozję i substancje agresywne w ściekach, - posiadać częściowy podział na min. dwie komory dla wyeliminowania mieszania ścieków w okolicy filtra, - posiadać łatwo dostępne włazy z pokrywami zapewniającymi szczelność, których konstrukcja zabezpiecza przed wydobywaniem się nieprzyjemnych zapachów powstałych w procesach fermentacyjnych. 4. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 4.1. Opis przydomowych oczyszczalni ścieków (opis techniczny, plan sytuacyjny przedstawiający lokalizacje przydomowych oczyszczalni ścieków, profil podłużny, opinia geotechniczna, przekrój geotechniczny, przekrój poprzeczny drenażu, oświadczenia dotyczące efektu oczyszczania ścieków oraz oznaczenia wyrobów znakiem CE, deklaracje zgodności dotyczące osadnika gnilnego oraz studzienek, schematy przydomowych oczyszczalni ścieków, schemat przepompowni ścieków), przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, opisach przydomowych oczyszczalni ścieków, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne . Przez słowo równoważne Zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, urządzenia, efekty oczyszczania ścieków i materiały o parametrach nie niższych niż wskazane zostały w opisach przydomowych oczyszczalni ścieków posiadające odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności. 6. Zamawiający zaleca wykonawcy dokonanie wizji lokalnej, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizja lokalna będzie dokonywana na koszt wykonawcy. W ramach wizji lokalnej należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: - lokalizację i ukształtowanie terenu, - istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, - stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu przyszłego placu widoczny na zewnątrz (w tym zabezpieczenie placu budowy w energię elektryczną oraz wodę), - możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów. 7. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji, przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: - budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, - budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, - utrzymaniem istniejących dróg w stanie nie naruszonym, - obsługą geodezyjną budowy, - koordynacją robót podwykonawców branżowych, - zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, - uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, - zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, - wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z przepisów Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Składający ofertę winien wnieść wadium: w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 10.1. jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 10.2. jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego (rozdział VIII. pkt. 10 SIWZ). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krasnystawug.bip.e-zeto.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach