Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej (osiedle Stróża) wraz z przebudową i rozbudową Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Stróżańskiej w Rudniku nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej (osiedle Stróża) wraz z przebudową i rozbudową Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Stróżańskiej w Rudniku nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową sieci wodociągowej (osiedle Stróża) wraz z przebudową i rozbudową Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Stróżańskiej w Rudniku nad Sanem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie 1 – rozbudowa sieci wodociągowej: a) rozbudowa sieci wodociągowej (osiedle Stróża) w Rudniku nad Sanem: - wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.: • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, • wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi, • wykopy liniowe lub jamiste, • umocnienie ścian wykopów, • zasypanie ścian wykopów, • rozplantowanie ziemi, - wykonanie robót montażowych, w tym m.in.: • montaż rurociągów z rur ciśnieniowych PE o średnicy od 32 mm – 160 mm, • montaż zasuw kołnierzowych, hydrantów pożarowych naziemnych, kształtek żeliwnych, kształtek ciśnieniowych PE i PE-HD, • układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach: ławy, bloki oporowe, • przewierty maszyną do wierceń poziomych, • oznakowanie trasy rurociągu, • próba szczelności sieci wodociągowych, • roboty pomiarowe przy liniowych robotach zimnych. b) rozbudowa sieci wodociągowej (odcinek o długości 85,5 m) na ulicy M. Konopnickiej w Rudniku nad Sanem - wykonanie robót ziemnych, w tym m.in.: • usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, • wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi, • wykopy liniowe lub jamiste, • umocnienie ścian wykopów, • zasypanie ścian wykopów, • rozplantowanie ziemi, - wykonanie robót montażowych, w tym m.in.: • montaż rurociągów z rur ciśnieniowych PE o średnicy od 90 mm – 160 mm, • montaż zasuw kołnierzowych, hydrantów pożarowych naziemnych, kształtek żeliwnych, kształtek ciśnieniowych PE i PE-HD, • układanie mieszanki betonowej w konstrukcjach: ławy, bloki oporowe, • oznakowanie trasy rurociągu, • próba szczelności sieci wodociągowych, • roboty pomiarowe przy liniowych robotach zimnych. 2) Zadanie 2 – przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Stróżańskiej: a) wykonanie robót z branży budowlanej, w tym m.in.: - roboty ziemne: • roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku, • zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, - roboty fundamentowe – deskowanie, zbrojenie, betonowanie konstrukcji monolitycznych, - posadzki: • podkłady z ubitych materiałów sypkich i chudego betonu, • izolacja z folii polietylenowej, • posadzki cementowe z cokolikami zatarte na ostro, • wykonanie dylatacji, - izolacje: • izolacje przeciwwilgociowe, cieplne i przeciwdźwiękowe, • wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, - kanał technologiczny: • podkłady z ubitych materiałów sypkich i chudego betonu, • deskowanie, zbrojenie, betonowanie konstrukcji monolitycznych, • przekrycia kanałów płytami z blachy żeberkowej, - roboty murarskie: • izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych, • ściany budynków z betonu komórkowego, • otwory w ścianach murowanych, • słupy, belki i podciągi żelbetowe, - strop: • deskowanie, zbrojenie, betonowanie konstrukcji monolitycznych, • izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej, • izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, - dach: • roboty rozbiórkowe obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, pokrycia dachowego, konstrukcji więźb dachowych, ścian, filarów i kolumn, • konstrukcja więźby dachowej wraz z impregnacją grzybobójczą, • pokrycie dachu blachodachówką z folią i obróbkami, - roboty wykończeniowe: • tynki wewnętrzne wraz z malowaniem, • montaż bramy, drzwi i okien wraz z obsadzeniem prefabrykowanych podokienników, • posadzki epoksydowe, - elewacja: • rusztowania zewnętrzne, • gruntowanie podłoży, • ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej, b) wykonanie robót z branży technologicznej, w tym m.in.: - roboty demontażowe, - roboty budowlane: posadzki i cokoliki płytkowe, - technologia stacji: • montaż aeratora, • montaż filtrów ciśnieniowych, • montaż zestawu hydroforowego, • montaż sprężarki, • montaż dmuchawy z niezbędną armaturą, • montaż skrzyni kontrolno – pomiarowej, • montaż zestawu pompowego z pompą płuczną, • montaż zestawu do przygotowania roztworu NaOCl i ługu sodowego, • montaż kształtek ze stali nierdzewnej, wodomierzy śrubowych, odpowietrzeń, łączników amortyzacyjnych, przepustnic bezkołnierzowych, • montaż konstrukcji stalowych podparć i zawieszeń, • rozruch technologiczny, • podsypka filtracyjna – napełnienie filtrów, - instalacja kanalizacyjna obiektu: • rurociągi o średnicy 110 mm w kanale wewnątrz budynków, • wpusty podłogowe, • studzienki kanalizacyjne systemowe, c) wykonanie robót z branży elektrycznej, w tym m.in.: - instalacja wewnętrzna: • przewody kabelkowe układane w gotowych korytkach, • osprzęt modułowy w rozdzielnicach, • urządzenia rozdzielcze (szafa rozdzielczo – pomiarowa) • montaż opraw oświetleniowych, - instalacja odgromowa: • montaż zwodów poziomych o średnicy pręta do 10 mm, • uziomy powierzchniowe poziome, • montaż wsporników i elementów instalacyjnych, • złącza rynnowe naprężające i kontrolne, • zwody pionowe oraz iglice z ostrzem odgromowym, • badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i STWiORB będącymi załącznikiem do s.i.w.z. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej s.i.w.z. oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej s.i.w.z. lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz STWiORB jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 6. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie robót montażowych sieci wodociągowej. 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. 10. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem. 11. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: dokumentacja projektowa, STWiORB oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 6) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-07-24 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy z siedzibą w Stalowej Woli 98 9430 1032 4003 3237 2000 0009, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru z Załącznika nr 2. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach