Przetargi.pl
Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Sokołowie Małopolskim

GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 36-050 Sokołów Małopolski, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7729019
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
    Rynek 1
    36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 7729019
    REGON: 690582134
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch odcinków kanalizacji w Sokołowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do terenów MPZP nr 49- część, w tym: Budowa odcinka sieci kanalizacji fi 250 o długości ok. 435 mb z 4 studzienkami rewizyjnymi fi 1000 mm i 6 studzienkami fi 400 mm, z przejściem przez rów melioracyjny (przewiert na rurę osłonową fi 400 mm). Jest to zakres robót na odcinku od S1 (wykonanie wpięcia na dz. ew. nr 2932) do S 11 – bez S11 z wpięciem do istniejącej S 11 - istniejącego odcinka zlokalizowanego pod drogą S19. Do realizacji robót nie jest wymagane zajmowanie pasa drogi S19.Pozostały zakres projektu technicznego jest wyłączony z niniejszego postępowania. Zadanie należy zrealizować zgodnie z postanowieniami niniejszego postępowania, w tym w szczególności zgodnie z dokumentacją techniczną zał. 1.1, 1.2 i zał. 10.1 - wzorem umowy.W cenie oferty nie należy uwzględniać kosztów materiałów, o których mowa w zał. 1.2 do SWZ. Zadanie należy wykonać co do zasady zgodnie z zał. 1.1, z materiałów powierzonych przez Zamawiającego – zgodnie z wzorem umowy zadania 1 i używając materiałów z zestawienia, które stanowi zał. 1.2 do SWZ, Jeśli wg. ustaleń Wykonawcy wykaz z zał. 1.2 nie zawiera wszystkich niezbędnych materiałów do wykonania zadania 1, to wówczas wyszczególnia te brakujące i wycenia je w swojej ofercie.Budowę należy wykonać z uwzględnieniem faktycznej głębokości studni S11- dno po wykonaniu – 209,32 zamiast 209,52 wg załączonego projektu – wymaga się zagłębienie odcinka od S4 do S11 o 20 cm – należy to uwzględnić w wycenie.Wykonawca samodzielnie i na swój koszt zorganizuje transport i dostawę materiałów powierzonych przez Zamawiającego (odległość ok. 8 km).IV.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz pozostałe obowiązki Wykonawcy określają SWZ i :IV.3.1 Załączniki nr 1.1, 1.3, 1.4 do SWZ – które zawierają również specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i inne niezbędne informacje formalnoprawne.IV.3.2 Zestawienie materiałów powierzonych – załącznik nr 1.2 do SWZ, IV.3.3 Wzór umowy – załącznik nr 10.1 i 10.2 do SWZ – adekwatnie do zadania.Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Sienkiewicza , w tym: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 867,5 m z rur PVC SN4SDR41 lite fi 200x4,9 mm łączone kielichowo oraz z rur PE100 SDR17 PN10 fi200x11,9 mm, łączone metodą zgrzewania:- na odcinku Si-S19-A o długości 797,5 m,- na odcinku B-S20-S23 o długości 59,0 m,- na odcinku S13-S24 o długości 11,0 mOraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 18,5 m z rur PE100 (odcinek w pasie drogi wojewódzkiej)SDR17 PN10 fi 200x11,9 mm, łączone metodą zgrzewania w rurze ochronnej przewiertowej o śr. 315 mm wykonanie metodą bezwykopową na odcinku A-B o długości 18,5 m.Zamówienie obejmuje cały zakres projektów technicznych – zał. 1.3 (objętego zezwoleniem budowlanym wydanym przez Starostwo) i zał. 1.4 do SWZ (objętego zezwoleniem budowlanym wydanym przez Wojewodę) . Zadanie należy wykonać zgodnie z zał. 1.3i 1.4 do SWZ, zgodnie z wzorem umowy zadania 2 i ew. innymi ustaleniami niniejszego postępowania.IV.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz pozostałe obowiązki Wykonawcy określają SWZ i :IV.3.1 Załączniki nr 1.1, 1.3, 1.4 do SWZ – które zawierają również specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i inne niezbędne informacje formalnoprawne.IV.3.2 Zestawienie materiałów powierzonych – załącznik nr 1.2 do SWZ, IV.3.3 Wzór umowy – załącznik nr 10.1 i 10.2 do SWZ – adekwatnie do zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach