Urząd Gminy w Łącku ogłasza przetarg
- Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3841405
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Łącku
ul. Gostynińska 2 2
09-520 Łąck, woj. mazowieckie
tel. 024 3841405
REGON: 00053892300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa sieci wodociągowej o dł. 634 mb w miejscowościach Sendeń Mały i Sendeń Duży gmina Łąck. Realizacja zadania będzie odbywała się na podstawie projektu budowlano -wykonawczego opracowanego przez firmę Usługi Projektowe i Inwestycyjne mgr inż. Iwona Gdowska ul. H.A. Gradowskiego 17 m 9 09 - 402 Płock objętego pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Płockiego nr 1382/09 z dnia 22.09.2009 r. 45 23 13 00-8 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wadium w wysokości 2 000,00 zł wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b. Pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w siwz; BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 40 9038 1014 2600 3216 2000 0010 c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 2.1 wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia w zakresie budowy sieci wodociągowej o długości minimum 600 mb. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.1 wykonawca musi dysponować osobą niezbędną do realizacji zamówienia - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w branży sanitarnej z co najmniej trzyletnim doświadczeniem 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 4.1 wykonawca musi być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min kwota ubezpieczenia 50 000,00 zł Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez komisje przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń wymienionych w Rozdziale VI w systemie spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 2 do siwz, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, 1.3 wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, ?- załącznik nr 3 do siwz, 1.4 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do siwz , 1.5 oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierowanie robotami w branży sanitarnej - załącznik nr 4 do siwz 1.6 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, min kwota ubezpieczenia 50 000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Żanęcin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wodociągu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Bocznej od ul. Torfowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Torfowej, Bocznej od Torfowej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.65.2016
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Maszna - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa wodociągu w serocku ul. Bajkowa
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i kanałem tłocznym w rejonie ulic Kupientyńskiej, Żytniej i Chabrowej (etap II) oraz kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Ks. Bosco w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. 11-LISTOPADA, UL. POGODNEJ, UL. NADRZECZNEJ I UL. TRAUGUTTA ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. TRAUGUTTA W ZIELONCE
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanału kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowościach Radziwiłłów i Grabina Radziwiłłowska gm. Puszcza Mariańska
Dodano: 2016-07-20 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Maj-dany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w m. Górzno Kolonia gmina Górzno w ciągu drogi powiatowej nr 1328W Garwolin - Reducin - Górzno - Samorządki - Żelechów w km 7+753 - 7+923
Dodano: 2016-07-14