Przetargi.pl
„Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2016-2018 - zamówienie powtórzone”

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32830 Wojnicz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 790 108 , fax. 146 790 100
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 790 108, fax. 146 790 100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojnicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2016-2018 - zamówienie powtórzone”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest zadanie inwestycyjne pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2016-2018”, w miejscowości: Wojnicz, Wielka Wieś, Sukmanie, Milówka, Olszyny. 3.3. Realizacja zadania jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 na operacje typu „Gospodarka wodno – ściekowa”, w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii". 3.4. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest poprawa warunków życia mieszkańców gminy Wojnicz poprzez budowę sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 12,52 km. 3.5. Inwestycja spełniać ma wymagania Najlepszej Dostępnej Techniki (BAT) oraz przepisów Prawa w zakresie budowy sieci wodociągowych. 3.6. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zaprojektowanie przyłączy wodociągowych w gminie Wojnicz. W ramach inwestycji należy zaprojektować i wykonać wymaganą sieć wraz z wymaganą infrastrukturą w trzech lokalizacjach: 1) Miejscowość Milówka, Sukmanie oraz Wielka Wieś, 2) Miejscowość Olszyny, 3) Miejscowość Wojnicz, ul. Polesie. 3.6.1. Zamówienie będzie obejmować następujący zakres: 1) ”Projektowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Milówka, Sukmanie i Wielka Wieś - etap IV, Gmina Wojnicz”, na działkach: a) obręb Milówka, Gmina Wojnicz nr: 27/1, 36/1; 161; 237; 254/1; 254/2; 255/2; 255/3; 255/5; 256; 275/4; 295; 302/2; 302/3; 302/4; 304/1;305/1; 305/2; 306/1; 306/2; 309; 310; 312; 313/1; 313/2; 388/3; 388/5, 388/2; 394/1; 394/2; 396/1; 396/2, 402, 404/2; 406/3, 406/10; 406/5; 437/2, 442; 443/1; 443/2; 444; 445; 447/1; 447/2; 448/1; 448/2; 449/1; 451/1; 451/2; 452/1; 452/2; 462; 464; 465; 468; 469; 474/1; 474/3; 474/4; 474/5; 477;478, 493; 494; 495; 497/1; 497/2; 498/1; 498/3; 498/4; 499; 500; 501; 512, b) obręb Sukmanie, Gmina Wojnicz: 3, 4/1, 4/2, 4/3, 6, 7, 105/5, 105/2, c) obręb Wielka Wieś, Gmina Wojnicz: 56/2, 131, 176/7, 176/9, 177,178/4, 221, 593/3, 598, 599, 601, 602, 604, 609, 611, 612, 621, 624, - na podstawie wydanej przez Burmistrza Wojnicz decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 01.01.2014 r, znak: PŚ.6733.22.2013 oraz decyzji z dnia 28.04.2017 r., znak: PIN.6733.10.2017. 2) „Projektowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i budowa sieci wodociągowej w Olszynach-strefy górne (zbiornik, wodociąg, hydrofornie, siec wodociągowa)”, na Obręb Olszyny, gm. Wojnicz na działkach nr: 3/2, 3/1, 4, 8/2, 8/3, 8/5, 10, 11, 12, 13/1, 13/2, 16, 20, 24, 29, 51/2, 52, 56, 109, 114/7, 140/1, 140/4,140/5, 140/6, 140/7, 140/8, 140/9, 141, 146/1, 146/2, 148/1, 148/2, 149, 150/1, 150/2, 151, 152, 288, 290, 292, 293, 294, 295, 300, 301, 302, 303, 308, 309, 311, 319, 339, 340, 341, 343, 345/1, 345/2, 345/3, 348, 349, 350, 378, 382, 383/4, 383/5, 383/6, 390/4, 391/1, 391/2, 407, 408, 413/2, 413/3, 413/4, 413/5 414, 418, 419, 423, 424, 427, 428, 429/1, 429/2, 430, 458, 523/4, 525/1, 527, 529, 555, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563/1, 565, 568/2, 568/3, 569, 572 , 602, 634/4, 576. - na podstawie wydanej przez Burmistrza Wojnicz decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 05.07.2017 r., znak: PIN.6733.9.2017. 3) „Projektowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami i budowa sieci wodociągowej na działkach nr: 1, 19/1, 20, 24, 25, 34, 49/2, 50, 55/1, 56, 59, 60, 61, 67, 68, 71, 72/1, 72/2, 73, 74/1, 74/2, 75, 78 w miejscowości Wojnicz Gm. Wojnicz”. - na podstawie wydanej przez Burmistrza Wojnicz decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 12.06.2013 r, znak: PŚ.6733.7.2013. 3.6.2. Realizacja przedsięwzięcia prowadzona będzie w 2 etapach: 3.6.2.1. W pierwszym etapie wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Wojnicz w latach 2016-2018”, w miejscowości: Wojnicz, Wielka Wieś, Sukmanie, Milówka, Olszyny, w oparciu o opracowany „Program Funkcjonalno-Użytkowy” zwanym dalej PFU, który stanowi załącznik do SIWZ. Opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, wobec którego nie zostanie wniesiony sprzeciw oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. 3.6.2.2. Drugi etap obejmować będzie wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez wykonawcę dokumentacją projektową. 3.6.2.3. Na zakres robót, o którym mowa w pkt 3.6.2.1. i 3.6.2.2. (powyżej) składają się w szczególności: a) sporządzenie dokumentacji projektowej i uzyskanie dla niej wynikających z przepisów prawa opinii, zgód, uzgodnień, i pozwoleń, warunków podłączenia mediów wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Inwestora. b) sporządzenie projektów wykonawczych, c) nadzór autorski, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane, d) roboty budowlane, e) roboty technologiczne, f) roboty AKPiA, elektryczne, g) obsługa geodezyjna, h) dostawa i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia, i) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, j) wykonanie rozruchu, k) dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu sieci wodociągowej, l) przeprowadzenie szkolenia obsługi urządzeń sieciowych wodociągów, m) wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń, n) inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna 3.7. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Szacunkowe zestawienie ilościowe elementów Inwestycji; Wyszczególnienie Ilość Sieć wodociągowa PE 100 Dz 110 1648 m Sieć wodociągowa PE 100 Dz 125 8344 m Sieć wodociągowa PE 100 Dz 160 2400 m Przyłącza wodociągowe (jedynie projektowanie) 1822 m Przyłącza wodociągowe (projektowanie i budowa) 128 m Studnie Wodomierzowe 3 kpl Hydrofornia 3 Pompownia 1 Zbiornik wodociągowy 3 Zbiornik wodociągowy do celów ppoż. 1 3.8. Przedmiotowe etapy obejmują w szczególności: 3.8.1. Etap I – wykonawca opracuje dokumentację projektową w oparciu o założenia Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dokumentacja projektowa winna składać się z następujących elementów: 1) Projektu Budowlanego (PB); 2) Projektu Wykonawczego (PW); 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 4) Przedmiaru Robót (PR); 5) Kosztorysu Inwestorskiego (Kl) w rozbiciu dla poszczególnych zakresów na: sieć wodociągową, przyłącza wodociągowe do granicy działek, studzienki wodomierzowe, hydrofornie, pompownia, zbiornik wodociągowy, zbiornik wodociągowy do celów pożarowych; 6) Dokumentację projektową należy opracować z podziałem na branże. 7) Opracowania kosztowe należy opracować z podziałem na branże i podzielić na: sieć wodociągową wraz z urządzeniami obiektami sieciowymi, przyłącza wodociągowe do granicy działek. 8) Uzyskanie warunków technicznych, uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi: a) operatu wodnoprawnego wraz z pozwoleniem wodno prawnym, jeżeli wystąpi taka potrzeba. Wykonawca zobowiązany jest przekazać następujące części opracowania dokumentacji projektowej – dla każdego zakresu prac projektowych: 1) Projekt Budowlany - wszystkie niezbędne branże wraz z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia na budowę - 2 egz. (tj. przekazać wraz z odbiorem końcowym robót budowlanych i dostaw do dnia 15.11.2020 roku, opieczętowane przez organ administracji architektoniczno-budowlanej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę lub potwierdzeniem braku wniesienia sprzeciwu właściwego organu). 2) Projekt Wykonawczy - wszystkie branże - 2 egz. 3) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów – 2 egz. 4) Przedmiar Robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz. 5) Kosztorys Inwestorski - 2 egz. 6) Dokumentację geotechniczną - 2 egz. 7) Dokumentację dot. przyłącza energetycznego- 1 kpl. • Wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym (tożsamym z wersją papierową) w wersji edytowalnej w formacie z rozszerzeniem dwg., doc., .xls., kst., prd. oraz w wersji nieedytowalnej z rozszerzeniem pdf. (1 egz.). • W ramach realizacji etapu I, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentacje projektową wykonaną zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7.07.1994 r – Prawo Budowlane. • Zamawiający wymaga, aby wykonawca na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowej ściśle współpracował (uzgadniał) z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru rozwiązania, co do zgodności z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU). 3.8.2. Etap II - obejmuje wykonanie robot budowlanych, technologicznych, sanitarnych, elektrycznych i AKPiA, zgodnie z opracowaną i zatwierdzona dokumentacja techniczną, w tym szczegółową specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych. Roboty II etapu obejmować będą również wykonanie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i połączeń między obiektowych, projekt rozruchu obiektów, dokumentację powykonawczą rozruchową, instrukcję eksploatacji, kompletną dokumentację niezbędną do uzyskania przez zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 3.9. Wymagania dotyczące prac projektowych: 3.9.1. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego, jak również zgodnie ze złożoną ofertą oraz programem funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacja musi uwzględniać wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. 3.10. Wymagania dotyczące robót budowlanych: 3.10.1. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 3.10.2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji (dokumentacją projektowej, wykonawczą, techniczną) oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ i załącznikach. 3.11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w ponadto w załącznikach do SIWZ (załącznik nr 1), tj.: PFU, decyzjach lokalizacyjnych oraz koncepcjach rozbudowy sieci wodociągowej dla m. Olszyny, Milówka i ul. Podlesie w Wojniczu. 3.12. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 22 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500. 3.13. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ i załącznikach lub opisie przedmiotu zamówienia znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze niż rozwiązania opisane. 3.14. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ i załącznikach lub opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.15. Wykonawca przy pracach projektowych winien uwzględnić aby projektowane urządzenia były kompatybilne z już istniejącymi. 3.16. Zamawiający zastrzega, że w trakcie prowadzenia robót będących przedmiotem niniejszej umowy, istniejąca sieć wodociągowa powinna działać w sposób ciągły realizując zadania, do których jest przeznaczona, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę istniejącej sieci wodociągowej oraz urządzeń na nią się składających. 3.17. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 3.18. Wykonawca może dokonać na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Wojnicz BSR Kraków o/Wojnicz: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.7. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Dokumenty ofertowe: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ – wypełniony i podpisany; 6.1.2.2. formularze cenowe – stanowiące załącznik nr 2a i 2b – wypełnione i podpisane; - formularze cenowe mają charakter informacyjny i mają służyć przede wszystkim ewentualnemu rozliczeniu częściowemu przedmiotu zamówienia. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1.1.1.b) SIWZ c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.2. pkt a), b), SIWZ. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach