Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn

Gmina Siekierczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 59-818 Siekierczyn, Siekierczyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 221 778 , fax. 757 221 750
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siekierczyn
    Siekierczyn 271
    59-818 Siekierczyn, woj. dolnośląskie
    tel. 757 221 778, fax. 757 221 750
    REGON: 23082156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siekierczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn”: Zadanie A „Budowa odcinka sieci wodociągowej na ulicy Zielonej w Zarębie” w formuje zaprojektuj i wybuduj Zadanie B „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ulicy Krótkiej” na podstawie istniejącego pozwolenia na budowę i sporządzonej dokumentacji I. Zadanie A. „Budowa odcinka sieci wodociągowej na ulicy Zielonej w Zarębie” w formuje zaprojektuj i wybuduj. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej o długości około 270,00 mb w miejscowości Zaręba. 2. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie dokumentacji budowlano – projektowej, 2. uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń przed rozpoczęciem budowy, 3. wykonanie budowy odcinka sieci wodociągowej, 4. uzyskanie niezbędnych pozwoleń w zakresie zakończenia budowy i przekazania do eksploatacji dla Urzędu Gminy Siekierczyn. II. Zadanie B. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ulicy Krótkiej” na podstawie istniejącego pozwolenia na budowę i sporządzonej dokumentacji. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Zarębie na ulicy Krótkiej zgodnie z dokumentacją projektową oraz istniejącym pozwoleniem na budowę. 2. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie budowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, 2. uzyskanie niezbędnych pozwoleń w zakresie zakończenia budowy i przekazania do eksploatacji dla Urzędu Gminy Siekierczyn. 3. Część opisowa 1. Budowa sieci wodociągowej PVC-U Ø90 o długości 163,60 m wraz z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej. Wodociąg należy wykonać z rur PVC-U na ciśnienie 10 bar, o średnicy 90 mm. W węźle włączeniowym zaprojektowano zasuwę odcinającą żeliwną kołnierzową DN80. Sieć wodociągową należy: włączyć w węźle „W1” do istniejącej sieci wodociągowej z rur PVC o średnicy 160 mm za pomocą trójnika z PVC-U Ø160/80 z luźnym kołnierzem, następnie należy zamontować zasuwę kołnierzową DN80, króciec Fw DN80, rurę ciśnieniową PVC-U 90 z uszczelką PN10; w węźle „W2” zastosować dwukrotnie łuk ciśnieniowy PVC z uszczelką DN90 30°; zakończyć w węźle „W3”, na dz. nr 68/7 , obr. 0006 Zaręba, za pomocą tulei DN90 z luźnym kołnierzem i uszczelką oraz kołnierza ślepego Ø90. 2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC-U Ø160 o długości 92,10 m wraz ze studzienkami i włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Sieć kanalizacji sanitarnej należy: włączyć do istniejącej sieci ks200 studni, poprzez nabudowanie studni o rzędnych 232,70/231,04, zakończyć na studni sanitarnej S4. 3. Roboty budowlane związane z zamówieniem należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - konto Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział Siekierczyn Nr rachunku : 28 8392 0004 5500 0169 2000 0060 z dopiskiem wadium na przetarg „Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Siekierczyn” 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Siekierczyn – pokój nr 15 (u Skarbnika Gminy) lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89, ust.1, pkt 7b).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.8 Inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert: 4.1 Wypełniony i podpisany formularz „ Oferta Wykonawcy” (wzór zał. nr 1 do SIWZ). 4.2 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 4.3 Dowód wniesienia wadium – kserokopia. 4.4 Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach