Przetargi.pl
Rozbudowa sieci MIL-LAN i INTER MON

Centrum Zarządzania Systemami Teleinformatycznymi ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6848363, 6847818
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zarządzania Systemami Teleinformatycznymi
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6848363, 6847818
    REGON: 14033854900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci MIL-LAN i INTER MON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej (poniżej progu unijnego) jest rozbudowa sieci MIL-LAN i INTER MON dla potrzeb JW 4101 w Lublińcu, JW 4026 w Gdyni oraz JW 2305 w Warszawie, zgodnie z projektami budowlanymi, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmującą m.in.: budowę lub rozbudowę kanalizacji teletechnicznej wraz z wymianą studni kablowych, budowę kabli światłowodowych, teletechnicznych, sieci komputerowych wraz z dedykowanym zasilaniem w budynku oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji powykonawczej i pomiarowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452323005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 111 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1) dla części 01 JW 4101 w Lublińcu - 60 000,00 zł, słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100; 2) dla części 02 JW 4026 w Gdyni - 18 000,00 zł, słownie złotych: osiemnaście tysięcy 00/100; 3) dla części 03 JW 2305 w Warszawie - 57 000,00 zł, słownie złotych: pięćdziesiąt siedem tysięcy 00/100 - przed upływem składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058) - zwaną dalej w skrócie ustawą Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-niespełna, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu spełni większa liczba wykonawców niż 8 Zmawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia następującego dodatkowego warunku: WARUNEK: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (których rodzaj określa pozycja 45.23.23.00-5 i 45.31.43.10-7 Wspólnego Słownika Zamówień CPV), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wg wzoru Nr 4 załączonego do wniosku) Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych robót budowlanych - otrzyma 100 punktów. Pozostali proporcjonalnie mniej , według formuły: Wp= Wp of.bad/Wp maxx100x 100% Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wp of.bad - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych dodatkowych) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wp max - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków; 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie spełnienia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda, zgodnie z art. 25 ust 1 i 26 ust 2 Pzp i z uregulowaniami § 1-4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zwanego dalej rozporządzeniem załączenia do wniosku następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp (o treści zgodnej ze wzorem Nr 1 dołączonym do Wniosku - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treściach zgodnych ze wzorem Nr 1a i 1b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631 z późn. zm.) w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne zamawiający żąda załączenia do wniosku Oświadczenie nr 2 w sprawie funkcjonowania w firmie, zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych instytucji Pełnomocnika ds. OIN a także dysponowania osobami posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa oraz posiadających zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych umożliwiające dostęp do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, zastrzeżone oraz opracowane przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzone przez kierownika jednostki organizacyjnej (zgodnie z art. 20 ust. 2 Ustawy) szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone - wg wzoru nr 2 załączonego do wniosku. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do wniosku następujących dokumentów i oświadczeń: 1) wykazu Nr 1 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (których rodzaj określa pozycja 45.23.23.00-5 i 45.31.43.10-7 Wspólnego Słownika Zamówień CPV), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru Nr 3 załączonego do wniosku)- wykazać minimum 4 roboty, o wartości (z umowy) nie mniejszej niż: dla zadania 1 i 3: 1 500 000,00 zł, dla zadania 2: 500 000,00 zł brutto każda (warunek konieczny). Wykazanie się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych o wartości 1 500 000, 00 zł w ilościach wskazanych wyżej uprawnia Wykonawców o ubieganie się o realizację zamówienia - do 3 zadań. 2) wykaz Nr 2 osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz danych dotyczących posiadanych poświadczeń bezpieczeństwa (wg wzorów Nr 4a-c załączonych do wniosku). Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej i elektroenergetycznej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne; c) geodetą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne., d) monterów w specjalnościach: monter telekomunikacyjnych linii kablowych i elektromonter oraz posiadających poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne; e) osobę odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone., f) innych pracowników do wykonywania robót budowlanych i prace ziemnych w strefach administracyjnych posiadających poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. Wszystkie wymienione osoby (od a-do f) muszą posiadać aktualne przeszkolenia z ochrony informacji niejawnych. Zamawiający wymaga, aby osoby (kierownik budowy, kierownik robót) legitymowały się aktualną decyzją o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz decyzją o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane, 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do wniosku informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych na kwotę 1 000,0 tys. zł (zadanie 1 i 3), 300,0 tys. (zadanie 2) lub zdolność kredytową Wykonawcy do powyższej kwoty wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6. Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Pzp składają samodzielnie dokument, o których mowa w warunkach udziału 4.1. pkt 2 ppkt 2 oraz Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, (w swoim imieniu składa każdy z Wykonawców i Oświadczenie w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie składa pełnomocnik). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach