Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg
- Adres: 87500 Rypin, ul. Warszawska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
- Data zamieszczenia: 2019-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
ul. Warszawska 40
87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
REGON: 91086671000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa sieci komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w ramach projektu Szkoła jutra - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane dla zadania Rozbudowa sieci komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół Nr 1 im. Ks. Czesława Lissowskiego w ramach projektu Szkoła jutra w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: a) Wykonanie dokumentacji projektowej zawierającej: Opis wymagań użytkownika (założeń do projektu), Opis rozwiązania (zawierający aspekty techniczne, funkcjonalne i użytkowe), Opis przyjętej architektury połączeń, detali wykonawczych, Zestawienie wymaganych parametrów dla poszczególnych elementów lub systemu, Wymagania certyfikacyjne i gwarancyjne, Sposób wykonania pomiarów - w projekcie wykonawczym należy zawrzeć warunek wykonania pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z obowiązującą specyfikacją Kat.6 (interfejs RJ45 - klasa E z pasmem 250MHz), Przyjęty sposób administracji okablowaniem oraz oznaczeń torów transmisyjnych i gniazd (po stronie użytkownika i przełącznicy), Konfigurację systemu - tablicę krosowań i oznaczenia gniazd, Opis procedury odbioru instalacji, Warunki alternatywne dla systemów równoważnych (zgodnie z PZP), Specyfikację materiałową - na etapie projektu należy uwzględnić odpowiednią ilość zapasowych elementów wymiennych i odpowiednich narzędzi w celu zapewnienia możliwości przyszłej samodzielnej rekonfiguracji przez użytkownika. Dokładna specyfikacja wymagań po uzgodnieniach z użytkownikiem, Specyfikację materiałowo-cenowa (kosztorys w wersji inwestorskiej i tzw. „ślepy”), Rysunki (plany) lokalizacji głównych elementów okablowania, prowadzenie tras kablowych, rysunki szaf, schematy blokowe – potrzebne wykonawcy do realizacji zadania, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, b) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami: wykonanie przebić ściennych i stropowych, montaż koryt oraz szyn, ułożenie kabli transmisyjnych, instalacja osprzętu sieciowego, prace wykończeniowe. c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Dokumentacja Projektowa ma zostać przekazana Zamawiającemu celem weryfikacji i zatwierdzenia. 4) Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egzemplarzach papierowych oraz w formie elektronicznej na płycie CD (pliki w formatach źródłowych oraz pdf). 5) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6) Oferta musi obejmować również wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego dokumentacją projektową takich jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania Zamawiającemu. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 6.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.); 6.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 6.6. Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru – Załącznik Nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11