Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 133 044 , fax. 713 130 199
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713 133 044, fax. 713 130 199
    REGON: 93193486800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Stanowicach w ul. Marcinkowicko - Stanowickiej i Lipowej w gminie Oława, w ramach zadań inwestycyjnych „Rozbudowa sieci kanalizacji w Stanowicach i Marcinkowicach” oraz „Rozbudowa sieci wodociągowej Siedlce, Zakrzów, Marcinkowice, Stanowice, SRG Stanowice, Jankowice, Lizawice, Zabardowice, Sobocisko, Miłonów”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zadanie 1 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej PVC Ø200 SN8 SDR43; o długości ok.L=125,0m wraz z kanałami bocznymi Ø160 PVC SN8 SDR43 do działek 340/32;340/31;494/816;494/817;494/451; o długości ok. L=25,0m 2) Zadanie 2 - Rozbudowa sieci wodociągowej rodzielczej – odejścia boczne do: dz. 340/33; 494/819; 94/246; 494/816; 494/817; 494/451; 303/18; 494/244 -Ø40PE 100 SDR 17 ok.L=44,0m włączenie za pomocą nawiertki z opaską i odejście zakończone zasuwą przy granicy działek tym: nawiertki z zasuwą i opaską: Ø110/40 ok 2szt. oraz Ø160/40 ok.3 szt. 3) Przywrócenie nawierzchni terenu do stanu pierwotnego – zgodnie z uzgodnieniami zarządców działek. 4) Wykonanie prób szczelności. 5) Badania zagęszczenia gruntów. 6) Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów do pozwolenia na użytkowanie – tryb przed zakończeniem wszystkich robót, wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót (w tym za zniszczenia dokonane i nie naprawione w trakcie realizacji robót budowlanych, np. zniszczone uprawy, ogrodzenia na prywatnych posesjach, kostki , drenaże itp.); 2) wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacji ruchu, próbami szczelności; 3) opłaty za wodę, odpady, opłaty za badania wody; 4) koszty włączenia do istniejących sieci; 5) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( w formie drukowanej 3 kpl. i na płycie CD); 6) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa; 7) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na terenie budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy; 8) powiadamianie wszystkich użytkowników sieci kolidującymi z robotami; 9) zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami; 10) w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego; 11) pompowanie wody z wykopów jest kosztem Wykonawcy; 12) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 13) opracowanie planu BIOZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – stanowiące załączniki do SIWZ. 5. Wymagania dla wykonawcy/podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac (robót) ziemnych i rozbiórkowych, montażowych, odtworzeniowych, które wyszczególnione zostały w załączonym do SIWZ przedmiarze robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. 2) Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj.: za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 4) Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia (umowy o pracę, umowa zlecenie, umowa o dzieło), a także okresu obowiązywania umowy. 5) Szczegółowy sposób dokumentowania spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zmiany osób zatrudnionych na umowę o pracę, sposób kontroli i sankcji za niedopełnienie wymogu w trakcie realizacji zamówienia został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, szczególnie w kosztorysach ofertowych wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach