Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 133 044 , fax. 717 234 634
  • Data zamieszczenia: 2020-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713 133 044, fax. 717 234 634
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaolawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gminie Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowa ok. 1 287,0m kanalizacji sanitarnej w tym: Ø200=ok. 1084,0 m; Ø160=ok. 203,0m; w tym: 1) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Stanowicach: - Stanowice ul. Różana ok. L=579m w tym: Ø200= 460m; Ø160=119m 2) Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Godzikowice, w tym: - Godzikowice, Ul. Krótka ok. L=272m w tym: Ø200= 210m; Ø160=62m - Godzikowice, Ul. Kwiatowa ok. L=373m w tym: Ø200= 357m; Ø160=16m - Godzikowice, Ul. Sportowa ok. L=63m w tym: Ø200= 57m ; Ø160=6m 3) Budowa ok. 401,0m wodociągu w tym: De 110=286,8m; De 90=4,2m; De 50=26,7; De 40=78,3m; De90 do hydrantów=5,0m; hydranty = 3 kpl; w tym: Rozbudowa sieci wodociągowej w Stanowicach: - Stanowice, ul Jaśminowa (wodociąg 2) ok. 281,7 w tym ok. De110=223,5m; De90=4,2m; De40=50,4m; De90 do hydrantów=3,6m; hydranty = 2 kpl; - Stanowice , ul Różana (wodociąg 3) ok. 119,3 w tym: De110=63,3m; De50=26,7m; De40=27,9m; De90 do hydrantu=1,4m; hydranty = 1 kpl; wraz z: - odtworzeniem istniejących nawierzchni, - inspekcją kanałów na CD/DVD, - badaniem wody - kosztami włączenia się do sieci - dokumentacją geodezyjna powykonawczą 3 szt. papierowo+ 1egz.na CD w PDF, - Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie/przyjęcia przez organ zgłoszeń o zakończeniu robót bez sprzeciwu. Szczegółowy zakres robót został określony za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą integralną część umowy. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: - zabezpieczenie terenu wokół obiektu na czas trwania robót, - zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - opracowanie planu BIOZ, - powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek i uzyskiwanie ich zgód na wykonanie robót, - zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami, - w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego, - wszelkie koszty uzyskania, zajęcia i organizacji ruchu i oznakowania pasów drogowych, - koszty włączenia przedmiotu robót do istniejącej sieci, - pompowanie wody z wykopów ( stanowi koszt wykonawcy), - przywrócenie terenu wokół obiektów do stanu pierwotnego, - odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami, - koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci, - koszty związane z opłatami za wodę i odpady, - ubezpieczenie placu budowy, - prowadzenie obsługi geodezyjnej, - koszty badania wody i wydajności hydrantów - wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby, - koszty związane z wypełnieniem wymogów decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o pozwoleniu na przeprowadzenie badań archeologicznych, - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy wraz z oświadczeniem o braku zgłoszenia przez organ sprzeciwu w drodze decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach