Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rudnik nad Sanem

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek 40
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 015 8761119
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 015 8761119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rudnik nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rudnik nad Sanem. 2. Zakres rzeczowy zadania: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, b) mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni, c) wywożenie dłużyc i gałęzi, d) rozebranie obrzeży i krawężników, e) rozebranie chodników z płyt betonowych, f) rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego mechanicznie i kruszywa, g) mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej, h) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, 2) roboty ziemne: a) wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi (wykopy pod kolektory i studnie), b) wykopy liniowe o ścianach pionowych (wykopy pod kolektory i studnie), c) umocnienie ścian wykopów palami szalunkowymi stalowymi, d) zasypanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym, e) ręczne rozścielenie ziemi wydobytej z wykopów, f) rozścielenie ziemi urodzajnej spycharką, 3) roboty montażowe: a) podłoża i podsypki z kruszyw naturalnych z wykopu z ich przesianiem, b) kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, c) kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm, d) kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm, e) przewierty o dł. do 20 m maszyną do wierceń poziomych, f) przeciąganie rurociągów przewodowych, g) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych w gotowych wykopach, h) montaż studzienek ściekowych, i) wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych, 4) odtworzenie nawierzchni: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej, b) krawężniki betonowe z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo - piaskowej, c) warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm, d) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, e) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 6 cm - warstwa wiążąca, f) nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm - warstwa ścieralna, g) wbudowanie krawężników kamiennych z wykonaniem ław betonowych i obrzeży betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - materiał z rozbiórki, h) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm oraz podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, i) chodniki z płyt betonowych na podsypce cementowo - piaskowej - materiał z rozbiórki, 5) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej oraz ze specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi i uzgodnieniami z inwestorem. 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone. 2) Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego (w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy) służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: dokumentacja techniczna, STWiOR, przedmiar robót, umowa oraz s.i.w.z. 3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. 4) Oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. 5) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do s.i.w.z. poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. 6) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. 8) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach