Przetargi.pl
Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 58 6945135
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 58 6945135
    REGON: 00052754600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach. 2) Zamówienie obejmuje w szczególności wykonywanie następujących kategorii robót: 2.1) rozbiórka istniejącej kondygnacji nadziemnej wraz ze stropem nad piwnicą, podniesienie ścian piwnicy, wykonanie nowego stropu żelbetowego, wzniesienie ścian nadziemia, 2.2) roboty związane ze wznoszeniem nowej części obiektu, tj. roboty ziemne, fundamentowe, murarskie, 2.3) nowa konstrukcja dachu wraz z pokryciem i ociepleniem nad częścią istniejącą i dobudowaną, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, kominy, 2.4) ocieplenie budynku oraz wyprawa elewacyjna na całym obiekcie, 2.5) wykonanie instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, 2.6) wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki o pojemności 9,5 m3, 2.7) dostawa i montaż bramy wjazdowej, dwóch furtek, wymiana siatki ogrodzeniowej na całej długości ogrodzenia, oczyszczenie i pomalowanie istniejących słupków, 2.8) dostawa i montaż dwóch bram garażowych uchylnych (w tym jedna brama uchylna z drzwiami wejściowymi). Skrzydło wykonane ze stali ocynkowanej T-10. Układ wypełnień i kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji, 2.9) wjazd, dojścia oraz opaska z kostki betonowej, 2.10) przeniesienie syreny alarmowej na dach budynku, 2.11) dostawa oraz montaż dwóch tablic informacyjnych instalowanych na obiekcie o wymiarach 250 x 70 cm (+/-10cm) oraz 60 x 35 cm. Lokalizacja oraz układ graficzny tablic uzgodniony zostanie z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji, 2.12) zabezpieczenie linii nn zgodnie z uzgodnieniem ENERGA - OPERATOR S.A z dnia 16.04.2013 r., 2.13) dostawa i montaż w pomieszczeniu kuchennym okapu kuchennego, pracującego w trybie pochłaniacza oraz wyciągu o wydajności maksymalnej min. 800 m3/h. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pozostałych elementów wyposażenia kuchni. 2.14) uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu zgodnie z wydaną decyzja pozwolenia na budowę, co do którego nie będą toczyć się albo zostaną prawomocnie zakończone postępowania sądowo-administracyjne. 3) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), załączoną dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w wymienionych w Części XXI dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako elementy pomocnicze do obliczenia ceny oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.kartuzy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach