Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku

Gmina Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2478151 , fax. 55 2478396
  • Data zamieszczenia: 2013-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 2478151, fax. 55 2478396
    REGON: 17074795100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli na terenie Gminy Sztutowo w sezonie letnim 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo w roku 2013r. 2.Terminy otwarcia i zamknięcia strzeżonych miejsc wykorzystywanych do kąpieli oraz ich lokalizacja: - Sztutowo: termin otwarcia: 28.06.2013 r., termin zamknięcia: 31.08.2013 r. o długości 100 mb, zlokalizowane po wschodniej stronie w odległości 10 mb od głównego zejścia na plażę. - Kąty Rybackie: termin otwarcia: 28.06.2013 r., termin zamknięcia: 31.08.2013 r. o długości 100 mb, zlokalizowane po wschodniej stronie w odległości 20 mb od głównego zejścia na plażę. 3.Wykonawca zobowiązany jest: -zapewnić bezpieczeństwo na obszarze miejsc wyznaczonych do kąpieli w myśl obowiązujących przepisów, -sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa, -utworzyć stanowiska do obserwacji wyznaczonego obszaru wodnego; -wyposażyć weekendowo miejsca wyznaczone do kąpieli w łódź hybrydową oraz zapewnić jej sprawną obsługę, -zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), -zapewnić stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego poprzez zapewnienie czteroosobowych zespołów ratowników na każde 100 m linii brzegowej kąpieliska, w tym co najmniej jednego ratownika wodnego od strony lustra wody, -utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełniać braki, -zapewnić bieżącą informację dotyczącą temperatury wody i powietrza, -ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, -zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscach, w których kąpiel jest niebezpieczna, -oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek, -upowszechniać zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego, -zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania ze wyznaczonego obszaru wodnego, -zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbami ratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania, -ubezpieczyć zatrudnionych ratowników od następstw nieszczęśliwych wypadków -ubezpieczyć od odpowiedzialności cywilnej kąpieliska. -oznakować kąpieliska tablicami. -utrzymać w należytej czystości teren plaży przy miejscach wykorzystywanych do kąpieli. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem ratowniczym z uwzględnieniem wyposażenia oferowanego przez Zamawiającego do oddania nieodpłatnie w użyczenie, obejmującego: 1.Wieża ratownicza 2 szt. 2.Apteczka RO+ 2 szt. 3.Boja SP 6 szt. 4.Deska ortopedyczna 2 szt. 5.kozetka 2 szt. 6.Łódź ratownicza 2 szt. 7.tuba 4 szt. 8.Koło ratunkowe 8 szt. 9.Flaga sygnalizacyjna biała 2 szt. 10.Flaga sygnalizacyjna czerwona 2 szt. 11.Wiosło 8 szt. 12.Lina asekuracyjna 4 szt. 13.Kamizelka ratunkowa 4 szt. 14.Wieszak na koło ratunkowe 4 szt. 15.Lornetka 2 szt. 16.Tablica meteo 2 szt. 17.Ciężarek kotwiczny 4 szt. 18.Kontenery biurowe 2 szt. 5.Wykonawca w ramach zamówienia wykona badania jakości wody w ramach kontroli wewnętrznej, która obejmuje: a.Ustalenie do 15 czerwca 2013 r. w porozumieniu z Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Dworze Gdańskim harmonogramu pobrania próbek wody z kąpieliska w sezonie kąpielowym; b.Systematyczne, wizualne nadzorowanie wody w kąpielisku i wody zasilającej kąpielisko pod kątem występowania zanieczyszczeń niekorzystnie wpływających na jakość wody i stanowiących zagrożenia zdrowia kąpiących się osób; c.Pobieranie próbek wody w kąpielisku w punktach ustalonych w właściwym PPIS; d.Pobieranie dodatkowych próbek wody w kąpielisku w terminu 7 dni po ustaniu krótkoterminowego zanieczyszczenia; e.Badanie próbek wody w laboratoriach PPIS lub laboratoriach o udokumentowanym systemie jakości prowadzonych badań wody, zatwierdzonym przez PPIS; f.Badania wody z kąpieliska, w zakresie i metodami referencyjnymi zgodnymi z przepisami; g.Dokumentowanie i niezwłoczne przekazywanie wyników badań właściwemu PPIS; h.Pozyskiwanie od właściwego PPIS informacji pochodzących z kontroli urzędowej prowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną; i.Informowanie właściwego PPIS o wystąpieniu zmian, które mogłyby mieć wpływ na pogorszenie jakości wody w kąpielisku oraz o każdym zawieszeniu (w wyjątkowych sytuacjach) harmonogramu pobrania próbek w ramach kontroli wewnętrznej i jego przyczynach. j.Informowanie kąpiących się osób o jakości wody w kąpielisku i zaleceniach organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (m.in. o zakazie kąpieli); k.Ustalanie przyczyn zanieczyszczenia wody w kąpielisku i podejmowanie działań mających na celu ochronę zdrowia ludzkiego i poprawy jakości wody. 6.Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 1) ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (Dz. U z 2012 r. nr 145); 2) ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 208 poz. 1240); 3) ustawą z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2010 r. nr 127, poz. 857 ze zm.); 4) ustawą z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej (Dz. U. z 2007 r., nr 226, poz. 1675, ze zm.); 5) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108); 6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012r., nr 261) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne; 7) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06 marca 2012r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. 2012 poz.286);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 z podaniem tytułu wpłaty: wadium w postępowaniu nr UZ.2710.13.2013. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach