Przetargi.pl
Rozbudowa Publicznego Przedszkola Nr 4 w Brzesku - Etap I

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Publicznego Przedszkola Nr 4 w Brzesku - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na wykonanie zadania: Rozbudowa Publicznego Przedszkola Nr 4 w Brzesku - Etap I. Kompleksowy projekt techniczny pod nazwą: Rozbudowa Publicznego Przedszkola nr 4 do wielkości 7 oddziałów w Brzesku na dz. Nr 1109/34 został sporządzony na wykonanie rozbudowy i remontu całego istniejącego budynku. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem wchodzi jedynie część robót które zostały przewidziane w tym projekcie. Ze względów finansowych całość robót została podzielona na dwa etapy i roboty wchodzące w zakres I etapu są przedmiotem niniejszego zamówienia. W zakres niniejszego zamówienia ( I etap) wchodzi: 1. Wykonanie remontu sektora kuchennego z zapleczem socjalnym który umiejscowiony jest w piwnicy istniejącego budynku: - wyburzenie części ścian nośnych i ścianek działowych oraz dobudowanie ścian - zgodnie z projektem technicznym, - przebudowa instalacji elektrycznych, wod-kan, C.O, oraz instalacji gazowej, - wykonanie izolacji poziomych, wylewek, tynków, wykładzin posadzkowych i ściennych, robót malarskich, 2. Wykonanie dobudowy do istniejącego budynku ( dotyczy jedynie dobudowy oznaczonej na planie zagospodarowania literą A) - wraz z wykonaniem robót wykończeniowych, 3. Wykonanie zagospodarowania części terenu przyległego do budynku (placu gospodarczego) - podbudowa, kostka chodnikowa, odwodnienie terenu, 4. Dostarczenie i montaż wyposażenia - wg projektu technologicznego. 5. Wykonanie innych robót towarzyszących koniecznych do wykonania w związku z realizacją zadania (np. reperacja elementów uszkodzonych w trakcie budowy, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, oznakowanie placu budowy, itp.). Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem, określa: - dokumentacja techniczna ( projekty dla poszczególnych branż i obmiary robót), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Które stanowią integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Dołączona do SIWZ dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone zostały na cały zakres robót konstrukcyjno budowlanych i instalacyjnych przewidzianych do wykonania ( teraz oraz w następnym etapie) dlatego wykonawcy sporządzając ofertę nie muszą zapoznawać się z całą dokumentacją lecz z jej częścią - dotyczącą robót objętych niniejszym przetargiem. Dołączone do SIWZ obmiary robót zostały skorygowane i dotyczą zakresu robót objętego niniejszym przetargiem. Roboty muszą być wykonane z materiałów które zapewni wykonawca w cenie ofertowej, a jakość materiałów musi odpowiadać wymogom zawartym w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych a także spełniać normy dla tego typu obiektów - określone polskim (i unijnym) prawem. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy atesty na materiały wbudowane, a w przypadku potrzeby materiały te zostaną poddane kontroli w miejscu produkcji, na placu budowy, lub w określonym przez Zamawiającego miejscu - na koszt Wykonawcy. Jeżeli w projekcie kosztorysach czy obmiarach, projektant użył nazwy producenta materiału czy urządzeń, należy to traktować jedynie jako informację podaną przykładowo. Do wykonania zadania wykonawca ma prawo użyć materiały i wyroby dowolnego producenta pod warunkiem że ich parametry nie będą gorsze pod względem jakości od tych które są podane w dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Cena ofertowa powinna być skalkulowane przez wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji projektowej udostępnianej zainteresowanym zamówieniem wykonawcom. Wykonawcy mogą umawiać się telefonicznie lub pisemnie z osobą upoważnioną przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami co do terminów w sprawie oględzin terenu budowy ( nie jest to wymóg obligatoryjny). Zadanie musi być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby obiekt mógł prawidłowo funkcjonować, zgodnie z jego przeznaczeniem. Ponieważ zadanie może być realizowane w różny sposób (przy zastosowaniu różnego typu rusztowań czy sprzętu) dlatego wykonawca musi oszacować wszelkie nakłady dotyczące robocizny, sprzętu i materiałów których będzie musiał użyć do wykonania zadania. Umowa z wybranym wykonawcą będzie zawarta na formie ryczałtowej - za wykonanie zakresu objętego niniejszym zamówieniem dlatego wykonawca musi skalkulować wszelkie koszty związane z wykonaniem zadania. Roboty mogą być więc skalkulowane przy użyciu różnych katalogów i kalkulacji własnych (w przypadku braku odpowiednich norm). Kalkulacja winna mieć jednak formę kosztorysu a więc winna zawierać: liczbę porządkową pozycji, opis robót, ilość jednostek do wykonania, normę jednostkową, cenę jednostkową, cenę całkowitą danej pozycji. W kalkulacji winny być pokazane również nośniki cen ( stawka roboczogodziny, wysokość narzutów i zysku). Integralną część niniejszego opisu przedmiotu zamówienia stanowią załaczniki SIWZ: I. projekty techniczne: Projekt na roboty konstrukcyjno budowlane i instalacje, II. projekt technologiczny dotyczący wyposażenia pomieszczeń, III . przedmiary na roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacje i wyposażenie, Projekt na roboty konstrukcyjno budowlane IV. Specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( dla wszystkich realizowanych branż)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 10 000,00 PLN ( słownie : dziesięć tysięcy złotych, 00/100 PLN ) zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz punktem 8 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl - menu: przetargi/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach