Przetargi.pl
Rozbudowa przedszkola w Jankowicach. Część 1: roboty budowlane.

Gmina Świerklany ogłasza przetarg

  • Adres: 44-266 Świerklany, Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świerklany
    Kościelna 85
    44-266 Świerklany, woj. śląskie
    tel. 324 327 500, , fax. 32 43 27 501
    REGON: 27625900800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa przedszkola w Jankowicach. Część 1: roboty budowlane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa przedszkola w Jankowicach położonego w 44-264 Jankowicach, przy ul. Równoległej 5, na działce nr 2122/53. Przewiduje się wykonanie prac budowlanych, tj. rozbudowy budynku kompleksu oświatowego o dodatkowy segment, w celu umożliwienia przyjęcia większej ilości dzieci przedszkolnych. 1.3. Zakres robót obejmuje: 1.3.1. Roboty ogólnobudowlane, w tym: a) Budowa łącznika pomiędzy istniejącą częścią przedszkola oraz częścią nową b) Budowa nowego dwukondygnacyjnego segmentu przedszkola c) Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu części istniejącej przedszkola do nowego rozkładu pomieszczeń po wykonaniu rozbudowy d) Wykonanie nowych tarasów oraz remont tarasów istniejących W ramach powyższych prac należy wykonać m.in.: Roboty rozbiórkowe:  usunięcie wskazanych drzew i krzewów  roboty ziemne – wykopy pod projektowany budynek  rozbiórka części wskazanych ścian w budynku istniejącym  rozbiórka części pokrycia dachowego wraz z ociepleniem i orynnowaniem (na styku łącznika z częścią istniejącą)  wykucia/ powiększenia otworów w murze we wskazanych miejscach  demontaż wskazanej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykuciem z muru ościeżnic  demontaż wskazanych balustrad schodowych  skucie części posadzek  demontaż części okładzin ściennych Roboty budowlano – montażowe:  wykonanie fundamentów – płyty fundamentowe na podłożu wzmocnionym kolumnami DSM  wykonanie ścian nośnych i działowych w budynku nowym – mury z bloczków wapienno piaskowych, w miejscach kotwienia okien – fragmenty ścian żelbetowe  zamurowania wskazanych otworów w części istniejącej  remont wskazanych istniejących tarasów na zewnątrz budynku – okładzina z desek tarasowych kompozytowych  wykonanie nowych tarasów zewnętrznych - okładzina z desek tarasowych kompozytowych  budowa żelbetowych stropów i schodów  wykonanie pokrycia dachowego nowobudowanej części i łącznika oraz części dachu istniejącego (uprzednio zdemontowanego)  montaż nadproży, podciągów, belek i wieńców we wskazanych miejscach  montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, w tym drzwi p.poż., okien wewnętrznych  montaż ścianek kabin wc z laminatu kompaktowego HPL  montaż osobowego dźwigu hydraulicznego  montaż nowych balustrad  prace wykończeniowe: posadzkowe, malarskie, okładziny ścienne  montaż umywalek, ubikacji, kabin prysznicowych, zlewów itp.  montaż okładzin elewacyjnych z płyt włókowo-cementowych na ruszcie aluminiowym  montaż fasady szklanej w łączniku  wymiana części wyposażenia istniejącej kuchni na nowe oraz doposażenie kuchni  roboty towarzyszące i porządkowe, w tym mycie wewnątrz obiektu po robotach (m.in. okna, podłogi, okładziny z płytek ceramicznych) Dokładny zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej i STWiOR. 1.3.2. Roboty instalacyjne, w tym: a) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wraz z montażem zasobnika c.w.u o poj. 600 l oraz baterii czerpalnych i mieszaczy termostatycznych b) wykonanie instalacji solarnej dla potrzeb budynku jako źródło energii do podgrzewania c.w.u. c) wykonanie instalacji p.poż. wraz z 2 hydrantami oraz szafkami hydrantowymi. Instalacja hydrantowa wykonana będzie z rur stalowych ocynkowanych ze szwem. d) wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur i kształtek PVC-U, pod posadzkami prowadzonych w rurach ochronnych stalowych e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z montażem centrali wentylacyjnej – doprowadzenie powietrza za pomocą czerpni terenowej, źródłem chłodu dla chłodnic w centrali będzie agregat wody lodowej f) wykonanie instalacji klimatyzacji – w oparciu o układ klimakonwektorów dwururowych oraz zasilanie chłodnicy w centrali wentylacyjnej e) modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania gazowego poprzez wykonanie dodatkowego obiegu grzewczego wraz z jego wyprowadzeniem do części nowoprojektowanej (częściowo w istniejącym kanale technicznym, częściowo za pomocą przewiertu) f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w nowym segmencie poprzez zabudowę 4-obiegowego rozdzielacza wraz z doprowadzeniem przewodów zasilającym, montażem nowych grzejników (budynek istniejący) oraz ogrzewania podłogowego Wszystkie przejścia przewodów, rur i kabli w miejscach przepustów instalacyjnych w ścianach i stropach pomieszczeń zamkniętych (elementy oddzielenia p.poż.) należy zabezpieczyć systemowo do klasy odporności ogniowej przegrody certyfikowanymi środkami ogniochronnymi. g) wykonanie instalacji elektrycznych, tj.:  rozprowadzenie zasilania z układów pomiarowych zlokalizowanych wewnątrz istniejącego budynku do poszczególnych pomieszczeń  odgromowej  systemu oddymiania klatki schodowej  nagłośnienia  teletechnicznych  informatycznych  telefonicznych  TV SAT  INTERCOM 1.3.3. Zagospodarowanie terenu, w tym: a) likwidacja części chodników i schodów terenowych wykonanych z kostki betonowej b) likwidacja części parkingu dla samochodów osobowych wykonanego z kostki betonowej c) wykonanie nowej krawędzi jezdni z kostki betonowej wraz z ułożeniem krawężnika d) wykonanie nowych wycieraczek stalowych przed wejściami do budynku e) wykonanie chodników i placyków we wskazanych lokalizacjach z kostki betonowej f) wykonanie schodów terenowych standardzie betonu architektonicznego g) likwidacja jednej z piaskownic h) wykonanie donicy wraz z nasadzeniem w niej iglaków płożących i) wykonanie nasadzeń krzewów i żywopłotów, obsianie terenu trawą j) wykonanie robót towarzyszących i porządkowych Wszystkie roboty objęte zamówieniem opisane są szczegółowo w projekcie budowlano – wykonawczym. Roboty należy wykonać ściśle wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Zgodnie z ustawą Prawo budowlane należy dokonać nw. formalności: a) dokonać zawiadomienia o zakończeniu robót i zamiarze użytkowania obiektu właściwych terenowo służb Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej oraz uzyskać pozytywne decyzje/zaświadczenia o braku sprzeciwu w tym zakresie – w dwóch etapach, tj.:  po wybudowaniu nowego segmentu przedszkola wraz z łącznikiem,  po zakończeniu wykonywania całego przedmiotu umowy, b) dokonać zawiadomienia o zakończeniu robót i zamiarze użytkowania obiektu do właściwego terenowo organu nadzoru budowlanego oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie po wybudowaniu nowego segmentu przedszkola wraz z łącznikiem, c) dokonać złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót po wykonaniu robót budowlanych w istniejącej części budynku oraz uzyskać brak sprzeciwu od właściwego terenowo organu nadzoru budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) na okres co najmniej równoważny okresowi związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym Wniosek, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu [jeśli dotyczy] 3. oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo [jeśli dotyczy]. Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach