Przetargi.pl
Rozbudowa przedszkola samorządowego w miejscowości Rzekuń

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2015-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa przedszkola samorządowego w miejscowości Rzekuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa przedszkola samorządowego w miejscowości Rzekuniu zlokalizowanej na działce nr 708. 2.1. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie: a) roboty rozbiórkowe i uzupełniające w istniejącym budynku, b) stan zero (roboty ziemne, fundamenty i ściany fundamentowe, izolacje fundamentów i posadzki na gruncie) c) stan surowy otwarty (ściany zewnętrzne i wewnętrzne konstrukcyjne, działowe, elementy konstrukcyjne, kominy i wentylacja, dach-konstrukcja, dach-pokrycie i obróbka blacharski) d) stan surowy zamknięty (poddasze, izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, stolarka okienna, stolarka drzwiowa zewnętrzna) e) roboty wykończeniowe wewnętrzne (tynki, malowanie, licowanie ścian, posadzki: posadzki parteru, posadzki poddasza, klatka schodowa; stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna), f) roboty wykończeniowe zewnętrzne (elewacje) g) zagospodarowanie terenu (tereny utwardzone, zieleń). UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy placu zabaw. h) lokalna kana. sanit. i przebudowa kanalizacji deszczowej (lokalna sieć kanalizacji sanitarnej, przebudowa kanalizacji deszczowej) i) zasilanie z istn. budynku szkoły podstawowej - rury preizolowane j) demontaż instalacji sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanit. centralnego ogrzewania) k) instalacja wodno-kanalizacyjna (instalacja wodociągowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, montaż urządzeń i armatury, roboty dodatkowe - budowlane l) instalacja grzewcza (centralnego ogrzewania); m) budowa instalacji oświetleniowej n) budowa instalacji gniazd wtykowych o) budowa wlz p) budowa rozdzielnic elektrycznych r) budowa instalacji odgromowej s) przebudowa wlz ORLIK t) badania i pomiary w) budowa systemu oddymiania u) budowa instalacji CCTV i komputerowej x) budowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w) budowa instalacji domofonowej z) budowa nagłośnienia ż) montaż rzutnika i ekranu ź) połączenie z monitoringiem boiska ORLIK 2.2. Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, b) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach, c) przedstawienia protokołów badań w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia), badania jakości wody, skuteczności wentylacji mechanicznej itp. niezbednych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, d) poniesienia kosztów opracowania projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, e) zapewnienie obsługa geodezyjnej na własny koszt, f) dostarczenie przed rozpoczęciem robót budowlano - montażowych w celu akceptacji przez Zamawiającego kompletu atestów, deklaracji zgodności, certyfikatów, aprobat technicznych, dokumentacji techniczno - rozruchowych, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały i urządzenia; g) zakupu i montażu akcesoriów łazienkowych tj: dozowników do mydła 0,5 l, automatyczne suszarki do rąk, szczotka WC z pojemnikiem, uchwyt na papier toaletowy, kosz na śmieci 5 l - plastik, lustro nadtynkowe, oznaczenie toalet - wszystkie elementy przed montażem do uzgodnienia z Zamawiającym; h) skuteczne przesadzenie i pielęgnacja istniejących krzaków typu tuja w ilości 15 szt. i świerk 5 szt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. i) demontaż i ponowny montaż istniejących zabawek na miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń ok. 12 kpl. j) zabezpieczenie pozostawionego mienia na czas prowadzonych robót, w przypadku uszkodzenia poniesienia odpowiedzialności finansowej za powstałe uszkodzenia; k) opracowania przez Wykonawcę projektu wykończenia łazienek i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, (wizualizacja). l) uzgodnienie z Zamawiającym wszystkich elementów wykończeniowych takich jak: kształtów, wzorów, kolorów wbudowywanych materiałów takich jak stolarki drzwiowo - okiennej, płytek ceramicznych, glazura, terakota, tynków, elewacji, osprzętu elektrycznego, wyposażenia łazienki, kształtu i koloru kostki betonowej na ciągach pieszo - jezdnych oraz jak również elementów zagospodarowania terenu; m) prowadzone prace związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy dostosować do bieżącego funkcjonowania przedszkola, co oznacza, że wykonawca musi wykonywać roboty w taki sposób, aby nie wykluczały one normalnego funkcjonowania ww. instytucji. n) prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; o) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku; p) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy do zatwierdzenia; r) odwiezienie ewentualnego nadmiaru urobku oraz gruzu na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. s) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych; t) ewentualne zastosowane nazwy producentów własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równoważny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektu; w) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. y) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekty budowlane, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 2.3. Inne informacje dla Wykonawcy: a) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty. b) Zamawiający wymaga udziału w naradach koordynacyjnych które będą odbywały się z częstotliwością co najmniej raz w tygodniu wszystkich kierowników;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wniesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371 2012 0007 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach