Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania strychu w istniejącym Domu Ludowym z przeznaczeniem na Ratusz Wiejski w zabudowie usługowej z wewnętrznymi instalacjami w Mazurach

Gmina Raniżów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-130 Raniżów, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2285034, 2285048 , fax. 017 2285365
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raniżów
    Rynek 6 6
    36-130 Raniżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2285034, 2285048, fax. 017 2285365
    REGON: 00054407100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania strychu w istniejącym Domu Ludowym z przeznaczeniem na Ratusz Wiejski w zabudowie usługowej z wewnętrznymi instalacjami w Mazurach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS STANU PROJEKTOWANEGO Projektuje się przebudowę parteru z utrzymaniem dotychczasowej funkcji (aula z zapleczem, pomieszczenia z przeznaczeniem na świetlicę wiejską, na miejsce zebrań itp.), wykonanie wę-złów sanitarnych dla użytkowników, łącznie z toaletą dla osób niepełnosprawnych, a także wykonanie wejścia w elewacji frontowej wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych oraz wyko-nanie klatki schodowej na poddasze - zmiana funkcji na cele świetlicowe dla młodzieży, kola gospodyń wiejskich, zespołów obrzędowych itp., będzie też węzeł sanitarny. W związku z tym zaprojektowano wymianę stropów, częściowe usunięcie wewnętrznych ścian wraz z wykona-niem nowych murowanych, wykonanie nowych ścianek działowych lekkich, nadbudowę ścian zewnętrznych drewnianych zarazem z wykonaniem nowej więźby dachowej (jętkowej).Nowa klatka schodowa, dwubiegowa posiada konstrukcję żelbetową. Ściany zewnętrzne istniejące w zależności od przyjętego rozwiązania ocieplone wełną mine-ralną gr. 15 cm w technologii lekkiej-mokrej, bezspoinowej. Od środka do obłożenia płytą gip-sowo-kartonową, ognioochronną, malowaną farbami mineralnymi. Tynki na ścianach murowa-nych cementowo-wapienne kt. IV, malowane farbami mineralnymi. W pomieszczeniach higie-niczno-sanitarnych ściany wyłożyć płytkami glazurowanymi do wysokości 2,0 m. Wykończe-nie posadzek na stropach: parkiet, panele, ceramika. Na stropach drewnianych, na nowym de-skowaniu od góry jastrych E11 FERMCELL 20 mm, od spodu sufit podwieszony FERMCELL 2H21, pomiędzy belkami wełna mineralna 14 cm - strop o odporności ogniowej 60 minut. Nad najwyższą kondygnacją stropy podwieszone, ognioochronne REI 160 FERMCELL 2x15mm plus ocieplenie wełna mineralna 20 cm. Podłoga sceny na niepalnej konstrukcji nośnej, z nie-palną płytą od dołu klasy REI 30. Obiekt wyposażony będzie w instalację elektryczną, wodociągową, kanalizacje sanitarną, wen-tylację grawitacyjną, instalację centralnego ogrzewania z kotłowni własnej (gazowa) oraz sys-tem hydrantów. Na wymienione rozwiązania opracowane zostały odpowiednie projekty bran-żowe. Charakterystyczne parametry obiektu w stanie projektowanym: powierzchnia zabudowy - 180,00 m2 powierzchnia użytkowa - 290,15 m2 kubatura - 900,00 m3 OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Istniejący obiekt jest to wolnostojący budynek parterowy, niepodpiwniczony, o konstrukcji drewnianej, z nieużytkowym poddaszem, nakryty dachem dwuspadowym. Obiekt aktualnie nieeksploatowany. Na parterze znajduje się jednoprzestrzenne pomieszczenie z podwyższe-niem sceną (aula) oraz pomieszczenia pierwotnie wykorzystywane, jako zaplecze techniczne. Z centralnie usytuowanego korytarza prowadzą drabiniaste schody na poddasze (dach o kon-strukcji płatwiowej). Ściany drewniane zrębowe z bali 20 cm, strop drewniany, belkowy. Obecnie obiekt jest nieużytkowany, w chwili obecnej nie jest wyposażony w żadne instalacje ani przyłącza. Budynek aktualnie nie spełnia wymogów dostępności dla osób oraz wymogów ewakuacji. Jest też zlokalizowany zbyt blisko granicy z działką sąsiednią (ściany z oknami). Charakterystyczne parametry obiektu w stanie istniejącym: powierzchnia zabudowy - 180,00 m2 powierzchnia użytkowa - 154,50 m2 kubatura - 463,50 m3 (bez strychu) Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacje technicz-ne wykonania i odbioru robót będące załącznikami do niniejszej specyfikacji istotnych warun-ków zamówienia. 3.4. Zakres zamówienia podzielono na następujące elementy robót: Branża Budowlana 1.Roboty rozbiórkowe 2.Fundamenty 3.Konstrukcje parteru 4.Konstrukcje poddasza 5.Dach-konstrukcja 6.Dach-pokrycie 7.Stolarka 8.Roboty wykończeniowe wewnętrzne 9.Elewacja 10.Elementy zewnętrzne Branża Sanitarna 1.Instalacja wodociągowa 2.Instalacja kanalizacyjna 3.Instalacja centralnego ogrzewania 4.Instalacja gazowa 5.Instalacja wentylacji Branża Elektryczna 1. Instalacje elektryczne 2. Uziemienia wyrównawcze 3. Instalacja odgromowa 4. Instalacja LAN i telefoniczna 5. Badania i pomiary
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 8.2. Forma wadium. 1) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żą-danie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żą-danie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami ko-niecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna prze-widywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pi-semnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie gwarancji, winno ono w swej treści zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzą-cych Konsorcjum wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3) postanowienia niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio do poręczeń. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy Głogów Młp. Oddział w Raniżowie, nr 50 9159 1049 2002 1000 0130 0004 1) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w orygi-nale złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 27 -kasa UG, a kopię dołączyć do oferty. 8.4. Termin wniesienia wadium. a) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, b) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawio-nego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, c) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, d) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warun-kiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. e) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ranizow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach