Przetargi.pl
Budowa budynku Domu Kultury wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej w Przecławiu

Gmina Przecław ogłasza przetarg

  • Adres: 39-320 Przecław, ul. Jana Kilińskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 5813119 , fax. 17 5813116
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przecław
    ul. Jana Kilińskiego 7 7
    39-320 Przecław, woj. podkarpackie
    tel. 17 5813119, fax. 17 5813116
    REGON: 00054412500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipgminaprzeclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Domu Kultury wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej w Przecławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Zadanie obejmuje: Planowane przedsięwzięcie to inwestycja celu publicznego polegająca na budowie Domu Kultury w Przecławiu oraz niezbędnych przyłączy. Funkcja podstawowa - Dom Kultury - usługowo oświatowa. Funkcja pomocnicza - magazyny, pomieszczenia higieniczno-sanitarne, komunikacja. Budynek pełnił będzie funkcję kulturalno - oświatową. Na parterze znajdować się będzie sala widowiskowa z sceną, hole wejściowe i wystawiennicze, sale wielofunkcyjne, kafejka internetowa komunikacja ze schodami, sanitariaty, szatnie z umywalniami dla artystów, pomieszczenia techniczne i magazynowe oraz wydzielona kręgielnia. Na piętrze planuje się pomieszczenia muzyczne, baletowe z zapleczem szatniowym, komunikacje ze schodami oraz pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i magazynowe. Wielkość: Powierzchnia użytkowa całość - 1 877,12 m2, Powierzchnia zabudowy: - 1 172,28 m2, Kubatura: - 15 820,00 m3. Gabaryty budynku: Długość 50,20 m, Szerokość 24,00 m, Wysokość 8,67 m od okapu do projektowanego poziomu terenu, 10,47 m od gzymsu do projektowanego poziomu terenu. Pow. komunikacji kołowej i parkingów - 1 797,45 m2, Powierzchnia chodników - 300,00 m2, Powierzchnia zieleni - 3 006,87 m2. Wentylacja: w pomieszczeniu piwnicy wentylacja mechaniczna wentylator na dachu. W części pomieszczeń parteru i piętra wentylacja grawitacyjna, w części mechaniczna zintegrowana z wentylatorami na dachu. W pozostałych pomieszczeniach parteru i piętra zaprojektowano wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną z centrala znajdującą się na dachu. W budynku będzie znajdowała się również winda. Na widowni będzie 278 miejsc siedzących. Na parterze będzie znajdować się kręgielnia z 2 torami do gry. Budynek będzie wyposażony w instalacje: centralnego ogrzewania, kotłownie gazową, elektryczną, oświetlenia i siły, odgromową, teletechniczną, nagłośnieniową, fotowoltaiczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji. Na dachu budynku będą znajdować się 224 panele fotowoltaiczne o mocy 250W każdy. Zastosowane panele będą zamontowane poprzez aluminiowe konstrukcje wsporcze na dachu budynku z wykorzystaniem sytemu do dachów płaskich przeznaczone do montażu bez naruszania jego konstrukcji. Łączna moc projektowanej elektrowni słonecznej wynosi 56kW. Energia elektryczna produkowana będzie na potrzeby własne obiektu. Nagłośnienie i oświetlenie sceny i sali widowiskowej: system oświetlenia efektowego sceny, system nagłośnienia sali widowiskowej i sali baletowej. W ramach realizacji projektu przewiduje się zapewnienie technologii ogólnej sceny wraz z okotarowaniem: kurtyna główna wraz z torowiskiem, horyzont tekstylny wraz z torowiskiem, kulisy wraz z mechanizmami kulisowymi, ekran projekcyjny, wieszaki. Projekt budowlany instalacji teletechnicznych Domu Kultury to: systemu okablowania strukturalnego kat. 6e, systemu sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji dozorowej IP CTTV, instalacja telewizji DVB/SAT, system sygnalizacji pożaru. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zadanie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego wraz z przyczepką fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2016 r. przystosowany do przewozu 9 osób wraz z kierowcą (8 osób + kierowca) na potrzeby transportu osób i sprzętu do obsługi imprez plenerowych pracowników Domu Kultury. Samochód ma posiadać homologację umożliwiającą przewóz 9 osób zgodnie z obowiązującymi przepisami, silnik benzynowy spełniający normę emisji zanieczyszczeń co najmniej EURO 5, rodzaj paliwa benzyna, moc silnika minimum 140 KM, pojemności silnika max 2200 cm3. CZĘŚĆ I i II ZAMÓWIENIA Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót: - Zamawiający, w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, wskazuje, że dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, użytych materiałów, wyrobów pod warunkiem, że zaproponowane w ofercie są równoważne z określonymi w dokumentacji projektowej. Równoważność oznacza, że produkty powinny posiadać właściwości funkcjonalne i jakościowe takie same lub nie gorsze niż określone w dokumentacji przetargowej, ale są jednocześnie oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. - Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne lub też określone jest pochodzenie przedmiotu zamówienia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie oferty równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącymi zał. Nr 7d Tabela elementów równoważnych budowlanka, zał. Nr 7e Materiały i urządzenia równoważne technologia nagłośnienia i oświetlenia, zał. Nr 7f Dokumentacja na dostawę maszyn do zagospodarowania terenu, zał. Nr 7g Dokumentacja na dostawę samochodu do Domu Kultury. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Do oferty wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR). W zał. Nr 10 Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wykonawcy należy podać typ/model proponowanego materiału lub urządzenia, a w przypadku, gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia. - Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne, co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia produkty o podanych parametrach referencyjnych. - Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to, jako rozwiązanie przykładowe i można zastosować rozwiązanie równoważne na przyjętych wyżej warunkach. - W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń zgodnie z Załącznikiem Nr 10 Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych Wykonawcy, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, specyfikacji technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200 000,00 zł Słownie złotych: dwieście tysięcy złotych 1.1 Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014r, poz. 1804 z późn. zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Przecławiu 62 9184 0004 2001 0000 0286 0003 Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien podać nr konta, na który ma być dokonany zwrot wadium (najlepiej to uczynić podczas operacji przelewu i na formularzu ofertowym). 2.1.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w sekretariacie pokoju nr 10 w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego przed terminem składania ofert. 2.2.W przypadku, gdy oferta będzie zabezpieczona wadium w postaci innej niż wskazana w pkt. 1.1. lub wadium zostanie wniesione niezgodnie ze sposobem wyżej podanym, Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 1.1 b-e, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 pzp, przy czym: a) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań, b) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 2.3 Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2.8. lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.4 Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2.5 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.6 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.7 Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.8 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronic, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust, 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla Wykonawców chcących złożyć ofertę w II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgminaprzeclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach