Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na potrzeby pawilonu dydaktyczno-wychowawczego wraz z budową łącznika i przebudową istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie.

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na potrzeby pawilonu dydaktyczno-wychowawczego wraz z budową łącznika i przebudową istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku garażowego na potrzeby pawilonu dydaktyczno-wychowawczego wraz z budową łącznika i przebudową istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szymanowie, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4a-4d do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5a-5e do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6a-6c do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). UWAGA: Do wyceny robót budowlanych dotyczących instalacji c.o. należy przyjąć zakres określony projektem zamiennym (zał. nr 5d do swiz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 oraz wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) obsługa geodezyjna; 3) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; 4) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót oraz pomieszczeń, w których prowadzone były roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 5) przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych; 6) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia. 2a. Krótki opis obiektu objętego przedmiotem zamówienia: Inwestycja polega na zmianie sposobu użytkowania budynku garażowego na potrzeby pawilonu dydaktyczno-wychowawczego wraz z budową łącznika i przebudową istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem działki. FORMA ARCHITEKTONICZNA BUDYNKU: Budynek zaprojektowano na rzucie prostokąta o wymiarach 9,36 x 32,33 m, z łącznikiem o wym. 3,01 x 8,89 m. Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną, jest niepodpiwniczony i przykryty dachem płaskim z attyką. Ściany zewnętrzne zostaną wykończone białym tynkiem cienkowarstwowym, malowanym zgodnie z kolorystyką według części rysunkowej projektu. Projektowana kolorystyka nawiązuje do istniejącego wykończenia elewacji budynku pawilonu. SZCZEGÓŁOWE ROZWIĄZANIA FUNKCJONALNO-PRZESTRZENNE Planowany poziom „0” przyjęto jako 119,48 m n.p.m. Strefa wejściowa dostępna z łącznika. W budynku zlokalizowano cztery sale zajęciowe, sanitariaty dla dzieci korzystających z usług oddziału przedszkolnego, pomieszczenie porządkowe oraz szatnię. Sale zajęciowe znajdują się od strony południowej. Z każdej sali możliwy jest bezpośredni dostęp na taras dostępny dla uczniów. Od strony południowo-zachodniej zlokalizowane są sanitariaty, pomieszczenie porządkowe i szatnia. Od strony północnej dostępne jest bezpośrednie wyjście na zewnątrz. Wysokość w świetle pomieszczeń w zakresie 3,00-3,18 m. W istniejącym budynku dwie sale zostaną przebudowane tak, aby umożliwić dostęp bezpośrednio z łącznika do pozostałej części pawilonu. Dwie sale po przebudowie, również będą użytkowane przez dzieci z oddziału przedszkolnego. Wysokość pomieszczeń w istniejących budynkach nie ulega zmianie. PODSTAWOWE PARAMETRY WIELKOŚCIOWE: Powierzchnia zabudowy 328,51 m2 Powierzchnia użytkowa netto części objętej rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania 272,05 m2 Powierzchnia użytkowa netto części istniejącego pawilonu po przebudowie 87,25 m2 Kubatura brutto (część objęta rozbudową, przebudową i zmianą sposobu użytkowania) 1470 m2 Wysokość całkowita 4,81 m Ilość kondygnacji 1 kondygnacja nadziemna Budynek ma być wyposażony w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, teletechniczną, odgromową, centralnego ogrzewania. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia niżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w pkt 1, tj.: a) oświadczenia Wykonawcy i podwykonawcy (jeśli dotyczy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2, oświadczenia i/lub dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. a i b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 4) Za każdorazowe nieudokumentowanie przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2, że prace fizyczne polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, są wykonywane przez pracowników fizycznych zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Inne postanowienia: 1) Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Przewiduje się 2-3 miesięczne rozliczenia finansowe z Wykonawcą, w zależności od zaawansowania robót. 2) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości. 3) W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. 5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 24 miesięcy. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214230-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.02.2019 r. do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: • PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 27.02.2019 r. o godz. 10:00. • w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro – Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach