Przetargi.pl
Odbudowa skrzydła budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbudowa skrzydła budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul. Bałtyckiej 45 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową i nadbudową, wtórnych pomieszczeń gospodarczych, położonych od strony południowej (od strony jeziora Krzywe). W miejscu dawnych pomieszczeń gospodarczych powstanie współczesna, dwukondygnacyjna bryła, w której znajdą miejsce nowe pracownie. Odbudowa skrzydła budynku WTZ, opisana w projekcie wykonawczym jako Etap III, jest ostatnim etapem obejmującym następujące rodzaje robót: roboty budowlane, instalacje sanitarne wewnętrzne (woda zimna, woda ciepła, kanalizacja sanitarna, wentylacja mechaniczna nawiewno-wyciągowa), instalacje elektryczne wewnętrzne (instalacja oświetlenia, instalacje niskoprądowe), roboty zewnętrzne (chodniki przy budynku, urządzenie terenów zielonych, kanalizacja deszczowa – odprowadzenie z dachu dobudowanego skrzydła), rozbiórkę istniejącego zbiornika bezodpływowego na ścieki. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (element pomocniczy do wyceny robót) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214230-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA numer konta 81 1020 3541 0000 5602 0290 6683 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2)poręczeniach bankowych lub 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Gmina Olsztyn), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia)), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI ust.2 SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach