Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja leśniczówki leśnictwa Wilczy Las

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Drygały ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, Drygały, ul. Grunwaldzka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4240560, 87 4240 576, , fax. 87 4240570
  • Data zamieszczenia: 2020-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Drygały
    Drygały, ul. Grunwaldzka 22
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4240560, 87 4240 576, , fax. 87 4240570
    REGON: 79000113000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_drygaly/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja leśniczówki leśnictwa Wilczy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja leśniczówki leśnictwa Wilczy Las”. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia, w tym roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1). rozbudowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego (leśniczówka) na dz. nr 428/3 w obrębie Wierzbiny gm. Orzysz o schody zewnętrzne do części służbowej, 2). przebudowę w zakresie dostosowania części służbowej do wymagań wynikających z Informatora w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, 3). przebudowę w zakresie zwiększenia wysokości piwnicy, 4). wykonanie termomodernizacji budynku poprzez: docieplenie przegród zewnętrznych, docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, docieplenie ścian fundamentowych, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, wymianę kotła c.o. wymianę grzejników, wykonanie instalacji solarnej na potrzeby przygotowania c.w.u.. Unormowania, których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019, poz.1186, ze zm.), normami, warunkami technicznymi i wiedzą budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowanych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z dokumentacją projektową, w tym projektem budowlanym, STWIORB i pozwoleniem na budowę, a także z poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych do robót materiałów. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji zamówienia powinny odpowiadać wymogom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane , wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz dokumentacji projektowej. Wykonawca w procesie realizacji przedmiotu zamówienia nie może dokonać zmian w materiałach, produktach oraz rozwiązaniach technicznych zawartych w dokumentacji projektowej. W przypadku konieczności zastąpienia pewnych materiałów lub produktów ujętych w ofercie i dokumentacji technicznej jedynie zamawiający ma prawo zdecydować o użyciu innych równowartościowych produktów, materiałów i rozwiązań technicznych. Na każde żądanie zamawiającego lub jego inspektora nadzoru, wykonawca w ciągu trzech dni obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające, że zastosowany wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019, poz.266). 3) Wymagana jest należyta staranność wykonawcy przy realizacji zobowiązań umowy z uwzględnieniem podwyższonego wymogu dochowania należytej staranności w uwagi na wymagany zawodowy/profesjonalny charakter działania wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Teren budowy powinien być zorganizowany w taki sposób, aby nie powodował zanieczyszczeń lub uszkodzeń roślinności i siedlisk. 7) W razie awarii należy zabezpieczyć grunt przed zanieczyszczeniem substancjami niebezpiecznymi pochodzącymi z uszkodzonych maszyn. 8) W fazie budowy prace wymagające użycia urządzeń, które emitują ponadnormatywny poziom hałasu należy prowadzić wyłącznie w porze dziennej. 9) Po zakończeniu prac tren budowy należy uporządkować. 10) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w związku z realizacją robót np. złom, gruz itp.) usunąć z miejsca budowy, terenu budowy i terenu objętego posiadaniem zamawiającego. Usuwanie odpadów musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa. Odpady powstałe w związku z wykonaniem zamówienia wykonawca powinien zutylizować zgodnie z właściwymi przepisami lub przekazać jej w tym celu upoważnionemu przedsiębiorcy. 11) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie produktu, zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych) identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zwartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne dla wszystkich wskazanych w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zamawiający dopuszcza rozwiązania o właściwościach zbliżonych lecz nie niższych jakościowo od wskazanych w tej dokumentacji. Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt, towar, rozwiązanie lub usługę stanowiącą część przedmiotu zamówienia o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 12) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji robót zamiennych w stosunku do robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wykonanie jest konieczne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej lub jeśli zawnioskuje o to zamawiający (zwane dalej robotami zamiennymi). Decyzja zamawiającego w tym przedmiocie jest wiążąca dla wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zaniechania wykonania robót objętych pierwotnie przedmiotem zamówienia, jeśli jest to zgodne z zasadami wiedzy technicznej lub jeżeli zawnioskuje o to zamawiający (zwane dalej robotami zaniechanymi). Decyzja zamawiającego w tym przedmiocie jest wiążąca dla wykonawcy. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji w przedmiocie robót zamiennych lub robót zaniechanych. 13) Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia dotyczące robót budowlanych, dostaw czy usług podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zasady te stosuje się także wobec dalszych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze Karty gwarancyjnej oraz wzorze Umowy stanowiących załączniki SIWZ. Zamawiający ustala minimalną długość okresu gwarancji na 24 miesiące. Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji niższego niż 24 miesiące. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej związanej z przedmiotem zamówienia, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku. Warunek ten uzna się za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach