Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2, budowa parkingu na 29 miejsc postojowych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej części budynku w zabudowie zagrodowej na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki, gm. Przesmyki

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 256 412 311, , fax. 256 412 322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przesmyki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2, budowa parkingu na 29 miejsc postojowych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej części budynku w zabudowie zagrodowej na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki, gm. Przesmyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2, budowa parkingu na 29 miejsc postojowych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącej części budynku w zabudowie zagrodowej na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki, gm. Przesmyki”. 2. Przedmiotowe postępowanie przetargowe dotyczy zadania nr 1 pn: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa wraz z wykonaniem docieplenia ścian i dachów budynku biurowo- usługowego Gminy Przesmyki z powierzchnią sprzedaży do 91 m2 na działce nr 595 w miejscowości Przesmyki”. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowa klatki schodowej zewnętrznej b) Roboty konstrukcyjne, dach elewacja c) Roboty budowlane wewnętrzne d) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej i teletechnicznej e) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych f) Roboty w zakresie wentylacji mechanicznej 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentach: a) Dokumentacji projektowej na którą składa się: (projekt budowlany, projekty budowlane wykonawcze, STWIORB – stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; b) Przedmiarach robót – stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ; c) Wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Wszystkie wymienione wyżej załączniki zostaną udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego w formacie .pdf. 6. Dla przedmiotowej inwestycji wydano pozwolenie na budowę nr 424/2020 z dnia 07.05.2020 r., 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przy czynnym budynku, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zaplanowania i przeprowadzenia prac w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób przebywających w budynku i jego otoczeniu, a także do zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami. 8. Wykonawca zobowiązany jest w porozumieniu z użytkownikiem zaplanować realizację przedmiotu umowy etapami zachowując ciągłość użytkowania istniejącego budynku Urzędu Gminy w Przesmykach oraz lokali użytkowych znajdujących się w budynku. 9. Charakterystyka inwestycji: Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku istniejącego o powierzchni zabudowy 420,42 m2, powierzchnia rozbudowy budynku wynosi 76,30 m2. 10. Realizacja przedmiotowego zamówienia wpłynie na poprawę dostępności obiektu dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. 11. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały i urządzenia na okres nie krótszy niż 2 lata/ 24 miesiące. Zamawiający oświadcza, że okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (wykonanych robót) zostaje wydłużony na okres 5 lat/ 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, tzn. warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Zamawiającego, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu GKIZp.271.12.2020”. Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 5.Zgodnie z art. 45 ust. 8 ustawy Pzp wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6.Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. 7.Wadium w formie dokumentu należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Przesmykach ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki – Kancelaria Ogólna, a jego kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ uprawnioną/e/ do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, załączyć do oferty. 8.Wadium w formie dokumentu musi być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp, powinno podlegać prawu polskiemu i być realizowane w Polsce oraz musi być ważne przez cały okres związania ofertą, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 9.W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) w formie dokumentu, zaleca się, aby z jego treści wynikało, że dotyczy on wszystkich tych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10.Zwrot wadium oraz jego ewentualne zatrzymanie nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorysy ofertowe (w oryginale), sporządzone w oparciu o przedmiary robót, zawierające co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, sporządzone w oparciu o SIWZ wraz z załącznikami obejmujące wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. 3.Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4.Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 5.Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z Częścią III pkt V SIWZ – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach