Gmina Miejska Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, Stary Rynek, 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523971800
- Data zamieszczenia: 2022-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Chojnice
Stary Rynek, 1
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 523971800
REGON: 092351245 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEJ ŚWIETLICY NA DZIAŁCE NR 3445/2 PRZY ULICY JABŁONIOWEJ 43B W CHOJNICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącej świetlicy na działce nr 3445/2 przy ulicy Jabłoniowej 43b w Chojnicach.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Gmina Miejska Chojnice posiadała pozwolenie na budowę.Zamówienie obejmuje niżej wymienione branże:• budowlana• sanitarna• elektrycznaCałość zamierzenia mieści się na terenie dz. 3445/2 położonej w Chojnicach przy ulicy Jabłoniowej w Chojnicach stanowiącej własność inwestora – Gminy Miejskiej Chojnice. Niniejsze zamówienie dotyczy zadania pn. „ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEJ ŚWIETLICY NA DZIAŁCE NR 3445/2 PRZY ULICY JABŁONIOWEJ 43B W CHOJNICACH” współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30.000 ZŁ (słownie: TRZYDZIEŚCI*TYSIĘCY 00/100 złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej lub finansowej: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł oraz posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł.zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie doświadczenia zawodowego:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: minimum dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę, rozbudowę przebudowę lub remont obiektu użyteczności publicznej za minimum 1.500.000 zł brutto każda.b) w zakresie potencjału kadrowegoWykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: minimum 1 osobą - kierownikiem budowy uprawnionym do pełnienia funkcji technicznychw budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku/ów, obiektu/ów użyteczności publicznej; minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznychw budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku/ów, obiektu/ów użyteczności publicznej; minimum 1 osobą - kierownikiem robót uprawnionym do pełnienia funkcji technicznychw budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem w wykonywaniu (zrealizowaniu i zakończeniu) co najmniej dwóch zadań obejmujących roboty w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w robotach obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku/ów, obiektu/ów użyteczności publicznej.W/w osoby muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub w odniesieniu do obywateli państw członkowskich, posiadających odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.Zamawiający dopuszcza łączenie stanowiska kierownika budowy ze stanowiskiem kierownika robót dowolnej branży, pod warunkiem spełniania wymagań dla obu tych funkcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-07-22 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 3 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa zespołu budynków użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą – Etap I – 4 edycja
Dodano: 2024-07-10 - Budowa świetlicy wiejskiej w Lesiakach
Dodano: 2024-06-13 - Remont świetlicy wiejskiej w Szpęgawie
Dodano: 2024-06-03 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-05-15 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ulkowy wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2024-03-27 - Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
Dodano: 2024-03-25 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Matejki 1 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07 - Rozbudowa i przebudowa budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Niepodległości 9 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-03-07