Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kwilczu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
    64420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl bip.kwilcz.pl/przetargi.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kwilczu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, budowie i nadbudowie budynku OSP w Kwilczu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z projekcie budowlanym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Zamawiający informuje że dostarczy następujące materiały, których nie należy już uwzględniać w ofercie: • bloczek betonowy – element murowy zwykły z betonu kruszywowego kat. II o wymiarach 380 x 250 x 120 mm w ilości 500 szt. • dachówka ceramiczna miedziana angobowana PIEMONT Firmy Roben – 2750 szt. • gąsior podstawowy PIEMONT – 98 szt. • membrana dachowa – 300 m2 • nadproża strunobetonowe NSB MUROTHERM 110: 120 cm – 24 szt. 180 cm – 6 szt. 300 cm – 2 szt. • pustak ceramiczny na pióro –wpust o wymiarach 25 x 37,5 x 23,8 – 2162 szt • pustak ceramiczny o wymiarach 11,5 x 50 x 23,8 – 549 szt. Materiały te znajdują się na placu przy Urzędzie Gminy w Kwilczu. Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania ich na teren budowy ( odległość ok. 80 m). Prace polegają na : robotach ziemnych, fundamenatach, izolacje, ściany zewnętrzne, słupy wieńce żelbetowe, konstrukcje drewniane więźby dachowej, pokrycie dachu, stolarka okienna i drzwiowa, obsługa geodezyjna zgodnie z projektem budowlanym , rysunkami zamiennymi i STWIOR. W ramach realizacji zamówienia należy uwzględnić wybudowanie stanu surowego zamkniętego z uwzględnieniem montażu uziomów poziomych w wykopie wraz z mechanicznym pogrążaniem uziomów pionowych prętowych w gruncie, kontrukcją wsporczą pod syrenę alarmową, wykopami wewnętrznymi pod instalacje sanitarne wraz z wykonaniem budowy instalacji gazowej zgodnie z projektem budowlano- wykonawczym „ zmiany do projektu rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku strażnicy OSP w Kwilczu oraz rysunkami zamiennymi. Zadanie nie przewiduje zakupu bram garażowych segmentowych, które należy wyłączyć z oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą w wysokości 6000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł w terminie do 30 marca 2018r. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądza, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Pojezierza Międzychodzko – Sierakowskiego o/Kwilcz Konto: 47 9082 0005 4200 0114 2000 0020 z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym na rozbudowę, przebudowę i nadbudowę budynku strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kwilczu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” nr referencyjny RRG 271.2.2018.ZP ” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej/poręczenia z ich treści musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ZamPublU; 2) termin obowiązywania dokumentu, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą; 3) miejsce i termin zwrotu dokumentu wadialnego. 4. W dokumencie, o którym mowa w ust. 3, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków, w szczególności żądania przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądania zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu zamawiającego albo żądania złożenia wezwania tylko w formie listu poleconego czy kurierem. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz przez wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) w treści dokumentu wadialnego muszą być wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kwilcz , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz w Kasie Urzędu Gminy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać także z umowy. 4.2.Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów.Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony, w tym celu należy dołączyć do oferty dokument lub dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty i dokumentów złożonych wraz z ofertą . W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty, i o których mowa wyżej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach