Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa budynku usługowego Dworu Myśliwskiego oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na kotłownię

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Leśny Zakład Doświadczalny Siemianice ogłasza przetarg

  • Adres: 63645 Łęka Opatowska, Siemianice, ul. Kasztanowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7826400 , fax. 062 7826410
  • Data zamieszczenia: 2017-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Leśny Zakład Doświadczalny Siemianice
    Siemianice, ul. Kasztanowa 1/1
    63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7826400, fax. 062 7826410
    REGON: 00000184400106
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa budynku usługowego Dworu Myśliwskiego oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na kotłownię
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa budynku usługowego Dworu Myśliwskiego oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na kotłownię. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). Miejsce inwestycji znajduje się na działce nr 5032/2, położonej w Trzebieniu nr 73 (gmina Łęka Opatowska). Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem w/w działki. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy harmonogram wykonania robót. Zamawiający wymaga żeby przedstawione elementy poniżej zostały wykonane w całości w podanym terminie i umieszczone w harmonogramie: 1. Kotłownia wraz z preizolatami, podłączeniem starej instalacji i uruchomieniem od momentu podpisania umowy do 15.07.2017 roku, z tym że uruchomienie ciepłej wody użytkowej do dnia 15.06.2017 roku. 2. Pomieszczenia w piwnicy 1.14 do 1.21 od momentu podpisania umowy do 15.07.2017 roku. 3. Sala pomieszczenie 1E w terminie od 1.10.2017 do 30.11.2017 roku. 4. Stan surowy zamknięty ma być wykonany do dnia 30.11.2017 roku. 5. Całość inwestycja zakończona będzie na dzień 30.04.2018 roku wraz z pozwoleniem na użytkowanie. Faktury mogą być wystawiane jeden raz w miesiącu po zakończeniu i odebraniu przez inspektora danego etapu. Wartość fakturowania danego elementu nie może być większa niż 90% wartości z oferty, termin realizacji faktury przez Zamawiającego to 30 dni od daty doręczenia do siedziby Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robot budowlanych, stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Każdy materiał zastosowany na budowie przed wbudowaniem musi być zatwierdzony przez inspektora nadzoru z danej branży. Złom oraz wartościowe materiały z rozbiórki są własnością Zamawiającego. Nie dopuszcza się wykonywania jakichkolwiek robót na placu budowy bez wcześniejszego wykonania prawidłowego, kompletnego oznakowania robót. Przedmiotowe oznakowanie należy wykonać na podstawie opracowanego przez Wykonawcę, uzgodnionego i zatwierdzonego planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Teren budowy włącznie z parkiem maszynowym Wykonawcy musi zostać prawidłowo ogrodzony przed dostępem osób z zewnątrz. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45350000-5 Instalacje mechaniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BZWBK Oddział w Kępnie nr rachunku: 07 1090 1144 0000 0000 1400 3300 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Rozbudowa, przebudowa budynku usługowego Dworu Myśliwskiego oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na kotłownię”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 6.3 kwotę gwarancji/poręczenia, 6.4 zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach