Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2017-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa budynku dla zadania p.n. Utworzenie dziennego domu „SENIOR +” ul. Jana Pawła II 14 gm. Zagnańsk, dz nr ewid. 547/3 ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015 - 2020
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. dobudowy klatki schodowej wraz z podnośnikiem, 2. adaptację poddasza budynku 3. roboty fundamentowe, 4. ściany nośne i działowe, 5. więźba dachowa, 6. pokrycie dachu, 7. elewacja, 8. posadzki 9. prace stolarskie, ślusarskie, 10. roboty elektryczne i teletechniczne, inst. odgromowej, inst. oddymiania klatki schodowej, 11. roboty wod.- kan. i p.poż., c.o., gazowe, wentylacji, 12. roboty wykończeniowe, 13. roboty brukarskie 14. wyposażenie obiektu oraz pozostały zakres objęty dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót. Zakres formalno-prawny. I 1) Dopełnienie formalności w związku z potrzebą zmiany mocy z 5 KW na 14 KW oraz realizacji przyłącza prądu. 2) Opracowanie dokumentacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz wyposażenie obiektu w oznakowanie i gaśnice w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 3) Dopełnienie formalności w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym min: 1. Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Przygotowanie kpl dokumentacji powykonawczej. 3. Opracowanie protokołów oraz zawiadomienie służb. 4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie II. Wyposażenie poszczególnych pomieszczeń oraz parametry potrzebnych sprzętów niezbędnych do właściwego funkcjonowania placówki: 1) Pomieszczenie ogólnodostępne: • Krzesła ISO (30 szt.), • Stoły 8-osobowe 180x100 cm. (4 szt.), • Telewizor LED 55 cali (1 szt), • Radio analogowe z pamięcią stacji oraz RDS (2 szt.), • Odkurzacz bezworkowy z filtrami wodnym i HEPA (szt. 1.), • Fotel tapicerowany z wysokim oparciem (1 szt.), • Kanapa narożna modułowa ok. 180x60 (1szt.), • Szafki • Regały otwarte • Laptop: 1 TB, Windows 10, 4 GB RAM, przekątna 15 – 16 cali (2szt. x 2000 ). 2) Kuchnia: • Meble kuchenne • Zlewozmywak: 1-komorowy, aluminiowy( 1 szt.), stół i krzesła kuchenne ( 6 szt.), drewniany • Kuchenka gazowa wolnostojąca z piekarnikiem, 4-palnikowa • Lodówka wolnostojąca z funkcją no Frost, pojemność chłodziarki/zamrażarki ok. 220/100 l. • Mikrofala wolnostojąca, ze sterowaniem elektronicznym, moc od 700 do 1000 W, z funkcją rozmrażania i podgrzewania oraz grilla, z wnętrzem ze stali nierdzewnej lub ceramicznym • Ekspres do kawy ciśnieniowy (ciśnienie 15 barów), kolbowy, stosowanie kawy ziarnistej i mielonej, moc od 1100 do 1400 W • Czajnik elektryczny szklany z podświetleniem LED • Blender z funkcjami: kruszenia lodu, mieszania, miksowania, rozdrabniania (siekania), ubijania piany • Robot kuchenny: moc 800 – 1000 W, osłonka przeciw pryskaniu, malakser, wyciskarka do cytrusów, sokowirówka, możliwość mycia w zmywarce, misa o pojemności min 4l. (1 szt.), • Zmywarka: wolnostojąca, o szerokości 60 cm., program eco (1 szt.), • Wyciskarka do soków: wyciskarka wolnoobrotowa, zatyczka zapobiegająca kapaniu resztek po zakończeniu pracy ( 1 szt.), • Zastawa stołowa: na 24 osoby, talerze głębokie, płaskie, talerze na ciasto, kubki i szklanki, sztućce (noże, widelce, łyżki, łyżeczki do herbaty i ciasta itp.) • Grill zewnętrzny: wolnostojący, duży grill gazowy, 6 palników, zintegrowane systemy wentylacyjne (1 szt.). 3) Sala rehabilitacyjna: • Materace rehabilitacyjne jednoczęściowe (5 szt), • Stoły rehabilitacyjne (3 szt.), • Rotory do ćwiczeń: do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych (3 szt.), • Fotel masujący: funkcja podgrzewania, masażu łydek, pilot LCD, regulacja oparcia, wibracje w siedzeniu (1 szt. x .) • Karimaty: materac – mata samopompująca wym. ok. 183x55x2,5 cm (15 szt), • Drabina gimnastyczna o wym. 220 x 90 z okuciem, drążek do podciągania, drabinka linowa (2 szt), • Sprzęt rehabilitacyjny: duże i małe piłki, hantle, taśma rehabilitacyjna, trener dłoni, trener równowagi itp. (po 15 szt.), • Rower magnetyczny: programy użytkownika, pomiar pulsu, regulacja siodełka w dwóch płaszczyznach, regulacja kąta kierownicy, stabilna konstrukcja umożliwiająca poziomowanie, rolki transportowe (2 szt.). 4) Szatnia: • Szafki i wieszaki 5) Łazienka: • Sprzęt łazienkowy: akcesoria np. mydelniczki wieszaki, ręczniki, lustro • Umywalki, • Prysznice. 6) Pokój zabiegowo-pielęgniarski: • Biurko (2 szt.), • Szafka zamykana (1 szt), • Szafka medyczna: dwu-skrzydłowa, 4 szklane półki, drzwi przeszklone, boki bez przeszklenia, stopki z regulacją wysokości (1 szt), • Ciśnieniomierz: naramienny, elektroniczny, z funkcją wykrywania arytmii, wskaźnik niskiego poziomu baterii, wyłącznik automatyczny, wskaźniki świetlne, sygnalizacja nieprawidłowo założonego mankietu (1 szt.), • Waga elektryczna: płaska, szklana, duży i czytelny wyświetlacz (1 szt.), • Taboret lekarski: mechaniczna regulacja wysokości za pomocą sprężyny gazowej, oparcie, ciche kółka (1 szt..), • Sprzęt medyczny: termometr elektroniczny na podczerwień, stetoskop, resuscytator, opatrunki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach