Gmina Suchy Las ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
- Data zamieszczenia: 2020-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
ul. Szkolna 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
REGON: 54933500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa powiązań dróg rowerowych ulicy Szkółkarskiej i Stefańskiego w Suchym Lesie, polegającą na budowie ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane- rozbudowa powiązań dróg rowerowych ulicy Szkółkarskiej i Stefańskiego w Suchym Lesie, polegającą na budowie ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zamówienie obejmuje dwa zadania: - Zadanie 1: Przebudowa ul. Stefańskiego w miejscowości Suchy Las, polegająca na budowie ścieżki rowerowej i chodnika. - Zadanie 2: Rozbudowa ul. Szkółkarskiej polegająca na budowie ścieżki rowerowej w Suchym Lesie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (zbiorczo- załączona dokumentacja projektowo- kosztorysowa). 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - budowę pełnej infrastruktury drogowej (nawierzchnie, chodniki, zjazdy, przebudowa oświetlenia, kanalizacja deszczowa, wycinka drzew); - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy; - wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem oraz uwagami Starosty Poznańskiego; - wykonanie wszelkich innych prac, w tym przygotowawczych i pomocniczych, których wykonanie jest niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przełożeniem kolidującej infrastruktury technicznej; - próby, rozruchy, odbiory, - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej; - zapewnienie obsługi geodezyjnej na każdy wniosek Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w celu sprawdzenia rzędnych oraz poprawności wykonywanych robót - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie/ zaświadczenia dotyczącego zakończenia budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 90 000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 25 9043 1054 3054 0021 4641 0047 SBL w Poznaniu O/Suchy Las, z dopiskiem na przelewie: „Wadium: ZP-271.11.2020- Szkółkarska i Stefańskiego”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć (przed upływem terminu składania ofert) w siedzibie Zamawiającego: budynek B (ul. Szkolna 7)- Referat Zamówień Publicznych i Środków Zewnętrznych- pok. Nr 8 (piętro), a ich kopie poświadczone za zgodność z oryginałem i podpisane dołączyć do oferty Wykonawcy. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty dołączyć należy numer konta, nazwę banku i adres na który należy dokonać zwrotu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe - zaplecze sportowe, wymiana nawierzchni boiska
Dodano: 2024-04-23 - Budowa boiska piłkarskiego na terenie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 19 położonego na osiedlu Stare Żegrze 1 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-09 - Modernizacja boiska położnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 na osiedlu Piastowym 27 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-09 - „Profilowanie nawierzchni dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Dolsk wraz z uzupełnieniem nierówności niwelety nawierzchni tłuczniem kamiennym, gruzem betonowym lub destruktem asfaltowym”
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa boiska do piłki nożnej na boisko wielofunkcyjne ze sztuczną nawierzchnią w Kostrzynie
Dodano: 2023-11-13 - Budowa zespołu boisk sportowych w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu
Dodano: 2023-10-31 - Suchy Las- budowa ulic wraz z chodnikiem na ul. Krętej i Łąkowej
Dodano: 2023-10-06 - Budowa ulic w Złotnikach II – Okrężna, Graniczna, Prosta, Miła, Działkowa, Żukowa, Cicha, Spacerowa: ulic Spacerowa, Pagórkowa i Olchowa
Dodano: 2023-10-02 - "Budowa ulic w Złotnikach II – Okrężna, Graniczna, Prosta, Miła, Działkowa, Żukowa, Cicha, Spacerowa”: ulic Spacerowa, Pagórkowa i Olchowa
Dodano: 2023-09-28 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego na terenie Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 przy ul. Św. Floriana 3 w Poznaniu
Dodano: 2023-08-13