Przetargi.pl
Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.

Gmina Sztutowo ogłasza przetarg

  • Adres: 82-110 Sztutowo, ul. Gdańska 55
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2478151 , fax. 55 2478396
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztutowo
    ul. Gdańska 55 55
    82-110 Sztutowo, woj. pomorskie
    tel. 55 2478151, fax. 55 2478396
    REGON: 17074795100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Rozbudowie portu w Kątach Rybackich w ramach Projektu Pętla Żuławska - rozwój turystyki wodnej. Etap I. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 6.4: Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym 2)Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: a)Roboty hydrotechniczne, w tym: - wykonanie przyczółka pomostu stałego; - wykonanie pomostu stałego; - budowa i usunięcie grodzi; - wykonanie slipu; - wykonanie ścianki szczelnej oraz pali kotwiących pomostu pływającego; - roboty pogłębiarskie; b)Budowa budynku socjalno-sanitarnego dla obsługi załóg jachtowych; c)Roboty sanitarne, w tym: -montaż urządzeń i przewodów instalacji wod. - kan., grzewczych oraz wentylacji mechanicznej w budynku; -budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku; -budowa pompowni ścieków; -wykonanie odwodnienia terenu; -punkt odbioru ścieków z jednostek pływających; -montaż urządzeń oczyszczających wody opadowe i roztopowe (osadnik i separator). d)Zagospodarowanie terenu, w tym: -roboty drogowe: budowa ciągów komunikacyjnych; budowa ciągów pieszych; budowa stanowisk postojowych; -zagospodarowanie terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury; e)Roboty elektryczne: -budowa przyłącza elektroenergetycznego do budynku; -budowa oświetlenia terenu; -oświetlenie wewnętrzne budynku. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 2 SIWZ oraz przedmiary robót (przedmiary są elementem pomocniczym projektu) stanowiące Załącznik nr 3 SIWZ. 3)Wykonawca zobowiązany jest realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zgodnie z przepisami art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji Ministra Rozwoju Regionalnego oraz zapisami Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach NSS na lata 2007-2013. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparcia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. Aktualne wytyczne dotyczące wzorów tablic dostępne są pod linkiem: http://www.poig.gov.pl/ZPFE/Documents/przewodnik_dla_beneficjentow_dot_i_i_prom_proj_wersja_28062010_czysty_1.pdf PRZEWODNIK W ZAKRESIE PROMOCJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, 2007 - 2013 DLA BENEFICJENTÓW I INSTYTUCJI ZAANGAŻOWANYCH WE WDRAŻANIE PROGRAMU. Wykonane tablice należy utrzymywać w należytym stanie przez okres realizacji robót budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzgodnił z Zamawiającym projekt tablicy: informacyjnej i pamiątkowej. 4)Do właściwej wyceny kosztów realizacji zadania należy zapoznać się z warunkami i wymaganiami określonymi w: a)Decyzji Pozwoleniu na budowę Nr WI-II.7840.413.456.2011.MKH z dnia 19.10.2011r. - Zał. nr 9 do SIWZ, b)Decyzji Nr DGA.7624-15/09 z dnia 18.08.2010r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Rozbudowa portu w Kątach Rybackich - Zał. nr 10 do SIWZ, c)Pozwoleniu Nr 46/08 z dnia 19 czerwca 2008r. Ministra Infrastruktury na wznoszenie i wykorzystywanie konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich - Zał. nr 11 do SIWZ; d)Decyzji Pozwoleniu wodno prawnym Nr ROŚ.6341.24.2011 z dnia 20.07.2011r. - Zał. Nr 12 do SIWZ; 5)Zamawiający informuje, iż w przypadku potrzeby zapoznania się z innymi dokumentami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, będą one dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 6)W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 14 dni od dnia udzielenia zamówienia. Zamawiający informuje, iż przewiduje następujący podział finansowania zamówienia: 2013 rok - 60 % wartości zamówienia 2014 rok - 40 % wartości zamówienia. 7)Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia - przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót w ramach realizacji zamówienia musi uwzględniać zakończenie robót w terminie, o którym mowa w pkt VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8)Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452422100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip_sztutowo.bipgmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach