Przetargi.pl
Budowa przystani żeglarskiej w Rybinie

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478171 , fax. 055 2478395
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34/6 34/6
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 055 2478171, fax. 055 2478395
    REGON: 00054264600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przystani żeglarskiej w Rybinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Budowie przystani żeglarskiej w Rybinie. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 6.4: Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym 2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: I ) część hydrotechniczna: a) nabrzeża dla statków: - długość nabrzeża w linii cumowniczej: 100 m, - rzędna korony nabrzeża: + 1,20 m Kr, - głębokość techniczna: - 2,50 m Kr, - głębokość obliczeniowa: - 3,30 m Kr, - wyposażenie nabrzeża: = żeliwne pachoły cumownicze o nośności 100 kN, co 10 m, = poliuretanowa odbojnica z pionowych elementów typu MKA400, co 1,20 m, = stalowe typowe drabinki wyłazowe, szer. 40 cm, co 25 m, = standardowe kolumienki zasilania w wodę pitną i energię elektryczną - 2 kpl., = typowe urządzenie do odbioru zanieczyszczeń płynnych - 1 kpl., = typowy sprzęt ratowniczy - 2 kpl.: koła z linką i bosak. b) pomosty dla jachtów: - długość pomostu: 30,0 m ( 3 segmenty po 10,0 m ), - szerokość pokładu: 2,40 m, - wolna burta pomostu: 0,55 m +:- 5 cm, - zakotwienie do stal. pali rurowych: 4 szt. ? 457 mm na każdy pomost, - głębokość techniczna: - 1,50 m Kr, - głębokość obliczeniowa: - 1,80 m Kr, - dopuszczalne użytkowe obciążenie pomostu: min 1,40Kn m2, - wyposażenie pomostu stanowiska cumowniczego: = drewniany pokład na całej powierzchni 2,4 X 30 m, = stalowe pachoły cumownicze o nośności 6,2 kN - 4 szt. na pomost, = drewniana belka odbojowa na całej długości pomostu, = stalowe drabinki wyłazowe - 2 szt. na każdy pomost, = stalowy trap wyjścia na ląd LxB = 6,0 m x 1,3 m ( pomost nr 1 ) = typowy sprzęt ratowniczy - 3 kpl.: koła z linką i bosak ( po jednym na każdy pomost ) Pomosty nr 2 i 3 pełnić będą jedynie funkcję stanowiska postojowych i nie będą skomunikowane ze znajdującym się na zapleczu terenem lądowym. W związku z tym nie przewiduje się tu wykonania przyczółków, ciągów pieszych i montowania trapów wejściowych. II ) część lądowa: a ) droga manewrowa, plac manewrowy, parking. Projekt obejmuje kompletną wymianę nawierzchni istniejącej drogi dojazdowej na nawierzchnię z kostki granitowej 8 10. Nawierzchnie nabrzeża, placu manewrowego oraz również z kostki granitowej 8 10 wg rysunków. Obrzeża drogowe granitowe. Parking przewidziano na 8 pojazdów + 1 stanowisko do parkowania dla osoby niepełnosprawnej. b ) place i ciągi piesze. Nawierzchnię placu przed budynkiem sanitarnym oraz dojścia pieszego do nabrzeża wzdłuż drogi dojazdowej z kostki granitowej 6 8 wg. rysunków. Obrzeża chodnikowe granitowe. c ) budynek sanitarny. Projekt obejmuje budowę budynku sanitarnego parterowego, niepodpiwniczonego, na rzucie prostokątnym, o dachu dwuspadowym o nachyleniu połaci 30 %, przykryty dachówka ceramiczną. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej, ściany warstwowe z gazobetonu, ocieplone wełną mineralna z warstwą zewnętrzną z cegły klinkierowej otaz konstrukcji drewnianej szachulcowej. d ) mała architektura. Projekt obejmuje ustawienie 8 ławek o wymiarach około 50 x 200 cm i zakotwienie ich w nawierzchni nabrzeża postojowego oraz ustawienie 4 koszy betonowych o pojemności około 70 l, z wkładem z blachy ocynkowanej. e ) zieleń. Przewiduje się nasadzenie 10 drzew liściastych o obwodach 10-12 cm o wys. 1,0 - 1,2 m. f ) barierka ochronna. Na nabrzeżu w odległości 1,5 m od jego odwodnej krawędzi przewiduje się wykonanie barierki ochronnej stalowej wysokości 110 cm. Dla komunikacji z cumującymi jednostkami pływającymi przewidzieć zamykane łańcuchowo przęsła barierki. Przy zejściu do pomostu nr 1 również należy wykonać barierkę ochronna stalową o wysokości 110 cm wg. rysunków. g ) oświetlenie terenu oraz punkty poboru energii elektrycznej. Oświetlenie terenu wzdłuż drogi dojazdowej, przy parkingu i wzdłuż nabrzeża postojowego poprzez ustawienie latarni parkowych. Przewiduje się budowę dwóch punktów poboru energii elektrycznej dla cumujących jednostek. Rozwiązania i lokalizacja wg. projektu branży elektrycznej. h ) odprowadzanie wód opadowych. Wody opadowe z nabrzeża postojowego, placu manewrowego, parkingu oraz z placu pieszego, będą odprowadzane poprzez osadnik do rzeki Szkarpawy. i ) punkty poboru wody oraz hydrant p-poż. Na nabrzeżu postojowym przewiduje się budowę dwóch punktów poboru wody dla jednostek cumujących oraz hydrantu p-poż DN80 zlokalizowanego nieopodal budynku sanitarnego. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 2 SIWZ oraz przedmiary robót (przedmiary są elementem pomocniczym projektu) stanowiące Załącznik nr 3 SIWZ. 3) Wykonawca zobowiązany jest realizować wytyczne dotyczące promocji i informacji zgodnie z przepisami art. 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828 2006, Wytycznymi w zakresie informacji i promocji Ministra Rozwoju Regionalnego oraz zapisami Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich w Polsce w ramach NSS na lata 2007-2013. W szczególności dotyczy to obowiązku wykonania i umieszczenia przez Wykonawcę stosownych tablic: informacyjnej i pamiątkowej informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparcia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013. Aktualne wytyczne dotyczące wzorów tablic dostępne są pod linkiem: http:www.poig.gov.plZPFEDocumentsprzewodnik_dla_beneficjentow_dot_i_i_prom_proj_wersja_28062010_czysty_1.pdf PRZEWODNIK W ZAKRESIE PROMOCJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, 2007 - 2013 DLA BENEFICJENTÓW I INSTYTUCJI ZAANGAŻOWANYCH WE WDRAŻANIE PROGRAMU. Wykonane tablice należy utrzymywać w należytym stanie przez okres realizacji robót budowlanych oraz w okresie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzgodnił z Zamawiającym projekt tablicy: informacyjnej i pamiątkowej. 4) Do właściwej wyceny kosztów realizacji zadania należy zapoznać się z warunkami i wymaganiami określonymi w: a) Decyzji Pozwoleniu na budowę Nr 180/2011 z dnia 25.08.2011 r.. - Zał. nr 9 do SIWZ, b) Decyzji Nr OŚR 7625/09/09/2010. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Budowa przystani żeglarskiej w Rybinie - Zał. nr 10 do SIWZ, c) Postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku Nr RDOŚ-22-WOO.6671 642-4 10 PW mj z dnia 05.10.2010 r. - Zał. nr 11 do SIWZ; d) Decyzji Pozwoleniu wodno prawnym Nr ROŚ-6223 19 2010 2011 z dnia 10.02.2011 r. - Zał. Nr 12 do SIWZ; 5) Zamawiający informuje, iż w przypadku potrzeby zapoznania się z innymi dokumentami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, będą one dostępne do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 6) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 14 dni od dnia udzielenia zamówienia. 7) Harmonogram rzeczowy realizacji zamówienia - przedstawiający terminy realizacji poszczególnych etapów robót w ramach realizacji zamówienia musi uwzględniać zakończenie robót w terminie, o którym mowa w pkt VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8) Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452422100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00 100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 34 w pok. nr 9 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej wadium, dołączonej do oferty. 7. Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stegna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach